Wałki rozrządu w K serii.

Postprzez gt10r5 » 1 mar 2017, 09:49

Witajcie.
Temat przewinął się już jakiś czas temu na forum ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
Każdy z naszych silników ma wałki o różnych kątach krzywek. Najbardziej ostre mają w klze. Tu nie ma co porównywać względem kl-de. Ale jak to się ma z wałkami z k8? Jakie efekty dałby ich swap do kl-de?
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 13:28
Posty: 309 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez mx-3lover » 4 mar 2017, 19:15

Musisz szukać na zagranicznych forach, ale wątpię by coś one dały w 2.5.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez rafał88 » 4 mar 2017, 19:49

A w k8 nie sa identyczne jak w kF??? Maja te same oznacznia.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez marcinowozniako » 6 kwi 2017, 18:21

Mam wałki z k8 na wierzchu, mogę posprawdzać jakie są krzywki i ogólnie jednak musi być jakieś porównanie do KL, czy KLZE.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje