Zawieszenie Eibach – Mazda6 GG/GY

Postprzez dejneks » 12 mar 2016, 20:22

Cena bardzo fajna, ale z tego co wiem to Vogtlandy miały -45 przód i -25 tył, a te mają po -35. No chyba że to dlatego że do kombi ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1035 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez dkowal91 » 12 mar 2016, 23:41

Vogtlandy mają podobno bardzo dużą game obniżeń, myśle że jak cena aktualna to bardzo atrakcyjna opcja. No i sprzedawca może doradzić...
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez drypaul » 13 mar 2016, 00:19

Jak wpisałem symbol tych springów w googla to wyskoczyła mi stronka Vogtlanda i tam faktycznie było napisane, że obniżenie -40/25. No i cena ponad 700zł.

Wysłałem maila do tego sklepu, żeby się upewnić co do obniżenia.
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2016, 19:53
Posty: 66 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004, 2.0 Diesel 136KM

Postprzez drypaul » 14 mar 2016, 12:47

Sklep odpisał, że to jest obniżenie -40/25, na stronie mają błąd. Muszę sprawdzić z miarką na samochodzie jak to by wyglądało :)
A może ktoś ma mniej więcej takie obniżenie i może podrzucić zdjęcie?
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2016, 19:53
Posty: 66 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004, 2.0 Diesel 136KM

Postprzez Yoki » 14 mar 2016, 14:43

Nie sprawdzisz nigdy nie siada idealnie <co?>
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez drypaul » 14 mar 2016, 17:00

No wiem wiem.
Patrząc z miarką to gdyby przód zszedł te 40mm to byłoby już naprawdę max, niżej bym nie chciał. A gdyby tył poszedł w dół 25mm to nadal byłaby jeszcze dosyć duża odległość do opony, więc sam nie wiem...
Ale chyba zaryzykuję :D
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2016, 19:53
Posty: 66 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004, 2.0 Diesel 136KM

Postprzez dkowal91 » 14 mar 2016, 19:42

Myślę, że będzie ok.... wszystko się okaże jak springi się ułożą... Ale tak jak Yoki mówi, nigdy nie będzie idealne obniżenie tak jak producent mówi...
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez Biniu » 14 mar 2016, 19:54

Ja mam takie obnizenie zobacz w moim temacie w profilu mam link do niego.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez drypaul » 14 mar 2016, 20:13

Kurde, naprawdę aż tak dupa usiadła na -25? Jak dla mnie to aż za bardzo. Ale przód bardzo spoko <spoko>
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2016, 19:53
Posty: 66 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004, 2.0 Diesel 136KM

Postprzez dkowal91 » 15 mar 2016, 08:42

drypaul napisał(a):Kurde, naprawdę aż tak dupa usiadła na -25?

Kolega Biniu777 ma butle w kole i to też swoją robotę robi, ja mam -30 z tyłu i stoi tak samo, bez gazu – diesel :D
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez drypaul » 25 mar 2016, 14:18

No dobra, przyjechały springi. Po świętach się zamontuje i zobaczymy co z tego wyjdzie :D
Załączniki
_DSC2513.JPG
_DSC2514.JPG
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2016, 19:53
Posty: 66 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004, 2.0 Diesel 136KM

Postprzez dejneks » 27 mar 2016, 20:03

te z promocji kupiłeś?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1035 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez drypaul » 27 mar 2016, 20:51

dejneks napisał(a):te z promocji kupiłeś?


No tak, 800zł za sprężyny bym nie dał :)
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2016, 19:53
Posty: 66 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004, 2.0 Diesel 136KM

Postprzez dejneks » 3 kwi 2016, 20:48

Madzia przed i po montażu H&Rów ;)
Załączniki
1.jpg
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1035 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez matthies » 4 kwi 2016, 20:30

spoko ale wydaje mi się, że tyłęk trochę za mało usiadł
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez dejneks » 5 kwi 2016, 20:23

zgadza się. siadło wszystko po równo, bo to są sprężyny od kombi ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1035 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez drypaul » 5 kwi 2016, 20:37

Dobrze wygląda. Lepiej tyłek wyżej od przodu niż na odwrót.
Ja się nie mogę jakoś ogarnąć, żeby założyć te Vogtlandy w końcu... <rotfl>
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2016, 19:53
Posty: 66 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004, 2.0 Diesel 136KM

Postprzez Sako PL » 8 kwi 2016, 23:00

Mam takie pytanie chłopaki. W Eibachach to jakie sprężyny są na przód a jakie na tył. Dwie są węższe ale jakby wyższe a dwie szersze ale niższe. <nauka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 16:18
Posty: 47
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 6 GG MZR-CD 2.0 Diesel 143KM 2007.

Postprzez dejneks » 9 kwi 2016, 20:57

i te dłuższe są na przód, a te szersze są na tył ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1035 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez krzysio290 » 10 kwi 2016, 00:47

IMO przysiadł dobrze, auta zawsze mają pupkę minimalnie wyżej, żeby robić podciśnienie przy szybkiej jeździe, taki duży dyfuzor :D
Sam założyłem Eibacha od kombi, elegancko wygląda i koło nie chowa się w nadkole :)
Początkujący
 
Od: 24 cze 2015, 14:00
Posty: 16 (2/0)
Auto: Mazda 6 GG hatchback 2.3 166KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje