Strona 1 z 1

Montaż Oil Catch Tank w silniku K8

PostNapisane: 4 sty 2013, 17:01
przez sheerydrain
Witam. Mam zamiar zamontować separator oleju z mojej Maździnie lecz mam z tym pewien kłopot. Jako że cały układ obiegu powietrza, podciśnień itp do najprostrzych nie należy chciałbym zwrócić się z prośbą o pomoc w pokierowaniu mnie jak poprawnie go podłączyć.

Czy powinno wyglądać to tak jak na załączonym przeze mnie obrazku?
obrazek1.jpg


Albo

obrazek2.png

Re: Montaż Oil Catch Tank w silniku K8

PostNapisane: 5 sty 2013, 00:37
przez Rafał_
Drugi link jest prawidłowy :)
Zawór PCV zostaw tak jak jest teraz. Jaki masz OCT?

PostNapisane: 5 sty 2013, 01:04
przez sheerydrain
Na razie jeszcze nie mam żadnego ale planuję kupić, chciałem zrobić samemu ale zależy mi również na efekcie wizualnym :) . Co do odmy łączącej pokrywę zaworów z kolektorem, mam tam wmontowany filtr paliwa, zbiera sie tam sporo syfu nie powiem :)

Obrazek

PostNapisane: 5 sty 2013, 01:13
przez Rafał_
sheerydrain napisał(a):Co do odmy łączącej pokrywę zaworów z kolektorem, mam tam wmontowany filtr paliwa, zbiera sie tam sporo syfu nie powiem :)

Zostaw go i wymieniaj co jakiś czas :)

PostNapisane: 5 sty 2013, 01:18
przez sheerydrain
Tak też właśnie robię, tego ze zdjecia już nie ma, został wymieniony na nowy jednak tamten chyba miał jakąś inną przepustowość i auto przy odpaleniu na zimnym się trochę dusiło i później nabierało obrotów. Po wymianie filtra na taki sam jak ten ze zdjęcia jak ręką odjął :) ps. co z wężykami łączącymi się z rurą dolotową ?

Re: Montaż Oil Catch Tank w silniku K8

PostNapisane: 5 sty 2013, 11:15
przez Rafał_
Najlepiej byłoby tak:
Jedno wejście z tylnej głowicy.
Drugie wejście z przedniej głowicy.
Wyjście z powrotem do dolotu.

Czyli jakiś ładny custom by się przydał :) .

PostNapisane: 5 sty 2013, 15:22
przez sheerydrain
Czyli masz na myśli puszczenie rozdzielki z wężykiem od wężyka z już przefiltrowanym powietrzem coś takiego jak na zdjęciu ?:)

Obrazek

Re: Montaż Oil Catch Tank w silniku K8

PostNapisane: 6 sty 2013, 22:03
przez Rafał_
W standardowym OCT masz 1 wejście i 1 wyjście i odpowietrznik. Do wejscia dajesz wężyki z obydwu głowic. Wyjście do dolotu.

PostNapisane: 6 sty 2013, 22:21
przez sheerydrain
Czaję, jak zdecyduję się na montaż tego duperela to się do Ciebie zwrócę ;D