Kalkulator 1/4 mili

Postprzez MAXX » 23 sty 2006, 00:59

Jeżeli ktoś jest ciekwyy ile jego auto wyciga do seti albo na 1/4 mili jest poniżej link do strony gdzie można to sprawdzic

http://www.letstorquebhp.com/calculator.asp

ocywiscie dane jakie będa tam wychodzić proponuje uznać delikatnie z przymrużeniem oka oraz jako zabawe i zaspokojenie ciekawości
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2004, 15:59
Posty: 219
Skąd: średniej wielkości
Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH

Postprzez MAXX » 23 sty 2006, 01:03

U mnie wyszło :

Power at Flywheel (BHP) : 133
Weight without Driver (KG) : 1125
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 120.12
0 – 60 (Secs) : 8.73
0 – 100 (Secs) : 26.00
60 – 100 (Secs) : 17.27
Quarter Mile (Secs) : 17.20
Terminal Speed (MPH) : 81.33
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 17.00
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 82.70

czyli przyspieszenie do setki delikatnie zaniżone ale było blisko :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2004, 15:59
Posty: 219
Skąd: średniej wielkości
Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH

Postprzez brii » 23 sty 2006, 09:52

U mnie wyszło podobnie <lol>
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez pinky » 23 sty 2006, 10:10

Power at Flywheel (BHP) : 128
Weight without Driver (KG) : 1065
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 122.12
0 – 60 (Secs) : 8.61
0 – 100 (Secs) : 25.60
60 – 100 (Secs) : 16.99
Quarter Mile (Secs) : 17.08
Terminal Speed (MPH) : 81.69
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 16.88
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 83.07

To u mnie troche lepiej, a silnik słabszy :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Papajo » 23 sty 2006, 10:12

IMO – jest to bardzo niedokładne :|
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez MAXX » 23 sty 2006, 10:20

pinky napisał(a):
To u mnie troche lepiej, a silnik słabszy :D


ale samochód lżejszy <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2004, 15:59
Posty: 219
Skąd: średniej wielkości
Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH

Postprzez MegaLoL » 23 sty 2006, 12:03

Power at Flywheel (BHP) : 231
Weight without Driver (KG) : 1390
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 168.85
0 – 60 (Secs) : 6.34
0 – 100 (Secs) : 16.40
60 – 100 (Secs) : 10.06
Quarter Mile (Secs) : 14.71
Terminal Speed (MPH) : 94.71
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 14.61
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 95.78

Dobre:) Prawie identycznie jak podaje producent ;) Fajna sprawa MAXX :D
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2005, 16:12
Posty: 203
Skąd: Kraków
Auto: Mazda RX-8

Postprzez pinky » 23 sty 2006, 13:45

Wyniki 1/4 mili – Bemowo, 17. września 2005 r.

Mazda RX8 czas przejazdu 15.641.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Fiveopac » 23 sty 2006, 17:57

Biorac pod uwage moj czas podczas eliminacji mistrzostw na 1/4 mili w Toruniu (ET-17,05s), ponizsze dane sa najblizsze prawdy :)

Power at Flywheel (BHP) : 135
Weight without Driver (KG) : 1120
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 122.47
0 – 60 (Secs) : 8.58
0 – 100 (Secs) : 25.32
60 – 100 (Secs) : 16.73
Quarter Mile (Secs) : 17.05
Terminal Speed (MPH) : 82.05
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 16.85
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 83.44
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Wojtas_323F » 20 lut 2006, 21:03

Fajny kalkulator:). Tylko ciekawi mnie na jakiej podstawie wyliczane są te wszystkie czasy jeżeli nie ma tam uwzględnionych przełożeń skrzyni biegów, oraz tego czy ma się jakieś udziwnienia np. szperę. Wg. mnie wyliczenia są z kosmosu i jeśli się zgadzają z rzeczywistością to jest to tylko zbieg okoliczności.
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2005, 01:13
Posty: 86
Skąd: Białystok
Auto: 323F BG 1.8 SOHC ?KW 1991

Postprzez Pit » 20 lut 2006, 21:17

Power at Flywheel (BHP) : 188
Weight without Driver (KG) : 1195
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 159.85
0 – 60 (Secs) : 6.79
0 – 100 (Secs) : 17.69
60 – 100 (Secs) : 10.90
Quarter Mile (Secs) : 15.20
Terminal Speed (MPH) : 92.70
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 15.00
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 94.31
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez brii » 5 maja 2008, 10:31

Power at Flywheel (BHP) : 116
Weight without Driver (KG) : 192
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 613.87
Invalid Entry : Weight must be between 350 and 3000 KG

:(
Eksperymentalnie udało się wyciągnąć 11.9s ;)

Power at Flywheel (BHP) : 198
Weight without Driver (KG) : 172
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 1169.64
Invalid Entry : Weight must be between 350 and 3000 KG

<płacze>
Tym sprzętem bałem się jechać na max. Ciekaw jestem ile się da wyciągnąć na 1/4 ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Mako » 5 maja 2008, 10:50

jak wpisalem dane mojego samochodu to nie mogl nic policzyc :|


Invalid Entry : Power to Weight Ratio must be between 95 and 1000 BHP/Ton


tez mi kalkulator, wole siedziec 20 minut i wpisywac dane w programie CarTest jest bardziej dokladny bo wpisuje sie dokladnie wszystko co jest potrzebne do bardzo zblizonych danych jakie mozna uzyskac w rzeczywistosci


dodam ze wadami wersji jaka ja posiadam jest to ze baza samochodow choc duza obejmuje samochody tylko do 1996 roku i jest to aplikacja dosowska
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez brii » 5 maja 2008, 11:05

makoshark napisał(a):i jest to aplikacja dosowska

To akurat niekoniecznie wada ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez seba323f » 5 maja 2008, 11:56

Power at Flywheel (BHP) : 140
Weight without Driver (KG) : 1065
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 133.57
0 – 60 (Secs) : 7.95
0 – 100 (Secs) : 22.65
60 – 100 (Secs) : 14.71
Quarter Mile (Secs) : 16.41
Terminal Speed (MPH) : 85.10
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 16.21
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 86.56
;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1234 (0/2)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez Mako » 5 maja 2008, 12:33

brii napisał(a):To akurat niekoniecznie wada

dla wielu moze byc, dla mnie nie bo jest przejrzyscie a ze nie mozna uzywac myszki tylko kursorow to moze niektorych zrazic :)

zreszta teraz sie bawilem wpisalem wszystkie potrzebne dane mojego samochodu i wszystko wychodzi tak jak w danych technicznych od producenta

ok 11s do setki itp itd na 1/4 mam czas 18.82 s hahaha
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje