Witam . Posiadam mazde 626 92r ge 2.0 115km . Chciałbym ja uturbić soft turbo tylko .
Pytanie mam takie od czego korektor wydechowy by pasował . Czy dobra będzie turbina ihi turbo rhf4h od 2.8 crdi jeep .
Mazda 626 2.0 FS – montaż turbo pytania
Strona 1 z 1
Sam chcesz uturbiać?
jesteś świadomy kosztów?
Kolektor Plug&Play raczej od niczego nie będzie pasował. I tak będziesz musiał przerabiać, w zależności jakie turbo kupisz.
Chyba że gotowy zestaw, np:
http://www.turbokits.com/Mazda/Mazda626/Turbo_Kits/
Poczytaj wątek jednego rodzyna z FS turbo, może cię zainteresuje.
viewtopic.php?f=49&t=80321
lub można poszukać na zagranicznych forach:
http://mazda626.net/topic/44661-complet ... for-fs-de/
Temat trochę jak z forum onetu... Można się bawić, ale z 10tys pewnie trzeba przygotować – chyba, że robisz sam i części używki lub ze szrotu.
jesteś świadomy kosztów?
Kolektor Plug&Play raczej od niczego nie będzie pasował. I tak będziesz musiał przerabiać, w zależności jakie turbo kupisz.
Chyba że gotowy zestaw, np:
http://www.turbokits.com/Mazda/Mazda626/Turbo_Kits/
Poczytaj wątek jednego rodzyna z FS turbo, może cię zainteresuje.
viewtopic.php?f=49&t=80321
lub można poszukać na zagranicznych forach:
http://mazda626.net/topic/44661-complet ... for-fs-de/
Temat trochę jak z forum onetu... Można się bawić, ale z 10tys pewnie trzeba przygotować – chyba, że robisz sam i części używki lub ze szrotu.
Wywołany do tablicy mogę napisać kup szybsze auto
worek pieniędzy wsadzony w taką zabawę a efekt mega słaby. Bez kucia nie radzę przekraczać 0.4 bara na turbinie. No może 0.5. Wszystkie części full custom. Jak robisz sam to 10k może styknie.
odradzam chińskie zestawy. Turbina chyba Ciut duża jak na ten silnik.
worek pieniędzy wsadzony w taką zabawę a efekt mega słaby. Bez kucia nie radzę przekraczać 0.4 bara na turbinie. No może 0.5. Wszystkie części full custom. Jak robisz sam to 10k może styknie.
odradzam chińskie zestawy. Turbina chyba Ciut duża jak na ten silnik.
Hm no to może i ja się wypowiem jeżdże FS-em od 5 lat i na soft turbo przyjmowało 0.7 bara z td04hl-16t udokumentowane 241km 340nm ale tylko mowa o zdrowych jednostkach póżniej jak juz wiadomo latające korby więc jak zakuwać to wszytsko korby tloki panewki acl szpilki acl głowica pełna obróbka itp. wydaje mi się że na sofcie jeżdziłbym do tej pory ale trzeba by dołożyc chłodnice oleju bo to bolączka złapana panewka a póżniej korba . jak szukasz coś z używki to mam kilka gadzetów na 300HP+ Kolektor kwasiak, turbo ,deta 3 , wtryski 440cc ,IC także zapraszam na pw
- Od: 14 maja 2011, 20:18
- Posty: 56
- Skąd: cz-wa
- Auto: 323f Sportive 2.0 Turbo
ET 13,65 2016 :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje