Modyfikacje układu wydechowego – Mazda6 GG/GY

Postprzez Needle » 6 cze 2010, 21:18

Zastanawiałem się czy jest możliwa zmiana układu wydechowego w Mazda 6 kombi ( 2.0L deasel ) ze standardowego z jedną końcówką na wydech z dwoma końcówkami po przeciwnych stronach ?. Strasznie podoba mi się coś takiego ale ale nie wiem czy jest możliwość wykonania takiej przeróbki. Może ktoś próbował robić już coś takiego ? Będę wdzięczny za odpowiedź.
Needle
 

Postprzez Udesky » 12 cze 2010, 22:50

Podjedź do firmy, która zajmuję się układami wydechowymi i na pewno coś poradzą. W Wawie wiem, że jest EL-TEC i jeszcze paru innych, których nazwy nie pamiętam.
Pozostaję pytanie czy chcesz aby zmienili ci cały układ wydechowy czy tylko tłumik końcowym, którym można osiągnąć taki sam efekt.
Apropo tłumika, znalazłem coś takiego w Ulterze (polecam):
http://ultersport.istore.pl/pl/tlumik-d ... 05-27.html
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 22:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Needle » 21 cze 2010, 11:01

Dzięki kolego, bardzo mi pomogłeś :)
Needle
 

Postprzez Udesky » 21 cze 2010, 19:45

Niema za co. :)
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 22:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez vegasnight9 » 9 lip 2010, 23:08

Panowie i Panie, nie chce zakładać nowego wątku, więc zapytam tu, krótko i na temat:

Auto: Mazda6 2.0 benzyna po lifcie 2006r. 147KM

Powinno być tak:

Obrazek



A ja mam tak:

Obrazek


Poprzedni właściciel coś grzebał przy wydechu. I teraz pytanie czy pojedynczy wydech może mieć wpływ na moc auta, prace silnika itd. ?

pozdrawiam
Są samochody. I... jest MAZDA 6.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2009, 13:46
Posty: 224 (1/1)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 benzyna 2.0 147KM 2006r.

Postprzez Enduro » 17 lip 2010, 23:08

Needle napisał(a):...czy jest możliwa zmiana układu wydechowego w Mazda 6 kombi ( 2.0L diesel ) ze standardowego z jedną końcówką na wydech z dwoma końcówkami po przeciwnych stronach ?... czy jest możliwość wykonania takiej przeróbki. Może ktoś próbował robić już coś takiego ?

ja,u siebie mam w dieslu orig. podwójny wydech od 2,0 L benzyny polift,
podobny jest w 2,3..
wszystko pasuje razem z ekranem termicznym,który jest nitowany.
vegasnight9 napisał(a):... czy pojedynczy wydech może mieć wpływ na moc auta, prace silnika itd. ?

prawie nic.
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Kuguar » 17 lip 2010, 23:22

Needle napisał(a):Zastanawiałem się czy jest możliwa zmiana układu wydechowego w Mazda 6 kombi ( 2.0L deasel ) ze standardowego z jedną końcówką na wydech z dwoma końcówkami po przeciwnych stronach ?. Strasznie podoba mi się coś takiego ale ale nie wiem czy jest możliwość wykonania takiej przeróbki. Może ktoś próbował robić już coś takiego ? Będę wdzięczny za odpowiedź.


Możesz zrobić to taniej, firmy skasują się grubo, jeśli chcesz przy okazji poprawić moc i dźwięk to wrzuć przelot 2,5 cala od kolektora rozdwoisz to na dwie strony i tylko końcówki ładne, przy okazji uzyskasz lekko basowe brzmienie, przyjemne dla ucha i niegłośne, wyjdzie zapewne taniej niż tłumiki, w zasadzie tłumiki i katalizator tylko duszą Ci silniczek diesla. Zrobi Ci to dobry fachowiec z naginarką, a jeśli nie chcesz całości to myślę bez problemu po prostu rurki bez tłumików każdy zakład z tłumikami Ci spasuje, tylko zaznacz że sama rurka bo za tłumiki Cię skasują a są niepotrzebne.
ObrazekObrazek
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2010, 09:05
Posty: 139
Skąd: Żory
Auto: Mazda 3 benzyna ;)

Postprzez vegasnight9 » 18 lip 2010, 10:14

Udesky napisał(a):Apropo tłumika, znalazłem coś takiego w Ulterze (polecam):
http://ultersport.istore.pl/pl/tlumik-d ... 05-27.html


Niestety to jest wydech tylko do nowej Mazdy 6
http://new.ulter.com.pl/offer/dedicated ... ifting/191

Obrazek
Są samochody. I... jest MAZDA 6.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2009, 13:46
Posty: 224 (1/1)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 benzyna 2.0 147KM 2006r.

Postprzez Karol » 22 lip 2010, 09:55

Kurde tak mi sie podobaja te kominy z ultera :D :D

Problem polega na tym ze jak zmienie to zaraz mi ubezpieczenie podniosa a i tak place wysokie <płacze> <płacze> <płacze>

PS. A jak to jest z wymiana kominow w polifcie bo rozumiem ze z koncowymi nie ma problemu?
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 14:38
Posty: 1476 (1/0)
Skąd: READING/ Ostroleka
Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA

Postprzez Enduro » 22 lip 2010, 21:28

Trec_Londyn napisał(a):
PS. A jak to jest z wymiana kominow w polifcie bo rozumiem ze z koncowymi nie ma problemu?

nie!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez łukasz022 » 7 paź 2010, 13:46

Witam, chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość założenie podwójnego wydechu do Mazdy 6 2,0 DI combi od 2,3 4x4 bez większych przeróbek? oczywiście chodzi o końcowe dwa tłumiki.
łukasz022
 

Postprzez vegasnight9 » 7 paź 2010, 14:48

U mnie to wygląda tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jeśli masz uchwyty w karoseri pod gumowe mocowania to jest możliwość założenia podwójnego wydechu.
Są samochody. I... jest MAZDA 6.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2009, 13:46
Posty: 224 (1/1)
Skąd: Zielona Góra
Auto: M6 benzyna 2.0 147KM 2006r.

Postprzez Enduro » 7 paź 2010, 17:55

ale on ma 4*4 no i to moze sprawic problemy..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez pracus » 12 paź 2010, 06:54

to wy montujecie tłumiki od wolnnossącej benzyny do doładowanego diesla ? jesteście niepokonani – na samą logikę to że z zewnątrz wygląda tak samo to pod silniki turbo musi mieć inne wnętrze – właśnie dlatego nie polecam ultera odkąd się dowiedziałem że pakuje ten sam tłumik do beznyny, turbo benzyny jaki i do diesli
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2010, 16:52
Posty: 31

Postprzez Enduro » 29 paź 2010, 20:59

vegasnight9 napisał(a):....
Jeśli masz uchwyty w karoseri pod gumowe mocowania to jest możliwość założenia podwójnego wydechu.

każda M6 ma przygotowane mocowania na dwa kominy, przez co montaż jest b. prosty
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez chmooreck » 5 lis 2010, 08:22

pracus napisał(a):to wy montujecie tłumiki od wolnnossącej benzyny do doładowanego diesla ? jesteście niepokonani – na samą logikę to że z zewnątrz wygląda tak samo to pod silniki turbo musi mieć inne wnętrze – właśnie dlatego nie polecam ultera odkąd się dowiedziałem że pakuje ten sam tłumik do beznyny, turbo benzyny jaki i do diesli

Ale ci inżynierowie Mazdy są nierozgarnięci i nielogiczni... montują te same tłumiki końcowe (przynajmniej w GH), sądząc po numerach części, do benzyny i diesla. A fe... ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 17:37
Posty: 1116 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez pracus » 7 lis 2010, 20:00

a zwróciłeś uwagę że faktycznie tylko to jest wspólne a pozostałe elementy są całkowicie różne
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2010, 16:52
Posty: 31

Postprzez chmooreck » 8 lis 2010, 11:42

Zwróciłeś uwagę na fakt, że temat traktuje o zmianie tłumików końcowych, czyli właśnie tego elementu ?
BTW. rura do tłumika końcowego w benzynie 1.8 i dieslu tez jest taka sama...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 17:37
Posty: 1116 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Enduro » 8 lis 2010, 12:19

chmooreck napisał(a):...rura do tłumika końcowego w benzynie 1.8 i dieslu tez jest taka sama...

Noooo, ale zapewne wg cennika ASO raczej do diesla duzo drozsza, jak znam polityke mazdy ! <glupek2>
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Fiveopac » 12 lis 2010, 16:56

Topic (w miare) posprzatany, prosze o powrot do dyskusji na temat.
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 19:07
Posty: 4293 (8/30)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje