BOV do turbo

Postprzez Waluś » 1 lis 2005, 18:31

Co myślicie o takim wynalazku jak BOV do turba ??
W zasadziekażda suszara ma już fabryczny, ale tamten jest właczony w układ i nie daje takiego efektu :
http://properfekt.witam.net/oferta/bov.wav

czekam na opinie za i przeciw takiemu urządzeniu i może ktoś wie coś więcej na ten temat : ile wzrasta zużycie paliwa, w czym pomaga, a w czym szkodzi takie urządzenie, ale ponadstandardowe, nie fabryczne.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Boris86 » 1 lis 2005, 21:47

Waluś napisał(a):ile wzrasta zużycie paliwa

Chyba nie wzrasta wcale ... bo zadaniem ma być upuszczenie nadmiaru tłoczonego powietrza w układzie dolotowym gdy nie jest ono potrzebne(zminy biegów, odpuszczenie gazu) aby nie uszkodzić łopatek w turbince. Wiec nie ma to raczej wpływu na paliworzerność... A dzwięk ...no poprostu bajka... ja dostaję gęsiej skórki jak słysze ładnie syczące Blow off i West Gate... mniam.... ja też chce takie pssst !! !!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Waluś » 1 lis 2005, 22:20

Boris86 napisał(a):Chyba nie wzrasta wcale

I tu sie grubo mylisz. Bo wzrasta. A to z prostej przyczyny.
Fabryczny BloVoff jest wpięty w układ, czyli wypuszcza ten nadmiar spowrotem przed turbine, a więc w układzie przedprzepływomierzem. teraz jeśli tę samą ilość wypyścisz w atmosfere a przepływomierz o tym nie będziewiedział, to poprostu z braku powietrza i odpowiedniego ciśnienia, komputer ten brak wypełnia paliwem. Słyszałem gdzieś nawet o możliwości zalewania silnika przezniewłaściwą regulacje zaworu. I stąd właśnie moje obawy. Ile wzrośnie spalanie. Bo jeśli ktoś mi udowodni że wzrośnie nieznacznie to kupuje jutro hehe, ale w cuda nie wierze.
A co do dźwięku to jest boski, a w połączeniu ze stożkiem to poprostu mniam... <diabełek>
Jeśli radio w aucie mam wyłączone to bardzo dobrze w środku słychać rozprężenie układu orginalnym zaworem, a oczami wyobraźni jak dodam jeszcze to PSSSSS to normalnie aż ciarki po plecach chodzą :D:D <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Boris86 » 2 lis 2005, 00:01

Waluś napisał(a):przez niewłaściwą regulacje zaworu

Waluś napisał(a):komputer ten brak wypełnia paliwem


Tuning to taka "cholerna" ;) zabawa ze jedna modyfikacja w krótkim czasie ciągnie za sobą kolejną lub problemy wynikające z niekonsekfencji w działaniu. Hehe... tuning chorobą nieuleczalną... ależ jak przyjemną... <diabełek>
...a w kompleksowym tuningu,zestaw zmian w osprzecie powinien byc poparty zgraniem(zestrojeniem-bo to własnie tuning z nazwy) elektroniki pod nowe gadżety. Wtedy uzyskujemy najlepsze możliwie efekty tak pod względem osiągów jak i ekonomicznosci.

Turbosprężarka to natomiast cudny wynalazek który pozwala uratować w pewnym stopniu coś co było by w zwykłym silniku stratą energii... w końcu napedzana jest przez spaliny.
I za to ją kochamy prawda,Waluś ?? :]
Ale tu własnie elektronika ma najwiecej do gadania... i dlatego własnie w silnikach doładowanych tuning elektroniczny jest o wiele częściej stosowany niz w atmosferycznych. :D

Ale sprzeczał sie nie bede bo osobiście nie mam autka z turbinką i znam takowe tylko z kontaktów z zaprzyjaźnionymi autkami i z teorii... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Waluś » 2 lis 2005, 19:12

Boris86 napisał(a):I za to ją kochamy prawda,Waluś

toć baaaa :D:D <list>

Boris86 napisał(a):silnikach doładowanych tuning elektroniczny jest o wiele częściej stosowany niz w atmosferycznych.

Otóż to właśnie i wg mnie tylko w takich silnikach ma większy sens – koszty w stosunku do przyrostu osiągów. Chyba trzeba zbierać te wszystkie gadgety w garażu na półce,a potem udać się do specgrupy i zestroić towszystko ze sobą :|
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Waluś » 4 lis 2005, 00:54

Waluś napisał(a):I tu sie grubo mylisz. Bo wzrasta. A to z prostej przyczyny.
Fabryczny BloVoff jest wpięty w układ, czyli wypuszcza...........

O i Borys chyba sie okaże że jednak miałeś racje , tylko teraz nie wiem kogo słuchać hehe jedni piszą tak a inni inaczej:

"Mylne założenie Smile
W momencie gdy zamykasz przepustnicę ECU jest o tym informowane przez czujnik położenia przepustnicy. W tym momencie zbędne powietrze jest wypuszczane do atmosfery. ECU nie wtryśnie więcej paliwa, bo niby dla czego jak przepustnica jest zamknięta. Spalanie jest na tym samym poziomie – to mogę potwierdzić na własnym przykładzie."
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Boris86 » 4 lis 2005, 01:19

No tak mi sie wydawało... ale upierał sie broń Boshe nie będe bo za bogatych doświadczeń z turbo nie mam.

Ale widze że masz wielką ochote słuchać głośnego psssst za każdym razem gdy puszczasz pedał gazu.... <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez bajer0 » 4 lis 2005, 01:23

Boris86 napisał(a):Boshe

:|
Boris86 napisał(a):Ale widze że masz wielką ochote słuchać głośnego psssst za każdym razem gdy puszczasz pedał gazu....

to chyba kazdy by mial... <diabełek>
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2004, 13:11
Posty: 1134 (0/3)
Skąd: Lodz
Auto: 626 GF FS `98

Postprzez Waluś » 4 lis 2005, 07:56

bajer0 napisał(a):to chyba kazdy by mial

<lol> no jak nie jak tak. Narzie mam zamiar dokupić mechaniczny zawór do regulacji ciśnienia doładowania (troszke oszczędności na paliwie nie zaszkodzi, a i więcej mocy w Rykach zawsze sie przyda, będzie można wysilić na lotnisku,a odpuścić na zwykłą jazde), a potem zobaczymy
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Ostry » 25 lis 2005, 14:57

heee...

odkopując temat...Waluś...zainstaluj "patent" chłopaków z forum Probe!! Ja mam i nie narzekam...i nie trzeba od razu wydawać wielkich sum! Wystarczy "piątaka" w kieszen mieć, 20minut w garażu...i radaocha na maxa!

POZDRAWIAM!
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2004, 15:27
Posty: 33
Skąd: Grudziądz
Auto: X9 2,5 V6 TA, 323F BJ 1,5 16V

Postprzez Waluś » 25 lis 2005, 22:59

yyy poprosze foty i nazwe tego zaworka :D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez qlesh » 25 lis 2005, 23:55

Chłopaki wy macie na mysli to "pssssssss" przy kazdej zmianie biegu ?? Nasłuchałem się tego w wakacje jak bylem na obczyznie w pracy.... cos niesamowitego :)
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez Waluś » 26 lis 2005, 17:33

qlesh napisał(a):Chłopaki wy macie na mysli to "pssssssss" przy kazdej zmianie biegu


no toć przeca wyżej jest napisane :D:D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Italiano » 26 lis 2005, 20:29

qlesh napisał(a):Nasłuchałem się tego w wakacje jak bylem na obczyznie w pracy.... cos niesamowitego

A ja mam ta obczyzne na codzień....i w dodatku mieszkam przy długiej prostej od skrzyrzowania....oj to słysze te psssss :D
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez Gość » 22 wrz 2006, 22:29

Super sprawa trzeba to miec jeszcze niedawno tego nie wiedzialem ale teraz juz wiem ;]
Gość
 

Postprzez Gość » 23 wrz 2006, 10:11

Juz kupiłem moje pytanie brak ;)
Gość
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje