Strona 2 z 2

PostNapisane: 17 lip 2017, 21:23
przez marcinowozniako
kobe31 napisał(a):Z tego co mi wiadomo zabiegi o ktorych wspomnialem powyzej daja wzrost mocy na poziomie 25-30 koni mechanicznych.
Przy robieniu przejsciowki pod kompa millera warto dorzucic wtyczke pod OBD2 zeby moc regulowac doplyw powietrza.


Kolega ewidentnie ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem :D

Wzrost na poziomie 30KM daje zmiana ze skrzyni automatycznej na manualnej, dowód:
Obrazek

Natomiast sama zmiana kompa i przepływki, czy nawet wtrysków nic nie da jak sam silnik nie będzie umiał wykorzystać dużej ilości powietrza i paliwa, czytaj za małe krzywki na wałkach, zawory które nie wpuszczą więcej powietrza i paliwa niż mogą czy na końcu same tłoki. Modyfikacje softwerowe zawsze powinny iść w parze z modyfikacjami mechanicznymi silnika zresztą to samo w drugą stronę.

A ile da przejście na maf względem vaf? Odsyłam do swojego poprzedniego posta :D

Re: KL na ecu Milleni wraz z przeplywka

PostNapisane: 18 lip 2017, 11:23
przez kobe31
Wykres od kolesia ze Stanow pokazujacy efekty zmian o ktorych wspomnialem. Zalozyclem ten watek w nadziei ze ktos z forum wykonywal juz te zabiegi a nie w celu bezsensownych dewagacji i gdybania...
Coz jedyna opcja to przetestowac to osobiscie.

PostNapisane: 18 lip 2017, 13:39
przez marcinowozniako
Dokładnie ten sam wykres wstawiłem we wcześniejszym poście na poprzedniej stronie i gdzie tam masz 20KM przyrostu? Ja widzę 3-5KM w górnym zakresie. 30KM to on ogólnie zyskał zmieniając skrzynie z automatu na manual i potem jeszcze zmieniając vaf na maf Ale tak jak mówię ktoś chyba nie umie dokładnie czytać. I tak jak mówiłem nie są żadne dywagacje tylko fakty a faktem jest że Klze że zmienionymi tlokami z KLa osiągnie maks 185KM i na nic strojenie zmieniane przeplywek jak silnik fizycznie będzie mieć daną przepustowość i tego się nie przeskoczy bez mechanicznych modyfikacji:D