Mazda 323f Ba swap 1.8 BP
Strona 1 z 1
Witam Jestem nowy na Forum . Chce Zrobić Swapa w Ba 97r i włożyć 1.8 BP 90r . mam obydwa Auta . Wyjełem wiązki Silnika z obydwu Mazd i Niewiem jak Połączyć z BP do Ba czy tymi Kostkami co są na Dole za Sterownikiem czy gdzieś Indziej . Wpadł mi do głowy Pomysł : Wtyczki do Komputera są takie Same można wpiąć w wiązce Ba komputer z BP . Kostki na Wtryskach Powinny pasować , Alternator można Przełożyć , Aparat Zapłonowy Też , Tylko Problem z Przepłymowierzem . Prosił bym o Odpowiedź co do Elektroniki bo nie mam Pojęcia jak to Zrobić a na Schematach Elektonicznych to się Nieznam . Pozdrawiam
-
Jacek323gt
Niekoniecznie wszystko powinno pasować. Nie wiemy jaki miałeś najpierw silnik, jaki rocznik, jaki silnik dawcy, rocznik i model bo nie wiem czy to nie silnik z budy BG.
Kostki mogą nie pasować, może brakować pinów mogą być inaczej te piny uzbrojone.
Kostki mogą nie pasować, może brakować pinów mogą być inaczej te piny uzbrojone.
Tu jest odpowiedź, skoro się nie znasz, nie masz podstawowej wiedzy teoretycznej to moim zdaniem lepiej samemu się za to nie zabierać. Efekty mogą być marne niestety.Jacek323gt napisał(a): nie mam Pojęcia jak to Zrobić a na Schematach Elektonicznych to się Nieznam
-
Benzin im Blut
- Od: 19 sty 2011, 23:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Silnik był 1.5 97r a dawca 1.8 BP 103 km 90r z BG jeżeli nie ta Instalacja to jak połączyć Elektronike z Silnika z Komorą? Ba z BG
-
Jacek323gt
Odpowiedź masz w moim poprzednim poście
Bez wiedzy, schematów elektrycznych tego sam nie zrobisz. Nie łudź się ale to nie zagada....To nie będzie działać.
Zanim usłyszę falę hejtu pod moją wypowiedzią odpowiadam dlaczego:
– inne wtyczki, inna instalacja, inne przełączniki itp.
– czy nie mogłeś poszukać silnika z wiązką 1.8 16V DOHC 114hp z budy BA? Mniej modyfikacji i na pewno prościej. Po drugie silnik z BG jest słabszy i do tego SOHC. Mogą być inne czujniki przy silniku itp.
– jeżeli znajdziesz wiązkę z osprzętem( czytaj bez słupka czyli samego silnika) z Mazdy 323F BA z silnikiem BP 1.8 DOHC 114hp najlepiej przed 96r bo nie ma IMMO a ty go już masz i to może być jeden z kluczowych problemów
– Nie jest powiedziane że silnik z BG będzie działał i właściwie pracował w budzie BA.
Na Twoim miejscu szukałbym rozbitej 323F BA i przekładał całość- Taniej( nie będziesz musiał zapłacić elektronikowi za jego wiedzę i godziny ciężkiej pracy przy "lepieniu" wiązki silnika, komory i deski...)
Bez pomocy elektronika to nie będzie działać, tyle w temacie.
Bez wiedzy, schematów elektrycznych tego sam nie zrobisz. Nie łudź się ale to nie zagada....To nie będzie działać.
Zanim usłyszę falę hejtu pod moją wypowiedzią odpowiadam dlaczego:
– inne wtyczki, inna instalacja, inne przełączniki itp.
– czy nie mogłeś poszukać silnika z wiązką 1.8 16V DOHC 114hp z budy BA? Mniej modyfikacji i na pewno prościej. Po drugie silnik z BG jest słabszy i do tego SOHC. Mogą być inne czujniki przy silniku itp.
– jeżeli znajdziesz wiązkę z osprzętem( czytaj bez słupka czyli samego silnika) z Mazdy 323F BA z silnikiem BP 1.8 DOHC 114hp najlepiej przed 96r bo nie ma IMMO a ty go już masz i to może być jeden z kluczowych problemów
– Nie jest powiedziane że silnik z BG będzie działał i właściwie pracował w budzie BA.
Na Twoim miejscu szukałbym rozbitej 323F BA i przekładał całość- Taniej( nie będziesz musiał zapłacić elektronikowi za jego wiedzę i godziny ciężkiej pracy przy "lepieniu" wiązki silnika, komory i deski...)
Bez pomocy elektronika to nie będzie działać, tyle w temacie.
-
Benzin im Blut
- Od: 19 sty 2011, 23:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Jak nieasz wiedzy jak czytać schematy to bez szans na spięcie dwóch instalacji ze sobą
Ale moja oba auta możesz wyjąć cała instalacje z 323f ba i włożyć ta z BG Cała miałem na myśli również to co pod deska i to co idzie na tyl auta Będziesz musiał tylko zmienić kostki od licznika od przycisków od pompy paliwa świateł itd Roboty masa Myślę że nie warta tych 100 koni
Ale moja oba auta możesz wyjąć cała instalacje z 323f ba i włożyć ta z BG Cała miałem na myśli również to co pod deska i to co idzie na tyl auta Będziesz musiał tylko zmienić kostki od licznika od przycisków od pompy paliwa świateł itd Roboty masa Myślę że nie warta tych 100 koni
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje