Mazda 6 (GG) a kompresor EATON

Postprzez Biniu » 30 paź 2015, 11:21

Hej kolego ktos wrzucal z amerykańskiej strony całą ściągawkę montażu kompresora w mazdzie 6 3.0 v6. Stamtąd możesz wszystko co potrzeba sobie ogarnąć :)
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez marek323 » 30 paź 2015, 14:00

http://forum.mazda6club.com/3-0l-v6/247 ... arger.html

niby się wyrobił w 1000 zielonych ;)
Początkujący
 
Od: 7 lis 2010, 12:31
Posty: 12
Skąd: lublin
Auto: 323gt

Postprzez MrShaleck » 1 lis 2015, 13:42

kiba22 napisał(a):2) Intercooler (nie wiam jaki ani za ile, slyszałem o IC z Iveco )


Za te same pieniądze kupisz już coś na FMIC.pl Ja na hamowni usłyszałem, że te IC z Iveco nie maja wystarczającego przelotu, mimo rozmiarów – porównując do jakiś typowo tuningowych IC. Taki iveco ~300-500zł, a 'tuningowy' też 300-może 600zł.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2520 (10/38)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez leonidass » 1 lis 2015, 23:38

ic to wybralbym albo grimmspeed albo mishimoto a nie chinski shit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez kiba22 » 3 lis 2015, 12:23

Na pewno wolał bym dołożyć i kupić coś dedykowanego aniżeli chiński chłam ;)

A co sądzicie na temat różnego rodzaju kalkulatorów przyrostu mocy dostępnych na internecie?
Można się tym sugerować i mniej więcej cokolwiek oszacować czy jednak nie ma to żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2008, 15:36
Posty: 426 (1/0)
Skąd: Chrzanów
Auto: Vectra C FL 1.9 CDTI

Postprzez tekkenfan » 3 lis 2015, 18:45

Kalkulatory nic Ci nie powiedzą, bo nie przypominam sobie żeby była możliwość wpisywania w nie ilości tłoczonego powietrza, a jedynie podsatwowe sprawy jaki C.R, boost czy co tam się jeszcze wklepuje.

Co do ICka to powiem tak, ja latam na FMICu, dużo aut z PL czołówki też więc ...
a co do chinoli to dzisiaj 99% rzeczy jest tam produkowane i nic to nie znaczy ;), chyba że chcesz kupić ICka który będzie kosztował tyle co cały proces doładowania silnika :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez kiba22 » 4 lis 2015, 15:23

tekkenfan napisał(a):Kalkulatory nic Ci nie powiedzą, bo nie przypominam sobie żeby była możliwość wpisywania w nie ilości tłoczonego powietrza, a jedynie podsatwowe sprawy jaki C.R, boost czy co tam się jeszcze wklepuje.

Znalazłem kilka ale były anglojęzyczne (3/4 tekstu nie rozumiałem) i moim zdaniem wyglądały na dosyć zaawansowane.

Pytanie z innej beczki, może trochę offtopowe.
A lepszą bazą pod turbo/kompresor nie była by Mazda 323F (BJ) 2.0 131KM 16V <co?>
Kupił bym ją taniej, zostało by więcej $ pod projekt a do tego samochód jest stosunkowo praktyczny.
Pomijając już mój sentyment do modeli Family :D

EDIT:
Cholera, doradźcie coś błagam bo zrobił mi się cholerny dylemat pomiędzy 323F (BJ) a 6 (GG) <ściana>
Chciał bym kupić furę na dłużej, zainwestować w nią i nie chciał bym później żałować...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2008, 15:36
Posty: 426 (1/0)
Skąd: Chrzanów
Auto: Vectra C FL 1.9 CDTI

Postprzez sewo » 5 lis 2015, 01:16

Jeździ po Częstochowie srebrna bj tka turbo w gazie. Gościu ma nick MazdaJDM W Kąkolewie robiło to w miarę fajne czasy.
http://www.mazdaspeed.pl/klub/mazdaspee ... lewo-2014/
Poszukaj sobie ale z tego co pamiętam to chyba niskie 14nastki na ćwiarę. Miał to zakuwać ale czy to zrobił i czy ją jeszcze ma tego nie wiem.


Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 19:54
Posty: 2248 (37/52)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez kiba22 » 5 lis 2015, 08:22

Szukając jakiegoś tematu odnośnie doładowania BJ, trafiłem właśnie na tego użytkownika ;)
Niestety nie udało mi się znaleźć by miał założony temat o Swojej Maździe :/
Ale wiadomość na priv poszła, mam nadzieję, że coś doradzi i pomoże <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2008, 15:36
Posty: 426 (1/0)
Skąd: Chrzanów
Auto: Vectra C FL 1.9 CDTI

Postprzez onyx » 7 lis 2015, 03:29

Silnik w Kąkolewie już był zakuty, seryjna korba się poddała z nadmiaru Nm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez kiba22 » 7 lis 2015, 14:27

Wspominał właśnie w rozmowie telefonicznej, że Mazda była już zakuta na tych zawodach.
Poradźcie – co myślicie o uturbieniu 323F BJ SPORTIVE? Myślę o soft turbo, gdzieś w granicach 0.5 bara
a po około 2 latach dozbieranie $ i zakucie motoru. Myślicie, że jednostka wytrzyma do tego czasu takie doładowanie? I czy zna ktoś warsztat zajmujący się tego typu tuningiem w Częstochowie? Jeśli tak, to czy są warci polecenia? Pytam ponieważ mazdajdm mi ich proponował w razie czego ;)

PS. nie wiem czy zmienić temat, czy napisać nowy odnośnie doładowania BJ-tki <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2008, 15:36
Posty: 426 (1/0)
Skąd: Chrzanów
Auto: Vectra C FL 1.9 CDTI

Postprzez kiba22 » 20 lis 2015, 00:35

Klamka zapadła – padło na 323F BJ Sportive z 2001r. (będzie większy budżet :D).
Zatem, jeśli Bóg da, plany się nie posypią, to mam nadzieję coś kombinować ale już raczej na turbinie.
Dzięki wielkie za rady i wskazówki, mam nadzieję, że temat się jeszcze komuś przyda ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2008, 15:36
Posty: 426 (1/0)
Skąd: Chrzanów
Auto: Vectra C FL 1.9 CDTI

Postprzez Neonixos666 » 20 lis 2015, 00:42

kiba22 napisał(a):Klamka zapadła – padło na 323F BJ Sportive z 2001r. (będzie większy budżet :D).
Zatem, jeśli Bóg da, plany się nie posypią, to mam nadzieję coś kombinować ale już raczej na turbinie.
Dzięki wielkie za rady i wskazówki, mam nadzieję, że temat się jeszcze komuś przyda ;)


Prędzej Ci to zardzewieje niż włożysz turbo...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kiba22 » 20 lis 2015, 12:46

Neonixos666 napisał(a):Prędzej Ci to zardzewieje niż włożysz turbo...

To zajeżdżę aż pęknie w pół i oddam na szrot, płakać nie będę, spokojna Twoja rozczochrana :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2008, 15:36
Posty: 426 (1/0)
Skąd: Chrzanów
Auto: Vectra C FL 1.9 CDTI

Postprzez smile » 22 lis 2015, 19:19

Neo no coś Ty taki sceptyczny :) BJ rdzewieje tylko powierzchownie ;) Od taki nalot rudawy delikatny <rotfl> a te purchle to aerodynamiczne są <lol> <lol>

Jak uturbiać, to coś z właściwym napędem... MX-5.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez kiba22 » 23 lis 2015, 00:40

smile napisał(a):Jak uturbiać, to coś z właściwym napędem... MX-5.

Niestety, ja potrzebuję czegoś ciut praktyczniejszego niż 2-osobowy kabriolet :|
Poza tym – jak Madzia "zasłuży", to będziemy kombinować z przyrostem mocy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2008, 15:36
Posty: 426 (1/0)
Skąd: Chrzanów
Auto: Vectra C FL 1.9 CDTI

Postprzez Beny » 23 lis 2015, 09:33

Kiba ale kombinujesz,kup sobie X9 z milerem zapas oleju i będzie miał trochę mocy, trochę wygody i będziemy se razem spoty robić :D
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez kiba22 » 23 lis 2015, 16:49

Beny napisał(a):zapas oleju

Jeszcze mi został po hłondzie <diabełek>
Beny napisał(a):i będziemy se razem spoty robić :D

Nic oczywiście nie stoi na przeszkodzie <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2008, 15:36
Posty: 426 (1/0)
Skąd: Chrzanów
Auto: Vectra C FL 1.9 CDTI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje