Rozpórka i filtr stożkowy dla M3 BM

Postprzez Edi1111 » 25 paź 2015, 21:02

Po delikatnych modyfikacjach (jak na zdjęciu):
– rozpórkę polecam zdecydowanie, prowadzenie na zakrętach odczuwalnie pewniejsze, z większą kontrolą i bardziej przewidywalne,

– filtr stożkowy zdjąłem – dźwięk bez szału (choć samo zasysanie fajne), na razie zdjąłem a po pierwszym przeglądzie i zmianie oprogramowania u DISI zastanowię się nad powrotem do niego – zobaczymy co pokaże hamownia.

WP_20150903_14_16_23_Pro.jpg
Początkujący
 
Od: 25 paź 2014, 09:18
Posty: 10 (0/1)
Auto: Mazda 5 TOP 2.0d 143km
2007
obecnie trójka 120kM soul red

Postprzez Domelxp » 31 paź 2015, 23:14

Gdzie kupiłeś ten filtr i jaki jest koszt?
Jestem zainteresowany założeniem takiego w moim samochodzie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2015, 22:20
Posty: 73 (1/2)
Skąd: Warszawa - Pruszków
Auto: Mazda 3 BM 2.0 Automat Sky Energy 2015
Sedan

Postprzez Edi1111 » 3 gru 2015, 20:12

Filtr zakupiony bezpośrednio na stronie producenta w Stanach (przesyłak z Kanady) w CorkSport (www.corksport.com). Nie pamiętam dokładnie, ale ok 180USD za filtr ok 300zł za przesyłkę + (niestety) cło i VAT naliczony od przesyłki przez UC – jakieś 450zł.
Nie ma sensu.
Początkujący
 
Od: 25 paź 2014, 09:18
Posty: 10 (0/1)
Auto: Mazda 5 TOP 2.0d 143km
2007
obecnie trójka 120kM soul red

Postprzez DISItune » 17 gru 2015, 13:24

Filtr bez airboxa jest bez sensu – zasysasz gorące powietrze. Po dokupieniu / dorobieniu do tego airboxa to nawet może mieć sens.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez brodaM6 » 13 lut 2016, 10:57

jak sie zrobi goraca pod masko to ten filt wyje ,a mazda nie jedzie,wiem mialem tak przez chwile,i zamklelem filt w puszcze
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez leonidass » 13 lut 2016, 23:54

to samo zrobisz na oem dolocie wywalając rezonator , a jezeli ten dolot ma oem średnicę przy maf to gowno to da
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje