Wieksze wtryski do mx3 1.8v6
1, 2
Nie ma.Zreszta to nawet dobrze bo SWAP na 2.5 jest tak tani i prosty że jakiekolwiek mody w 1.8 nie mają sensu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
mx-3lover napisał(a):Wtryski są inne... Nic to nie da.
Faktycznie 1.8 ma inne Co nie zmienia faktu, ze zmiana listwy nic nie da.
Swap tylko i to najlepsza opcja.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Osobiscie i tak wymianił podstawy przy kupnie silnika tj. pierscieni i panewki no i upg bo bez tego nie da sie raczej pozniej złozyc jednostki dobrze Skrzynia i sprzegło p&p od 1.8. Wal do Mx-lover na pw, robił takiego swapa u siebie .
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
rafał88 napisał(a):Osobiscie i tak wymianił podstawy przy kupnie silnika tj. pierscieni i panewki no i upg
po co?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Tak tylko nie wiem po co remontować.Zreszta koszta remontu v6 i znalezienie chętnego który to zrobi to nie takie hop skup.Po prostu kupić motor który jest jeszcze w aucie i można go sprawdzić .
Kiedy seria to nie Z5 czy BPek że romont zrobisz za tysiacpincet.
Kiedy seria to nie Z5 czy BPek że romont zrobisz za tysiacpincet.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Rzeczywiscie V6 mazdy to tak skomplikowany silnik ,ze klekajcie narody.. Wymiana takich podstaw jak pierscieni panewki i upg2x koszt ok tysiaka robiąc to samemu i ma sie 1000000% pewnosc co sie ma. Sprawdzanie silnika w budzie tez nie daje pogladu na to jak silnik bedzie sie zachowywal w codziennym uzytkowaniu. Juz nie jeden sie tak wpierdzilil ,ze mozna było sillnik odpalic i przegazowac a pozniej płacz i stekanie bo litra to mało tysiak km.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Rafał robiłeś remont K serii ?
Mogę Ci wysyłać nr do gościa ktory robił te silniki już w latach 90tych i jest "legenda" od mazdy i w wlkp,gość który składał KLZE mxlovera uczył się u niego fachu. Spytaj go ile to kosztuje .Odpowiedz będzie : nie podejmuje się.Dlaczego? Dlatego że te silniki po złożeniu na 99% zamienników prędzej czy później(raczej prędzej) znów biorą olej ,często więcej niż przed remontem,a remont na OEM przewyższa wartość całego auta,gdzie silnik kosztuje 1500-2000zl.Zrobił on kilka remontów Vałki na Rikkenach itp i powiedział nigdy więcej,jeśli już to tylko na OEM gratach,rzędówki można robić na zamiennikach,Vałki nie-to jego słowa.(Sobański)
Na szybko licząc zestaw uszczelek i regeneracja głowic to pewnie z 1000zł peknie na zamiennnikach,więc to dość drogo jak na profilaktykę,a pamietaj ze dochodzi kilka rzeczy które żal nie zrobić jak już silnik otwarty.Znam osobiście mechanika i wieloletniego użytkownika i maniaka Vałek z tego forum który miał KLa do małego remontu(pierścienie i td) a mimo to że klamoty miał po taniosci i robota własna za free,po podliczeniu za i przeciw wolał wymienić silnik.
Mogę Ci wysyłać nr do gościa ktory robił te silniki już w latach 90tych i jest "legenda" od mazdy i w wlkp,gość który składał KLZE mxlovera uczył się u niego fachu. Spytaj go ile to kosztuje .Odpowiedz będzie : nie podejmuje się.Dlaczego? Dlatego że te silniki po złożeniu na 99% zamienników prędzej czy później(raczej prędzej) znów biorą olej ,często więcej niż przed remontem,a remont na OEM przewyższa wartość całego auta,gdzie silnik kosztuje 1500-2000zl.Zrobił on kilka remontów Vałki na Rikkenach itp i powiedział nigdy więcej,jeśli już to tylko na OEM gratach,rzędówki można robić na zamiennikach,Vałki nie-to jego słowa.(Sobański)
Na szybko licząc zestaw uszczelek i regeneracja głowic to pewnie z 1000zł peknie na zamiennnikach,więc to dość drogo jak na profilaktykę,a pamietaj ze dochodzi kilka rzeczy które żal nie zrobić jak już silnik otwarty.Znam osobiście mechanika i wieloletniego użytkownika i maniaka Vałek z tego forum który miał KLa do małego remontu(pierścienie i td) a mimo to że klamoty miał po taniosci i robota własna za free,po podliczeniu za i przeciw wolał wymienić silnik.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Sam w 2015r wymieniałem silnik bo w starym obróciła się panewka . Remont w ogóle się nieopłacal.
Udało mi się znaleźć dawce, przegnity ford probe za 1550zl
Co się okazało... ze w tym ulepie znajdował się silnik po kapitalnym remoncie na OEM częściach. Silnik aktualnie ma przejechane jakieś 80tys od remontu oleju wcina jakieś 0.1l na 1500tys km. Moc seria 163.3km
Udało mi się znaleźć dawce, przegnity ford probe za 1550zl
Co się okazało... ze w tym ulepie znajdował się silnik po kapitalnym remoncie na OEM częściach. Silnik aktualnie ma przejechane jakieś 80tys od remontu oleju wcina jakieś 0.1l na 1500tys km. Moc seria 163.3km
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje