Sprężyny progresywne JAMEX

Postprzez Adaś » 12 gru 2007, 12:04

radekkm napisał(a):ok juz zamawiam,pozdro

no to teraz czekamy na paczuszki od Mikołaja :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Jacol » 12 gru 2007, 13:08

Adaś napisał(a):no to teraz czekamy na paczuszki od Mikołaja

Dokladnie :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez radekkm » 12 gru 2007, 20:10

chlopaki za swiezej pamieci prosze o adresy na PW
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Jacol » 12 gru 2007, 21:22

radekkm poszlo
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez wayne » 14 gru 2007, 21:59

Witajcie, jak wiadomo w najwiekszym polskim sklepi tuningowym Allegro.pl ;] hehe, mozna nabyć JAMEXY dedykowane do Madzi 626 Ge 92-97. Obniża niby -35mm.
Wiem, ze wielu z Was koledzy ma takie cudo i teraz mam kilka pytan:

1. Ile faktycznie obniżają?
2. Czy komfort jazdy katastroficznie się pogorszy i np gdybyście jeszcze raz stali przed wyborem to byście go NIE dokonali;]??
3. Czy Mazda ma regulowane kąty nachylenia, tzn czy jak sobie wstawie JAMEXY to muszę coś jeszce w zawieszeniu majstrować, czy zwykła geometria typu zbieżność w stacji kontroli czy u mechanika starczy, zeby opony nie brało.
4. Czy naprawde można je stosować pod "seryjne" amortyzatory?

5. Jakie są pozytywne wrażenia z jazdy??
Początkujący
 
Od: 31 lip 2007, 23:23
Posty: 14
Skąd: Wroclaw
Auto: 626 GE 97 2.0 +Stag300

Postprzez Pajko » 15 gru 2007, 16:22

wayne napisał(a):1. Ile faktycznie obniżają?

wg mnie siada w sedanie bardziej niz 35mm napewno tyl mysle ze jakeis 40 mm w hatchu chyba bardziej jeszcze ale wizualnie wyglada to bardzo ladnie
wayne napisał(a):2. Czy komfort jazdy katastroficznie się pogorszy i np gdybyście jeszcze raz stali przed wyborem to byście go NIE dokonali;]

jest troche twardziej ale mi to nei przeszkadza , Oczywiscie ze bym wybral je jeszcze raz
wayne napisał(a):4. Czy naprawde można je stosować pod "seryjne" amortyzatory?

tak
wayne napisał(a):5. Jakie są pozytywne wrażenia z jazdy??

przedewszystkim auto lepiej trzyma sie drogi i w zakretach tez mozna pojechac szybciej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Banior » 15 gru 2007, 18:04

Witam a co wiecie na temat spręzyn firmy Lesjofors do mazdy MX6 wiem że są w dobrej cenie bo vogtland czy eibach to juz sporo kasy.
Edit by mod: Proszę o stosowanie się do zaleceń FAQ (przyklejonego w każdym z działów) dotyczących rozmiaru podpisu/grafiki w podpisie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 03:49
Posty: 132
Skąd: Dęblin
Auto: Madzi nie ma....:(

Postprzez m4rcin » 15 gru 2007, 20:07

wayne napisał(a):Obniża niby -35mm.

Mi się wydawało, że -40mm. W każdym razie na oko nie poznasz ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2005, 21:51
Posty: 636
Skąd: 52.259°N 21.020°E
Auto: TT

Postprzez Dragi » 18 gru 2007, 21:09

panowie czy moze ktos wkleic fote swojej madzi 626 GE na tych jamexach ?? wlasnie chcialbym kupic je sobie na wiosne do siebie ale nie wiem jak to sie bedzie prezentowac na aucie.

Mozecie jeszcze podpowiedziec jakie amorki kupic tez bym je w swojej wymienil (w takich raczej normalnych cenach).
dzieki z gory za odpowiedzi
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2007, 21:55
Posty: 92
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG

Postprzez Pajko » 18 gru 2007, 21:38

Dragi zobacz sobie do dzialu Nasze Mazdy na moje auto
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez qlesh » 18 gru 2007, 21:38

Dragi napisał(a):czy moze ktos wkleic fote swojej madzi 626 GE na tych jamexach ??


Mogę ja ? ;P
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez Dragi » 19 gru 2007, 02:00

qlesh mozesz :)
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2007, 21:55
Posty: 92
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG

Postprzez m4rcin » 19 gru 2007, 17:11

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2005, 21:51
Posty: 636
Skąd: 52.259°N 21.020°E
Auto: TT

Postprzez qlesh » 19 gru 2007, 17:58

Prosssssz... na jamexach
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez misiek06 » 19 gru 2007, 18:18

Na ostatnim zdjęciu widać dokładnie jeden z powodów dla których pozbyłem się Jamexów :) Te sprężyny jakoś nierównomiernie obniżają auto albo GE ma takie dziwne błotniki chociaż moim zdaniem producent powinien to przewidzieć ;)


P.S. Uważajcie na osłony amorków w szczególności tylnych. Moje nowe osłony po niedługim czasie się rozleciały przy tym obniżeniu być może obniżając auto należałoby także skrócić osłony :) Niewiele trzeba żeby amorek wyciekł więc warto to czasem skontrolować :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2005, 15:39
Posty: 295
Skąd: Głogów
Auto: była 626GE 323BG Eclipse 323F BA a teraz Scion Tc

Postprzez m4rcin » 19 gru 2007, 21:48

misiek06 napisał(a):Te sprężyny jakoś nierównomiernie obniżają auto

U mnie nie ma takiego efektu...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2005, 21:51
Posty: 636
Skąd: 52.259°N 21.020°E
Auto: TT

Postprzez Pajko » 20 gru 2007, 00:06

misiek06 wydaje mi sie ze auto stoi dziwnie i dlatego tak widac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Bogdan9999 » 20 gru 2007, 00:07

Weście pod uwagę też ukształtowanie terenu na takiej łączce to byle górka i jedno koło wejdzie bardziej w nadkole ;) I nie zawsze tanie to odrazu gówniane bo 400 zł za 4 metry wygiętego drutu moim zdaniem jest dosć wysoką cena. Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2006, 00:04
Posty: 41
Auto: Ford Probe 2.2 DOHC TURBO GT

Postprzez qlesh » 20 gru 2007, 00:08

Pajko napisał(a):wydaje mi sie ze auto stoi dziwnie i dlatego tak widac

O którym aucie mowa?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez LoB » 20 gru 2007, 10:31

u mnie tez "siedzialo" jak nalezy ... ja bylem zadowolony
Obrazek
6,2s –> 100km/h
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2004, 00:59
Posty: 463
Skąd: Gliwice
Auto: Coupe R6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje