Witam. Mam zamiar zamontować separator oleju z mojej Maździnie lecz mam z tym pewien kłopot. Jako że cały układ obiegu powietrza, podciśnień itp do najprostrzych nie należy chciałbym zwrócić się z prośbą o pomoc w pokierowaniu mnie jak poprawnie go podłączyć.
Czy powinno wyglądać to tak jak na załączonym przeze mnie obrazku?
Albo
Montaż Oil Catch Tank w silniku K8
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 22 maja 2013, 19:25 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: poprawilem zdjecia ;)
Powód: poprawilem zdjecia ;)
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Drugi link jest prawidłowy
Zawór PCV zostaw tak jak jest teraz. Jaki masz OCT?
Zawór PCV zostaw tak jak jest teraz. Jaki masz OCT?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Na razie jeszcze nie mam żadnego ale planuję kupić, chciałem zrobić samemu ale zależy mi również na efekcie wizualnym . Co do odmy łączącej pokrywę zaworów z kolektorem, mam tam wmontowany filtr paliwa, zbiera sie tam sporo syfu nie powiem
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
sheerydrain napisał(a):Co do odmy łączącej pokrywę zaworów z kolektorem, mam tam wmontowany filtr paliwa, zbiera sie tam sporo syfu nie powiem
Zostaw go i wymieniaj co jakiś czas
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Tak też właśnie robię, tego ze zdjecia już nie ma, został wymieniony na nowy jednak tamten chyba miał jakąś inną przepustowość i auto przy odpaleniu na zimnym się trochę dusiło i później nabierało obrotów. Po wymianie filtra na taki sam jak ten ze zdjęcia jak ręką odjął ps. co z wężykami łączącymi się z rurą dolotową ?
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Najlepiej byłoby tak:
Jedno wejście z tylnej głowicy.
Drugie wejście z przedniej głowicy.
Wyjście z powrotem do dolotu.
Czyli jakiś ładny custom by się przydał .
Jedno wejście z tylnej głowicy.
Drugie wejście z przedniej głowicy.
Wyjście z powrotem do dolotu.
Czyli jakiś ładny custom by się przydał .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Czyli masz na myśli puszczenie rozdzielki z wężykiem od wężyka z już przefiltrowanym powietrzem coś takiego jak na zdjęciu ?:)
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
W standardowym OCT masz 1 wejście i 1 wyjście i odpowietrznik. Do wejscia dajesz wężyki z obydwu głowic. Wyjście do dolotu.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Czaję, jak zdecyduję się na montaż tego duperela to się do Ciebie zwrócę ;D
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje