Jeżeli ktoś jest ciekwyy ile jego auto wyciga do seti albo na 1/4 mili jest poniżej link do strony gdzie można to sprawdzic
http://www.letstorquebhp.com/calculator.asp
ocywiscie dane jakie będa tam wychodzić proponuje uznać delikatnie z przymrużeniem oka oraz jako zabawe i zaspokojenie ciekawości
Kalkulator 1/4 mili
Strona 1 z 1
U mnie wyszło :
Power at Flywheel (BHP) : 133
Weight without Driver (KG) : 1125
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 120.12
0 – 60 (Secs) : 8.73
0 – 100 (Secs) : 26.00
60 – 100 (Secs) : 17.27
Quarter Mile (Secs) : 17.20
Terminal Speed (MPH) : 81.33
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 17.00
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 82.70
czyli przyspieszenie do setki delikatnie zaniżone ale było blisko
Power at Flywheel (BHP) : 133
Weight without Driver (KG) : 1125
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 120.12
0 – 60 (Secs) : 8.73
0 – 100 (Secs) : 26.00
60 – 100 (Secs) : 17.27
Quarter Mile (Secs) : 17.20
Terminal Speed (MPH) : 81.33
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 17.00
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 82.70
czyli przyspieszenie do setki delikatnie zaniżone ale było blisko
- Od: 22 cze 2004, 15:59
- Posty: 219
- Skąd: średniej wielkości
- Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH
Power at Flywheel (BHP) : 128
Weight without Driver (KG) : 1065
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 122.12
0 – 60 (Secs) : 8.61
0 – 100 (Secs) : 25.60
60 – 100 (Secs) : 16.99
Quarter Mile (Secs) : 17.08
Terminal Speed (MPH) : 81.69
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 16.88
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 83.07
To u mnie troche lepiej, a silnik słabszy
Weight without Driver (KG) : 1065
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 122.12
0 – 60 (Secs) : 8.61
0 – 100 (Secs) : 25.60
60 – 100 (Secs) : 16.99
Quarter Mile (Secs) : 17.08
Terminal Speed (MPH) : 81.69
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 16.88
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 83.07
To u mnie troche lepiej, a silnik słabszy
ex MSP
Power at Flywheel (BHP) : 231
Weight without Driver (KG) : 1390
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 168.85
0 – 60 (Secs) : 6.34
0 – 100 (Secs) : 16.40
60 – 100 (Secs) : 10.06
Quarter Mile (Secs) : 14.71
Terminal Speed (MPH) : 94.71
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 14.61
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 95.78
Dobre:) Prawie identycznie jak podaje producent Fajna sprawa MAXX
Weight without Driver (KG) : 1390
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 168.85
0 – 60 (Secs) : 6.34
0 – 100 (Secs) : 16.40
60 – 100 (Secs) : 10.06
Quarter Mile (Secs) : 14.71
Terminal Speed (MPH) : 94.71
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 14.61
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 95.78
Dobre:) Prawie identycznie jak podaje producent Fajna sprawa MAXX
Sie gra, to sie Mazde RX-8 ma...
- Od: 22 gru 2005, 16:12
- Posty: 203
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda RX-8
Biorac pod uwage moj czas podczas eliminacji mistrzostw na 1/4 mili w Toruniu (ET-17,05s), ponizsze dane sa najblizsze prawdy
Power at Flywheel (BHP) : 135
Weight without Driver (KG) : 1120
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 122.47
0 – 60 (Secs) : 8.58
0 – 100 (Secs) : 25.32
60 – 100 (Secs) : 16.73
Quarter Mile (Secs) : 17.05
Terminal Speed (MPH) : 82.05
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 16.85
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 83.44
Power at Flywheel (BHP) : 135
Weight without Driver (KG) : 1120
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 122.47
0 – 60 (Secs) : 8.58
0 – 100 (Secs) : 25.32
60 – 100 (Secs) : 16.73
Quarter Mile (Secs) : 17.05
Terminal Speed (MPH) : 82.05
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 16.85
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 83.44
Less roof, more fun
Fajny kalkulator:). Tylko ciekawi mnie na jakiej podstawie wyliczane są te wszystkie czasy jeżeli nie ma tam uwzględnionych przełożeń skrzyni biegów, oraz tego czy ma się jakieś udziwnienia np. szperę. Wg. mnie wyliczenia są z kosmosu i jeśli się zgadzają z rzeczywistością to jest to tylko zbieg okoliczności.
- Od: 18 maja 2005, 01:13
- Posty: 86
- Skąd: Białystok
- Auto: 323F BG 1.8 SOHC ?KW 1991
Power at Flywheel (BHP) : 188
Weight without Driver (KG) : 1195
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 159.85
0 – 60 (Secs) : 6.79
0 – 100 (Secs) : 17.69
60 – 100 (Secs) : 10.90
Quarter Mile (Secs) : 15.20
Terminal Speed (MPH) : 92.70
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 15.00
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 94.31
Weight without Driver (KG) : 1195
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 159.85
0 – 60 (Secs) : 6.79
0 – 100 (Secs) : 17.69
60 – 100 (Secs) : 10.90
Quarter Mile (Secs) : 15.20
Terminal Speed (MPH) : 92.70
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 15.00
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 94.31
Power at Flywheel (BHP) : 116
Weight without Driver (KG) : 192
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 613.87
Invalid Entry : Weight must be between 350 and 3000 KG
Eksperymentalnie udało się wyciągnąć 11.9s
Power at Flywheel (BHP) : 198
Weight without Driver (KG) : 172
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 1169.64
Invalid Entry : Weight must be between 350 and 3000 KG
Tym sprzętem bałem się jechać na max. Ciekaw jestem ile się da wyciągnąć na 1/4
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
jak wpisalem dane mojego samochodu to nie mogl nic policzyc
tez mi kalkulator, wole siedziec 20 minut i wpisywac dane w programie CarTest jest bardziej dokladny bo wpisuje sie dokladnie wszystko co jest potrzebne do bardzo zblizonych danych jakie mozna uzyskac w rzeczywistosci
dodam ze wadami wersji jaka ja posiadam jest to ze baza samochodow choc duza obejmuje samochody tylko do 1996 roku i jest to aplikacja dosowska
Invalid Entry : Power to Weight Ratio must be between 95 and 1000 BHP/Ton
tez mi kalkulator, wole siedziec 20 minut i wpisywac dane w programie CarTest jest bardziej dokladny bo wpisuje sie dokladnie wszystko co jest potrzebne do bardzo zblizonych danych jakie mozna uzyskac w rzeczywistosci
dodam ze wadami wersji jaka ja posiadam jest to ze baza samochodow choc duza obejmuje samochody tylko do 1996 roku i jest to aplikacja dosowska
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
makoshark napisał(a):i jest to aplikacja dosowska
To akurat niekoniecznie wada
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Power at Flywheel (BHP) : 140
Weight without Driver (KG) : 1065
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 133.57
0 – 60 (Secs) : 7.95
0 – 100 (Secs) : 22.65
60 – 100 (Secs) : 14.71
Quarter Mile (Secs) : 16.41
Terminal Speed (MPH) : 85.10
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 16.21
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 86.56
Weight without Driver (KG) : 1065
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 133.57
0 – 60 (Secs) : 7.95
0 – 100 (Secs) : 22.65
60 – 100 (Secs) : 14.71
Quarter Mile (Secs) : 16.41
Terminal Speed (MPH) : 85.10
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 16.21
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 86.56
brii napisał(a):To akurat niekoniecznie wada
dla wielu moze byc, dla mnie nie bo jest przejrzyscie a ze nie mozna uzywac myszki tylko kursorow to moze niektorych zrazic
zreszta teraz sie bawilem wpisalem wszystkie potrzebne dane mojego samochodu i wszystko wychodzi tak jak w danych technicznych od producenta
ok 11s do setki itp itd na 1/4 mam czas 18.82 s
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje