Amortyzatory Mazda 323F BA
1, 2
Amortyzatory trzymają na 78% ale chcę je wymienić zapewne od nowości śmigają, dlatego ten cały temat bo jak już mam to zrobić to dlaczego nie zrobić tego lepiej. Ale wracając do tematu tak wygada seria:
A tak założone ze sprężynami 2mm grubszymi z obciętymi 3 zwojami obniżają auto 6cm ale są luźne przy maksymalnie wyciągniętym amorku i już raz podczas jazdy wypadły mi z amora i oparły się o budę, dlatego właśnie zależy mi na krótszych.
Zamówiłem sprężyny mts 60/40 bo te to niewypał totalny i chce do tego krótsze amorki, a co z tymi od mx3 nie podejdą, nie są krótsze ?
A tak założone ze sprężynami 2mm grubszymi z obciętymi 3 zwojami obniżają auto 6cm ale są luźne przy maksymalnie wyciągniętym amorku i już raz podczas jazdy wypadły mi z amora i oparły się o budę, dlatego właśnie zależy mi na krótszych.
Zamówiłem sprężyny mts 60/40 bo te to niewypał totalny i chce do tego krótsze amorki, a co z tymi od mx3 nie podejdą, nie są krótsze ?
no jak obciąłeś 3 zwoje to dziwisz się że spreżyna jest luźna ?
no ale jak na aucie masz mcpersona to chyba nie jest juz luźno ?
a za cięcie sprężyn powinni wysyłać na psychotesty
no ale jak na aucie masz mcpersona to chyba nie jest juz luźno ?
a za cięcie sprężyn powinni wysyłać na psychotesty
Dlatego ten syf wyleciał a wejdą mts technik.
Brawo, tnijcie dalej te sprężyny idioci;/ Ja w innej sprawie, ktoś jeździ na 60/40 MTS czy Jamex jeden czort na seryjnych amortyzatorach? Chodzi mi o to jak szybko wyrzygały się na tych springach, bo to że zaczną lać jest wiadome, pytanie po jakim czasie.
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Na 40/40 naprawde twardych zrobilem z KYB Excel-G okolo 45.000km, potem jakies 15.000 na K.A.W 65/40, sprężyny sprzedałem razem z amorkami i z tego co wiem służą dalej nowemu właścicielowi Ważne, żeby nie zakładać takich springów do jakiejś Kamoki olejowej czy innego wynalazku, to pozyją bardzo długo.
dzikuss111 napisał(a):założone ze sprężynami 2mm grubszymi
a wiesz od czego są te sprężyny?
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Bartg napisał(a):Na 40/40 naprawde twardych zrobilem z KYB Excel-G okolo 45.000km, potem jakies 15.000 na K.A.W 65/40, sprężyny sprzedałem razem z amorkami i z tego co wiem służą dalej nowemu właścicielowi Ważne, żeby nie zakładać takich springów do jakiejś Kamoki olejowej czy innego wynalazku, to pozyją bardzo długo.
Cicho Ja mam kamoki juz 5 lat Tyle ze gazowe
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Dziś i ja odgrzeję temat.
Zamierzam zmienić amortyzatory tylne w naszej 323c i chciałbym się dowiedzieć czy gazówki nie będą za twarde?
Jeździmy madziulą w zasadzie tylko w 2 osoby, więc tył nie jest dociążony i stąd moje pytanie
Dodam, że na samochodzie założone są sprężyny -40.
Zamierzam zmienić amortyzatory tylne w naszej 323c i chciałbym się dowiedzieć czy gazówki nie będą za twarde?
Jeździmy madziulą w zasadzie tylko w 2 osoby, więc tył nie jest dociążony i stąd moje pytanie
Dodam, że na samochodzie założone są sprężyny -40.
- Od: 1 lip 2015, 14:25
- Posty: 81
- Skąd: Tarnów
- Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95
Cóż, zobaczymy zatem co wyniknie.
Dzisiaj po 14-ej przyjadą KYB'y i pewnie w sobotę je założymy.
Na ryzyko wybrałem gazówki, bo jednak przez cały rok pracują tak samo
Dzisiaj po 14-ej przyjadą KYB'y i pewnie w sobotę je założymy.
Na ryzyko wybrałem gazówki, bo jednak przez cały rok pracują tak samo
- Od: 1 lip 2015, 14:25
- Posty: 81
- Skąd: Tarnów
- Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje