czy mazda MX6 nadaje sie na wyscigi 1/4 mili

Postprzez no_name » 14 paź 2005, 12:18

tco_tm napisał(a):Dobrze myslales, mazda z USA to shit.

ja Ci dam shit <killer> Twojego shita moge zamiesc moim spod swiatel i gdzie tylko chcesz :P
a co do MX-6 to wziol bym to autko
a jesli chcesz autko na 1/4 mili to tez bym wziol, ale trzeba miec pelno kasy. wstawil biturbo i ojoj dopiero by sie dzialo :P
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Pit » 14 paź 2005, 12:27

no_name napisał(a):...jesli chcesz autko na 1/4 mili to tez bym wziol, ale trzeba miec pelno kasy. wstawil biturbo i ojoj dopiero by sie dzialo :P

...baaaardzo dużo kasy:
turbo x 2
wałki x 4 ;)
planowanie głowic też podwójne

do 1/4 mili po mojemu:
CRX i jakiś wesoły silniczek od Integry (jedna taka lubi mnie zamiatać hehe)
Golf I/II i swap na 1.8T ze stajni VW (najlepiej z Audi TT)

...w obu autach komfortu zero ale zawija się pięknie...
MX-6 to do innych celów została stworzona – tempomacik, klima – to wszystko waży sporo, auto duże, nieporęczne :) raczej pięknie wyglądające coupe – nie wyścigówka. A V6 przy wszystkich wyżej wymienionych zaletach pogoni niejednego kozaka ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Boris86 » 14 paź 2005, 12:43

no_name napisał(a):wstawil biturbo i ojoj dopiero by sie dzialo

...no no mógł byś zbankrutować przez scieranie opon a na ćwierć i tak byś się nie liczył... Trakcja, trakcja...ale by się działo... kłęby dymu...bo co kto lubi.

Już moce rzędu 250 km przy napędzie na przednią os zaczynają mijać sie z celem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Pit » 14 paź 2005, 12:47

Boris86 napisał(a):Już moce rzędu 250 km przy napędzie na przednią os zaczynają mijać sie z celem...

...ten CRX, o którym pisałem w poprzednim poście właśnie ma moc tego rzędu :)
a wygląda tak:
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez no_name » 14 paź 2005, 12:50

Piotruś napisał(a):.baaaardzo dużo kasy:
turbo x 2
wałki x 4 oczko
planowanie głowic też podwójne

tuu sie zgodze


Piotruś napisał(a):do 1/4 mili po mojemu:
CRX i jakiś wesoły silniczek od Integry (jedna taka lubi mnie zamiatać hehe)
Golf I/II i swap na 1.8T ze stajni VW (najlepiej z Audi TT)

i tu takze. ja widzialem jak golf 1 z silnikiem 1.8 16v albo 2.0 16v wypierdzielil calibre V6
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez no_name » 14 paź 2005, 12:53

a o crx sam mysle, ale to R4 a nie V6
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez tomekrvf » 14 paź 2005, 13:25

Mazda z KLem nie należy do demonów prędkości. Za kasę na przeróbki tego silnika można kupić 323 GTR i dwie skrzynie na zapas, lekko go dłubnąć i mamy mocny sprzęt do jazdy. Ale tak swoją drogą to wyścig na 1/4 mili to kiepska zabawa. Gaz w podłogę, jazda na wprost i tyle. Wygrywa ten kto ma mocniejszy samochód. Jednym słowem lipa.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Bimbak » 14 paź 2005, 13:58

tomekrvf napisał(a):Ale tak swoją drogą to wyścig na 1/4 mili to kiepska zabawa

hehe dokładnie ... :)
zakręty, wiraże, esy, łuki... to jest to co tygrysy lubią najbardziej :D
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez no_name » 14 paź 2005, 14:00

zakręty, wiraże, esy, łuki... to jest to co tygrysy lubią najbardziej

tu masz racje :P madzie kochaja i ja tez ostre zakrety nawet na seryjnym zawieszeniu :P
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez tomekrvf » 14 paź 2005, 14:08

Seryjne zawieszenie jest za miękkie, hamulce za słabe, zbyt mało bezpośredni układ kierowniczy, niesztywna karoseria itp itd... Może tak narzekam ponieważ raz miałem okazję zrobić 1000km przez weekend Evo VIII :)
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Boris86 » 14 paź 2005, 15:47

no_name napisał(a):nawet na seryjnym zawieszeniu

...a na mocno nie seryjnym jeszcze bardziej... <diabełek>

Piotruś napisał(a):...ten CRX, o którym pisałem w poprzednim poście właśnie ma moc tego rzędu

...no i pewnie fajan zabawka... ale takie auto na codzień jest udręką...do tego po pierwsze to vtec...którego i tak trzeba trzymać wysoko na obrotach a po drugie jak jest dłubniety tak ze ma około 90km wiecej to większość momentu i mocy jest dostepna w bardzo wysokim zakresie obrotów.... więc auto po krótkim czasie robi sie cholernie uciążliwe... bo jazda po mieście z non stop utrzymywanymi 6 tysiącami obrotów jest fajna przez kilka minut a nie gdy musisz jechać to tu to tam...

Jest w Polsce crx zrobiony przez promotora który podobno legitymuje sie mocą ponad 500km... no i też ma naped na przód.... ale ile tam zostało z crx??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez grzmot » 14 paź 2005, 18:50

dzieki chpoaki za duzo wypowiedzi
a co do wyscigów na 400 metrow to wiadomo ze
zeby liczyc s eiw polskiej czosluwce to trzeba miec mnostwo kasy
ja nie myslalem od razu zeby startowac na zawodach o tak duzej randze
jeszcze raz dzikei za wypowiedzi
a najlepiej od czego zacząc przy tuningu mx6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2005, 16:56
Posty: 62
Auto: mx6 v6

Postprzez Boris86 » 14 paź 2005, 20:44

Według mnie Felgi, zawias i hamulce... Bo nic tak nie zdobi auta jak ładne koła i obniżenie... zwłaszcza ze mx-6 stylistycznych zestawów nie potrzebuje... A hamulce, zawias jak i większe koła o niższym profilu sprawią ze auto zrobi sie dużo zwinniejsze... bo pamietaj ze dynamiczna jazda to nie tylko sprint z pod świateł ale takze krótsze hamowanie i dobrze brane zakrety.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Bimbak » 14 paź 2005, 22:15

Boris86 napisał(a):Felgi, zawias i hamulce

Boris86 napisał(a):zwłaszcza ze mx-6 stylistycznych zestawów nie potrzebuje...

ja u widze nic pisać nie musże tylko was cytować chłopaki i sie zgadzać. <lol>

Mało bezpośredni układ kierowniczy i słabe hamulce to też tyczy niestety mx-6
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Rayen » 16 paź 2005, 13:40

Puhcio napisał(a):Wersja na europę ma 163 – 167 KM.

Wersja USA ma 170 KM.

Pozatym są jakieś minimalne różnice w budowie, recykulacji spalin (inne normy), itp.


Puchcio, czy napewno jest taka różnica w mocy? Amerykanie dla swoich aut często podają moc samego silnika bez obciążenia alternatorem i wspomaganiem (a chyba też i bez obciążenia skrzynią biegów), a w europie mierzy się moc "na wyjściu" czyli silnik+cały osprzęt, który musi się razem z nim kręcić – nie licząc klimy i elementów dołączanych opcjonalnie.

Ta różnica to akurat około 5-15KM (zaleznie od samochodu...)

pozdrowienia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 15:12
Posty: 48
Skąd: Ruda O.S.
Auto: 323F '97 BA Z5 full

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje