modyfikacja dolotu silnik L3

Postprzez brodaM6 » 19 sie 2014, 17:19

Powie mi ktoś co to za ustrojstwo <co?> na fotce zamontowane przy filtrze , jeszcze jedno czy do tego silnika były montowane dwa rodzaje kolektorów wydechowych.
Załączniki
image.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez leonidsas » 19 sie 2014, 19:58

To przy filtrze to jest vacum solenoid i można go zaślepić ale nie odłączyć , a co nie masz go??

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 0JYsD-nGMQ

jak będziesz kiedyś w wa-wie to zrobię ci prawilny dolot bez tych popierdułek idących w dolot i będziesz miał ponad 180 hp


co do kolektorów to przedliftowy a-spec był wkładany do poliftowych eu , chodzi o kolektor wydechowy
leonidsas
 

Postprzez matthies » 19 sie 2014, 21:01

leonidsas napisał(a):jak będziesz kiedyś w wa-wie to zrobię ci prawilny dolot bez tych popierdułek idących w dolot i będziesz miał ponad 180 hp

czy ta oferta jest na serio serio?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez leonidsas » 19 sie 2014, 21:10

na serio , z tym nie ma problemu po drugie mam interfejs do zmian parametrów

działa z każdą mazdą na obd-

ja mam open ecu z programem i łączem pod obd

zabrało mi to parę lat życia i dużo nerwów

mam interfejs piassini i k-tag połączone szeregowo jak u kol;egi zzza oceanu
leonidsas
 

Postprzez brodaM6 » 19 sie 2014, 21:28

Ja w swoim a-specu niem tych pierdółek :D przy filtrze ,dodatkowo pozbyłem sie grzanek Tb + dodatkowe zero na Tb , jak będę miał czas to wywale pcv i klapki vis,to nic nie kosztuje.
To pewnie kaganiec żaden problem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez matthies » 19 sie 2014, 21:59

leonidass trzeba coś mieć od siebie czy wszystko ogarniasz?
Jaka cena? Ile możesz wyszarpać z EU L3 ?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez brodaM6 » 20 sie 2014, 21:38

Matthies ty masz cos takiego przy filtrze <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez matthies » 21 sie 2014, 08:44

ale heca, też mam ;]
Załączniki
20140821_081853.jpg
kolektor
20140821_081823.jpg
zbliżenie wtyki gdzie to tam idzie
20140821_081805.jpg
wtyka
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez brodaM6 » 21 sie 2014, 21:31

A myślałem ze to mocy dodaje hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez matthies » 21 sie 2014, 21:42

jak widać, to niestety nie to :P
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez brodaM6 » 21 sie 2014, 21:53

A co to wogle jest wiesz <co?> ,leonidas mówił ze możesz to śmiało likwidować ,ja u siebie mam to na wyjściu zaślepienie z silnika ,zostało tylko purge vavele seloid .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez matthies » 21 sie 2014, 22:24

ja tam się na tym nie znam kompletnie. Napisałem jednak do leonidasa PW, bo nakręcił mi apetyt tym 180 km z samego dolotu :P Jeśli wynagrodzenie jest znośne, to wolę to oddać komuś do zrobienia.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez leonidsas » 22 sie 2014, 00:34

Sory że nie odpisuję ale mam pracę która obejmuje 17 godzin i mało kto tak pracuje , odpowiem wam że solenoid jest potrzebny do prawidłowych obrotów na idle , co do modów dolotu to trzeba weekend zarezerwować o który u mnie teraz ciężko ale się postaram , co do modów dolotu to trzeba zmienić tps od jednostki której nie wymienię i zemulować sygnał z seryjnym sterownikiem , po tym trzeba zmienić jeszcze jedną rzecz w tb i dajemy dolot pozbawiając go pewnuch seryjnych niedociągnieć , zmieniamy średnicę maf na większą z ekranem lub bez -to zależy od średnicy przy maf i robimy remap to tak po krótce ale roboty dużo , więc jak się ogarnę ze swoją pracą to dam znać
leonidsas
 

Postprzez matthies » 22 sie 2014, 07:55

w takim razie ja niecierpliwie czekam jak się ogarniesz ze swoją pracą.
Rypać po 17 godzin to też nic miłego, także trzymam kciuki.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez CLAU » 22 sie 2014, 10:38

Ja zapytam o konkrety: wykresy z hamowni na poparcie teorii.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 08:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez brodaM6 » 22 sie 2014, 18:28

Jeżeli do 3.0 można wsadzić Tb od 3.7 ,to może do 2.3 od 3.0 :D ,kolega tu niechęć podać oznaczenia jednostki :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez leonidsas » 23 sie 2014, 00:02

Nie mam firmy tuningowej więc wykresy to można robić na hamowni panie Clau , ja wolę jednak aby moc była na kołach nie na silniku więc wykorzystuję do tego program który mam , jeżeli cię to aż tak ciekawi to zrób coś sam i pokaż , bo dla mnie mechanika to podstawa a dla innych doczepiony spojler
leonidsas
 

Postprzez matthies » 23 sie 2014, 00:09

co do wykresów, Ja jestem bardzo nastawiony "na tak" na modyfikacje leonidasa.
Planowałem zhamować mazdę więc i tak to zrobię, a drugi raz zrobię jak kolega ogarnie się ze swoją pracą i bedzie miał chwile i po wszystkim będzie pomiar. Zadowolony?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez dobrzyn22 » 23 sie 2014, 05:57

A tak ogólnie Panowie, to co to wszytko ma wspólnego z tytułem tego wątku <co?> :> ...
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (22/70)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez brodaM6 » 23 sie 2014, 07:26

Rozmawiamy o L3 ,a tytuł jest do <dupa> bo nie ma L4 wiec i różnic :P .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje