Wieksze wtryski do mx3 1.8v6

Postprzez waldii10 » 20 mar 2017, 21:09

Witam. Czy da mi cos zalozenie wtrysków i ecu od 2.5 v6 do mojej 1.8 v6. chodzi mi o zwiekszenie mocy??
Początkujący
 
Od: 15 mar 2017, 10:02
Posty: 14
Auto: Mazda Mx-3 1.8v6 129KM rok prod. 1995

Postprzez rafał88 » 20 mar 2017, 22:09

Sa takie same wtryski w k8/kf/kl.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez mx-3lover » 20 mar 2017, 23:40

Wtryski są inne... Nic to nie da.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez waldii10 » 21 mar 2017, 08:06

Czyli moj plan spalil na panewce. A jak jeszcze mozna zwiekszyc moc. Dolot zrobiony , wydech tez. Oprocz turbo albo swapa nie ma juz innego sposobu?
Początkujący
 
Od: 15 mar 2017, 10:02
Posty: 14
Auto: Mazda Mx-3 1.8v6 129KM rok prod. 1995

Postprzez Bo_Lo » 21 mar 2017, 08:09

Nie ma.Zreszta to nawet dobrze bo SWAP na 2.5 jest tak tani i prosty że jakiekolwiek mody w 1.8 nie mają sensu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez rafał88 » 21 mar 2017, 10:13

mx-3lover napisał(a):Wtryski są inne... Nic to nie da.

Faktycznie 1.8 ma inne ;) Co nie zmienia faktu, ze zmiana listwy nic nie da.

Swap tylko i to najlepsza opcja.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez waldii10 » 21 mar 2017, 10:23

Najgorsze to chyba dostac silnik w dobrym stanie. Rozumie ze przy swapie wiazki pozostaja te same tylko nie wiem co ze sprzeglem i skrzynia.
Początkujący
 
Od: 15 mar 2017, 10:02
Posty: 14
Auto: Mazda Mx-3 1.8v6 129KM rok prod. 1995

Postprzez rafał88 » 21 mar 2017, 15:23

Osobiscie i tak wymianił podstawy przy kupnie silnika tj. pierscieni i panewki no i upg bo bez tego nie da sie raczej pozniej złozyc jednostki dobrze :P Skrzynia i sprzegło p&p od 1.8. Wal do Mx-lover na pw, robił takiego swapa u siebie .
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Bo_Lo » 21 mar 2017, 16:27

rafał88 napisał(a):Osobiscie i tak wymianił podstawy przy kupnie silnika tj. pierscieni i panewki no i upg

:|
po co?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez waldii10 » 21 mar 2017, 22:20

Czyli co wystarczy sam silnik wyremontowac i wkladac bez problemu na starej skrzyni
Początkujący
 
Od: 15 mar 2017, 10:02
Posty: 14
Auto: Mazda Mx-3 1.8v6 129KM rok prod. 1995

Postprzez Bo_Lo » 21 mar 2017, 23:49

Tak tylko nie wiem po co remontować.Zreszta koszta remontu v6 i znalezienie chętnego który to zrobi to nie takie hop skup.Po prostu kupić motor który jest jeszcze w aucie i można go sprawdzić .
Kiedy seria to nie Z5 czy BPek że romont zrobisz za tysiacpincet.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez mx-3lover » 21 mar 2017, 23:52

Jak kupisz pewny silnik nie musisz go remontować. Info, które potrzebujesz jest na forum.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Bo_Lo » 21 mar 2017, 23:54

Dokładnie.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez KUZAJ » 22 mar 2017, 00:17

Potwierdzam.
O zdrową Kserie jest trudno.
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 23:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez waldii10 » 22 mar 2017, 08:08

Ok panowie dzieki za info cos trzeba bedzie pomyslec w tym kierunku
Początkujący
 
Od: 15 mar 2017, 10:02
Posty: 14
Auto: Mazda Mx-3 1.8v6 129KM rok prod. 1995

Postprzez rafał88 » 23 mar 2017, 08:30

Rzeczywiscie V6 mazdy to tak skomplikowany silnik ,ze klekajcie narody.. <rotfl> Wymiana takich podstaw jak pierscieni panewki i upg2x koszt ok tysiaka robiąc to samemu i ma sie 1000000% pewnosc co sie ma. Sprawdzanie silnika w budzie tez nie daje pogladu na to jak silnik bedzie sie zachowywal w codziennym uzytkowaniu. Juz nie jeden sie tak wpierdzilil ,ze mozna było sillnik odpalic i przegazowac a pozniej płacz i stekanie bo litra to mało tysiak km.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Bo_Lo » 23 mar 2017, 17:26

Rafał robiłeś remont K serii ?
Mogę Ci wysyłać nr do gościa ktory robił te silniki już w latach 90tych i jest "legenda" od mazdy i w wlkp,gość który składał KLZE mxlovera uczył się u niego fachu. Spytaj go ile to kosztuje .Odpowiedz będzie : nie podejmuje się.Dlaczego? Dlatego że te silniki po złożeniu na 99% zamienników prędzej czy później(raczej prędzej) znów biorą olej ,często więcej niż przed remontem,a remont na OEM przewyższa wartość całego auta,gdzie silnik kosztuje 1500-2000zl.Zrobił on kilka remontów Vałki na Rikkenach itp i powiedział nigdy więcej,jeśli już to tylko na OEM gratach,rzędówki można robić na zamiennikach,Vałki nie-to jego słowa.(Sobański)
Na szybko licząc zestaw uszczelek i regeneracja głowic to pewnie z 1000zł peknie na zamiennnikach,więc to dość drogo jak na profilaktykę,a pamietaj ze dochodzi kilka rzeczy które żal nie zrobić jak już silnik otwarty.Znam osobiście mechanika i wieloletniego użytkownika i maniaka Vałek z tego forum który miał KLa do małego remontu(pierścienie i td) a mimo to że klamoty miał po taniosci i robota własna za free,po podliczeniu za i przeciw wolał wymienić silnik.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez rafał88 » 23 mar 2017, 19:30

PW :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Bo_Lo » 23 mar 2017, 20:53

PW ;P
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez KUZAJ » 27 mar 2017, 23:32

Sam w 2015r wymieniałem silnik bo w starym obróciła się panewka . Remont w ogóle się nieopłacal.
Udało mi się znaleźć dawce, przegnity ford probe za 1550zl
Co się okazało... ze w tym ulepie znajdował się silnik po kapitalnym remoncie na OEM częściach. Silnik aktualnie ma przejechane jakieś 80tys od remontu oleju wcina jakieś 0.1l na 1500tys km. Moc seria 163.3km
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 23:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje