Mazda 6 (GG) a kompresor EATON
Hej kolego ktos wrzucal z amerykańskiej strony całą ściągawkę montażu kompresora w mazdzie 6 3.0 v6. Stamtąd możesz wszystko co potrzeba sobie ogarnąć
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
- Od: 7 lis 2010, 12:31
- Posty: 12
- Skąd: lublin
- Auto: 323gt
kiba22 napisał(a):2) Intercooler (nie wiam jaki ani za ile, slyszałem o IC z Iveco )
Za te same pieniądze kupisz już coś na FMIC.pl Ja na hamowni usłyszałem, że te IC z Iveco nie maja wystarczającego przelotu, mimo rozmiarów – porównując do jakiś typowo tuningowych IC. Taki iveco ~300-500zł, a 'tuningowy' też 300-może 600zł.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Na pewno wolał bym dołożyć i kupić coś dedykowanego aniżeli chiński chłam
A co sądzicie na temat różnego rodzaju kalkulatorów przyrostu mocy dostępnych na internecie?
Można się tym sugerować i mniej więcej cokolwiek oszacować czy jednak nie ma to żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości?
A co sądzicie na temat różnego rodzaju kalkulatorów przyrostu mocy dostępnych na internecie?
Można się tym sugerować i mniej więcej cokolwiek oszacować czy jednak nie ma to żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości?
Kalkulatory nic Ci nie powiedzą, bo nie przypominam sobie żeby była możliwość wpisywania w nie ilości tłoczonego powietrza, a jedynie podsatwowe sprawy jaki C.R, boost czy co tam się jeszcze wklepuje.
Co do ICka to powiem tak, ja latam na FMICu, dużo aut z PL czołówki też więc ...
a co do chinoli to dzisiaj 99% rzeczy jest tam produkowane i nic to nie znaczy , chyba że chcesz kupić ICka który będzie kosztował tyle co cały proces doładowania silnika
Co do ICka to powiem tak, ja latam na FMICu, dużo aut z PL czołówki też więc ...
a co do chinoli to dzisiaj 99% rzeczy jest tam produkowane i nic to nie znaczy , chyba że chcesz kupić ICka który będzie kosztował tyle co cały proces doładowania silnika
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
tekkenfan napisał(a):Kalkulatory nic Ci nie powiedzą, bo nie przypominam sobie żeby była możliwość wpisywania w nie ilości tłoczonego powietrza, a jedynie podsatwowe sprawy jaki C.R, boost czy co tam się jeszcze wklepuje.
Znalazłem kilka ale były anglojęzyczne (3/4 tekstu nie rozumiałem) i moim zdaniem wyglądały na dosyć zaawansowane.
Pytanie z innej beczki, może trochę offtopowe.
A lepszą bazą pod turbo/kompresor nie była by Mazda 323F (BJ) 2.0 131KM 16V
Kupił bym ją taniej, zostało by więcej $ pod projekt a do tego samochód jest stosunkowo praktyczny.
Pomijając już mój sentyment do modeli Family
EDIT:
Cholera, doradźcie coś błagam bo zrobił mi się cholerny dylemat pomiędzy 323F (BJ) a 6 (GG)
Chciał bym kupić furę na dłużej, zainwestować w nią i nie chciał bym później żałować...
Jeździ po Częstochowie srebrna bj tka turbo w gazie. Gościu ma nick MazdaJDM W Kąkolewie robiło to w miarę fajne czasy.
http://www.mazdaspeed.pl/klub/mazdaspee ... lewo-2014/
Poszukaj sobie ale z tego co pamiętam to chyba niskie 14nastki na ćwiarę. Miał to zakuwać ale czy to zrobił i czy ją jeszcze ma tego nie wiem.
http://www.mazdaspeed.pl/klub/mazdaspee ... lewo-2014/
Poszukaj sobie ale z tego co pamiętam to chyba niskie 14nastki na ćwiarę. Miał to zakuwać ale czy to zrobił i czy ją jeszcze ma tego nie wiem.
Szukając jakiegoś tematu odnośnie doładowania BJ, trafiłem właśnie na tego użytkownika
Niestety nie udało mi się znaleźć by miał założony temat o Swojej Maździe :/
Ale wiadomość na priv poszła, mam nadzieję, że coś doradzi i pomoże
Niestety nie udało mi się znaleźć by miał założony temat o Swojej Maździe :/
Ale wiadomość na priv poszła, mam nadzieję, że coś doradzi i pomoże
Wspominał właśnie w rozmowie telefonicznej, że Mazda była już zakuta na tych zawodach.
Poradźcie – co myślicie o uturbieniu 323F BJ SPORTIVE? Myślę o soft turbo, gdzieś w granicach 0.5 bara
a po około 2 latach dozbieranie $ i zakucie motoru. Myślicie, że jednostka wytrzyma do tego czasu takie doładowanie? I czy zna ktoś warsztat zajmujący się tego typu tuningiem w Częstochowie? Jeśli tak, to czy są warci polecenia? Pytam ponieważ mazdajdm mi ich proponował w razie czego
PS. nie wiem czy zmienić temat, czy napisać nowy odnośnie doładowania BJ-tki
Poradźcie – co myślicie o uturbieniu 323F BJ SPORTIVE? Myślę o soft turbo, gdzieś w granicach 0.5 bara
a po około 2 latach dozbieranie $ i zakucie motoru. Myślicie, że jednostka wytrzyma do tego czasu takie doładowanie? I czy zna ktoś warsztat zajmujący się tego typu tuningiem w Częstochowie? Jeśli tak, to czy są warci polecenia? Pytam ponieważ mazdajdm mi ich proponował w razie czego
PS. nie wiem czy zmienić temat, czy napisać nowy odnośnie doładowania BJ-tki
Klamka zapadła – padło na 323F BJ Sportive z 2001r. (będzie większy budżet ).
Zatem, jeśli Bóg da, plany się nie posypią, to mam nadzieję coś kombinować ale już raczej na turbinie.
Dzięki wielkie za rady i wskazówki, mam nadzieję, że temat się jeszcze komuś przyda
Zatem, jeśli Bóg da, plany się nie posypią, to mam nadzieję coś kombinować ale już raczej na turbinie.
Dzięki wielkie za rady i wskazówki, mam nadzieję, że temat się jeszcze komuś przyda
kiba22 napisał(a):Klamka zapadła – padło na 323F BJ Sportive z 2001r. (będzie większy budżet ).
Zatem, jeśli Bóg da, plany się nie posypią, to mam nadzieję coś kombinować ale już raczej na turbinie.
Dzięki wielkie za rady i wskazówki, mam nadzieję, że temat się jeszcze komuś przyda
Prędzej Ci to zardzewieje niż włożysz turbo...
smile napisał(a):Jak uturbiać, to coś z właściwym napędem... MX-5.
Niestety, ja potrzebuję czegoś ciut praktyczniejszego niż 2-osobowy kabriolet
Poza tym – jak Madzia "zasłuży", to będziemy kombinować z przyrostem mocy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje