Mazda 323F BA – Gwint (zawieszenie gwintowane)

Postprzez @tomek@ » 13 cze 2014, 23:12

Bartg napisał(a):Także na chwile obecną żaden gwint FK nie jest dostępny i nie wiadomo czy jeszcze będzie.

Czyli na ofiszjalu FK też nie ma?Pytałeś?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 12:33
Posty: 2144 (0/5)
Skąd: 20km od Rzeszowa:)
Auto: Jest:
Mazda mx 5 2.0NC 3rd generation
Mazda 121 DB 1.3 KAT:p
Było:
Mazda 323F BA 2.0 V6 KF
Mazda Mx5 NB 10th anniversary
Mazda 323F BA 1.5 Z5
Fiat cinquecento 700+gasss:)

Postprzez Bartg » 13 cze 2014, 23:19

Każda firma sprzedająca FK w Polsce ściąga je z Niemiec od producenta, stąd czas oczekiwana zawsze wynosił 2-3 tygodnie. Nie ma w ogóle żadnej sztuki w magazynach FK i prawdopodobnie w najbliższym czasie albo w ogole nie będzie, tak mi napisali :( Dlatego kupiłem gwint od BJ ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7809 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez wilusjdm » 14 cze 2014, 08:19

Wydaje mi się, że problem z dostępnością tego gwintu może być tym spowodowane, a raczej na pewno mało kto kupuję gwint do BA i nie opłaca się produkować ?
Zaś z drugiej strony temat do zamknięcia, kupione dwa nowe amortyzatory. Będzie skracany skok zobaczymy czy coś pomoże :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez rafał88 » 14 cze 2014, 09:01

No to czekam na efekt :P Gwint to gwint. Widac, ze robi konkret robote np Bartq , Jaaco,Reiss, Crenshaw i ktos tam jeszcze ma :P Chcialbym sie garnac na gwincie , czy faktycznie tak sie zmienia zachowanie auta na drodze .
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Bartg » 14 cze 2014, 12:08

To zapraszam na zlot będzie okazja :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7809 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez rafał88 » 14 cze 2014, 15:43

Nie bede w wakacje w PL od wtorku srody :( mam okazje bdb zarobic przez ten okres :) Dobrze, ze po powrocie robota dalej bedzie :P

A na zlot czlowiek chcialby iii to fest a nima jak , a autka z faq obejrzec na zywca to dopiero bylaby przyjemnosc:)
To chyba tyle OT :P zamykac :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Matek2892 » 24 gru 2014, 16:26

WItam kolegów, od pewnego czasu zaciekawił mnie pewien mod a mianowicie potocznie zwany "gwint",
z racji tego zacząłem się rozglądać za czymś takim, dedykowany gwint jest mega drogi co każdy chyba wie,
więc bardziej się wgłębiłem w temat i znalazłem informacje, że ktoś kombinował z gwintem od corsy b albo
golfa 2/3, więc poszedłem tym tropem i kupiłem gwint od golfa 2/3 MTS, suchy nie wylany, dużo się nie różnił w wymiarach od seryjnego amortyzatora ( tu podziękowanie dla kolegi arafal21 za pomiary:) ), chwile zeszło zanim się zabrałem za montaż, ale korzystając z pogody grudniowej :d zacząłem działać.
Na początku wszystko pięknie ładnie, średnica łożyska idealna tylko poduchę rozwierciłem na fi14,
na zwrotnicy idealnie siadło, aczkolwiek musiałem rozwiercić otwory na amortyzatorze, jak już w końcu złożyłem, auto w dół i.... rozczarowanie siedzi jak zwykłe sprężyny -40mm ( z jednej była właśnie sprężyna -40mm a z drugiej gwint i siedziało równo), nawet sprężyny pomocniczej nic nie dało, i obcięcie odboju, ponieważ tłok amortyzatora cały się schował, a auto stało jak sprężyna -40mm.., tak jak by wkład i rura gwintu były za długie, może ktoś robił podobne eksperymenty ??, albo bardziej kuma tematy niż ja i doradzi od innego auta heh, poniżej kilka fotek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2013, 11:10
Posty: 68
Skąd: Trzciana
Auto: Mazda 323 f BA
1.5 16v
Pb/LPG
rok 1995

Postprzez carsinter » 20 cze 2015, 17:23

Witajcie, mam pytanie. ma może ktoś z was gwint zamontowany w swojej 323F V BA? macie może jakies namiary na takowe , bądź czy ktos przerabial z was jakies gwinty i z jakiego auta. jakies opinie będe wdzięczny:D
Początkujący
 
Od: 24 lut 2015, 07:38
Posty: 10
Auto: Mazda 323f V BA 1.5 (1994-1998)

Postprzez Marek 161BD081 » 20 cze 2015, 18:14

Szukajka nie działa?
Temat chyba w dziale silnikowym też niezbyt pasuje.
Przenoszę go do działu o tuningu.

Poczytaj:
viewtopic.php?f=102&t=177824

viewtopic.php?f=102&t=171335
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Bartg » 20 cze 2015, 23:07

Od 323F BJ najszybciej, pare przeróbek i jest git ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7809 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez carsinter » 21 cze 2015, 12:39

a dużo przy tym roboty jest?
Początkujący
 
Od: 24 lut 2015, 07:38
Posty: 10
Auto: Mazda 323f V BA 1.5 (1994-1998)

Postprzez Bartg » 24 cze 2015, 20:35

Jak ktoś ogarnia podstawowe narzędzia jak wiertarka i spawarka to na bierząco zrobi przy zakładaniu :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7809 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez People_Hate_Me » 3 lip 2015, 09:06

łącze.
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje