Po delikatnych modyfikacjach (jak na zdjęciu):
– rozpórkę polecam zdecydowanie, prowadzenie na zakrętach odczuwalnie pewniejsze, z większą kontrolą i bardziej przewidywalne,
– filtr stożkowy zdjąłem – dźwięk bez szału (choć samo zasysanie fajne), na razie zdjąłem a po pierwszym przeglądzie i zmianie oprogramowania u DISI zastanowię się nad powrotem do niego – zobaczymy co pokaże hamownia.
Rozpórka i filtr stożkowy dla M3 BM
Strona 1 z 1
Filtr zakupiony bezpośrednio na stronie producenta w Stanach (przesyłak z Kanady) w CorkSport (www.corksport.com). Nie pamiętam dokładnie, ale ok 180USD za filtr ok 300zł za przesyłkę + (niestety) cło i VAT naliczony od przesyłki przez UC – jakieś 450zł.
Nie ma sensu.
Nie ma sensu.
Filtr bez airboxa jest bez sensu – zasysasz gorące powietrze. Po dokupieniu / dorobieniu do tego airboxa to nawet może mieć sens.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje