Witam jako że moja wiedza za bogata nie jest w tym temacie chętnie bym sie dowiedział czegoś więcej a i może kiedyś sie przyda innnym, w moim przypadku chodzi o bude Mx3
1. Co potrzebne do przekładki? ....
– Sanki tył kpl 323gtx-GTR
– Wał napędowy 323 GTX-GTR
– Bak paliwa GTX-GTR
– Skrzynia AWD
2. Czy podłoga FWD i AWD tył sie jakoś bardzo różni ?
2.1 Mocowania śrub sanek tył w porównaniu do belki maja w innym miejsciu,
2.2 Tunel w AWD jest szerszy bo ma wycięcia pod pasażerem na tłumiki
2.3 Czy wnęka koła zapasowego musi być wycięta? czy sanki sie zmieszczą ?
3. Skrzynia temat rzeka
Co pominąłem, co jeszcze warto powiedzieć, co może jeszcze zaskoczyć
Swap napędu AWD do FWD Mazda 323 lub MX3
Strona 1 z 1
Poprawiłem temat, teraz wygląda ciut ładniej
2. Na bank podłogi się różnią. (tak samo ma się temat 626 i MX6 – gdzie była seryjnie z napędęm na 4 koła, a podłoga różna)
2. Na bank podłogi się różnią. (tak samo ma się temat 626 i MX6 – gdzie była seryjnie z napędęm na 4 koła, a podłoga różna)
Widzę temat się rozwija
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Temat sie nie rozwija niestety, transfer skrzyni z celicy 4x4 koliduje z blokiem fe3, blok BP jest mniejszy i tam pasuje, jedyna skrzynia jaka pasuje to ponoć skrzynia EVO 4,5 ale skrzynia to koszt ok. 4 tys zł
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
A daj spokój trzeba jakiś bank opitolić masz jakiś na oku
A skrzynia 4x4 z golfa haldex wiesz już może coś
A skrzynia 4x4 z golfa haldex wiesz już może coś
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje