Silnik BP – kompedium wiedzy
Z najlepszym skutkiem to kupić jakiegoś Piggybacka i zrobić konwersje przepływki na MAP sensor.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Ze zwykłym piggyback'iem (SMT6, Det 2) to będzie droga przez mękę i chyba jeszcze nikomu to się nie udało w tym silniku.
Najlepsze rozwiązanie to DET 3 w opcji fuel implant.
Najlepsze rozwiązanie to DET 3 w opcji fuel implant.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
sklep fimc.pl lub Allegro –> nowe, Racingforum.pl –> używka lub nowy który ktoś kupił i nie założył, zazwyczaj 100-150zł taniej.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
lub bezposrednio u producenta czyli jadzwina. 570zl za det3 z map sensorem wbudowanym. wystarczy napisac pw na racinforum.pl
tu ceny u posrednika :
http://re5pect.pl/category/elektronika- ... piggy-back
tu ceny u posrednika :
http://re5pect.pl/category/elektronika- ... piggy-back
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Ten post został usunięty
przez People_Hate_Me 3 sie 2012, 14:35.
Powód: to nie jest dział kupię/sprzedam
Powód: to nie jest dział kupię/sprzedam
hej jak to jest z tym kolektorem wydechowym
seryjny w BA to nie jest 4-2-1 tylko 4-2-2-1 ? To jest odlew i on jest taki zły?
I czy jest sens wstawiać 4-1 od Escorta GT? Dużo to zmienia? Jakieś dwa na necie zdjęcia wygrzebałem, jeden jest jakiś długi i chyba 4-2-1, a drugi 4-1? To ten drugi wydaje się pasować, ale nie ma egr wyjścia. Można sobie egr przy kolektorze dolotowym normalnie zaślepić?
seryjny w BA to nie jest 4-2-1 tylko 4-2-2-1 ? To jest odlew i on jest taki zły?
I czy jest sens wstawiać 4-1 od Escorta GT? Dużo to zmienia? Jakieś dwa na necie zdjęcia wygrzebałem, jeden jest jakiś długi i chyba 4-2-1, a drugi 4-1? To ten drugi wydaje się pasować, ale nie ma egr wyjścia. Można sobie egr przy kolektorze dolotowym normalnie zaślepić?
- Od: 8 mar 2012, 20:02
- Posty: 200
- Skąd: Tczew
- Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie
Witam,
Jako że niedługo rozpoczynam swój mały projekcik chciałbym prosić was o poradę. nie ma jeszcze budy ale jest już silnik, no cóż nadający się do remontu...
A skoro będzie już remontowany to chce go trochę ulepszyć. Poradźcie od czego zacząć Od "dołu" czy góry Jeżeli chodzi o finanse to raczej nie grają tak dużej roli, najwyżej dłużej będzie robiony.
Jako że niedługo rozpoczynam swój mały projekcik chciałbym prosić was o poradę. nie ma jeszcze budy ale jest już silnik, no cóż nadający się do remontu...
A skoro będzie już remontowany to chce go trochę ulepszyć. Poradźcie od czego zacząć Od "dołu" czy góry Jeżeli chodzi o finanse to raczej nie grają tak dużej roli, najwyżej dłużej będzie robiony.
Od czego zaczniesz to już wszystko jedno, i tak do kupy będziesz składał jak juz wszystko będzie zrobione.
Po rozebraniu silnika i tak wiekszość części musisz oddać do jakiegoś zakładu do obróbki albo do sprawdzenia.
Po rozebraniu silnika i tak wiekszość części musisz oddać do jakiegoś zakładu do obróbki albo do sprawdzenia.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
a mi nikt nie odpowie, bardziej konkretne pytanie zadałem;p Acha kolega większy staż ma...
Ale chyba już zdążyłem się zorientować, że w tym nowszym BP to jest 4-2-1 seryjnie, a czegoś takiego jak 4-2-2-1 nie ma. Czyli mi nie bardzo jest sens zmieniać wydechowy, chyba że od razu cały wydech customowy jakiś?
Ale chyba już zdążyłem się zorientować, że w tym nowszym BP to jest 4-2-1 seryjnie, a czegoś takiego jak 4-2-2-1 nie ma. Czyli mi nie bardzo jest sens zmieniać wydechowy, chyba że od razu cały wydech customowy jakiś?
- Od: 8 mar 2012, 20:02
- Posty: 200
- Skąd: Tczew
- Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje