Modyfikacje układu wydechowego – Mazda6 GG/GY
Zastanawiałem się czy jest możliwa zmiana układu wydechowego w Mazda 6 kombi ( 2.0L deasel ) ze standardowego z jedną końcówką na wydech z dwoma końcówkami po przeciwnych stronach ?. Strasznie podoba mi się coś takiego ale ale nie wiem czy jest możliwość wykonania takiej przeróbki. Może ktoś próbował robić już coś takiego ? Będę wdzięczny za odpowiedź.
-
Needle
Podjedź do firmy, która zajmuję się układami wydechowymi i na pewno coś poradzą. W Wawie wiem, że jest EL-TEC i jeszcze paru innych, których nazwy nie pamiętam.
Pozostaję pytanie czy chcesz aby zmienili ci cały układ wydechowy czy tylko tłumik końcowym, którym można osiągnąć taki sam efekt.
Apropo tłumika, znalazłem coś takiego w Ulterze (polecam):
http://ultersport.istore.pl/pl/tlumik-d ... 05-27.html
Pozostaję pytanie czy chcesz aby zmienili ci cały układ wydechowy czy tylko tłumik końcowym, którym można osiągnąć taki sam efekt.
Apropo tłumika, znalazłem coś takiego w Ulterze (polecam):
http://ultersport.istore.pl/pl/tlumik-d ... 05-27.html
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 22:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Panowie i Panie, nie chce zakładać nowego wątku, więc zapytam tu, krótko i na temat:
Auto: Mazda6 2.0 benzyna po lifcie 2006r. 147KM
Powinno być tak:
A ja mam tak:
Poprzedni właściciel coś grzebał przy wydechu. I teraz pytanie czy pojedynczy wydech może mieć wpływ na moc auta, prace silnika itd. ?
pozdrawiam
Auto: Mazda6 2.0 benzyna po lifcie 2006r. 147KM
Powinno być tak:
A ja mam tak:
Poprzedni właściciel coś grzebał przy wydechu. I teraz pytanie czy pojedynczy wydech może mieć wpływ na moc auta, prace silnika itd. ?
pozdrawiam
Są samochody. I... jest MAZDA 6.
Needle napisał(a):...czy jest możliwa zmiana układu wydechowego w Mazda 6 kombi ( 2.0L diesel ) ze standardowego z jedną końcówką na wydech z dwoma końcówkami po przeciwnych stronach ?... czy jest możliwość wykonania takiej przeróbki. Może ktoś próbował robić już coś takiego ?
ja,u siebie mam w dieslu orig. podwójny wydech od 2,0 L benzyny polift,
podobny jest w 2,3..
wszystko pasuje razem z ekranem termicznym,który jest nitowany.
vegasnight9 napisał(a):... czy pojedynczy wydech może mieć wpływ na moc auta, prace silnika itd. ?
prawie nic.
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Needle napisał(a):Zastanawiałem się czy jest możliwa zmiana układu wydechowego w Mazda 6 kombi ( 2.0L deasel ) ze standardowego z jedną końcówką na wydech z dwoma końcówkami po przeciwnych stronach ?. Strasznie podoba mi się coś takiego ale ale nie wiem czy jest możliwość wykonania takiej przeróbki. Może ktoś próbował robić już coś takiego ? Będę wdzięczny za odpowiedź.
Możesz zrobić to taniej, firmy skasują się grubo, jeśli chcesz przy okazji poprawić moc i dźwięk to wrzuć przelot 2,5 cala od kolektora rozdwoisz to na dwie strony i tylko końcówki ładne, przy okazji uzyskasz lekko basowe brzmienie, przyjemne dla ucha i niegłośne, wyjdzie zapewne taniej niż tłumiki, w zasadzie tłumiki i katalizator tylko duszą Ci silniczek diesla. Zrobi Ci to dobry fachowiec z naginarką, a jeśli nie chcesz całości to myślę bez problemu po prostu rurki bez tłumików każdy zakład z tłumikami Ci spasuje, tylko zaznacz że sama rurka bo za tłumiki Cię skasują a są niepotrzebne.
- Od: 12 lip 2010, 09:05
- Posty: 139
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 3 benzyna ;)
Udesky napisał(a):Apropo tłumika, znalazłem coś takiego w Ulterze (polecam):
http://ultersport.istore.pl/pl/tlumik-d ... 05-27.html
Niestety to jest wydech tylko do nowej Mazdy 6
http://new.ulter.com.pl/offer/dedicated ... ifting/191
Są samochody. I... jest MAZDA 6.
Kurde tak mi sie podobaja te kominy z ultera
Problem polega na tym ze jak zmienie to zaraz mi ubezpieczenie podniosa a i tak place wysokie
PS. A jak to jest z wymiana kominow w polifcie bo rozumiem ze z koncowymi nie ma problemu?
Problem polega na tym ze jak zmienie to zaraz mi ubezpieczenie podniosa a i tak place wysokie
PS. A jak to jest z wymiana kominow w polifcie bo rozumiem ze z koncowymi nie ma problemu?
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 14:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
Trec_Londyn napisał(a):
PS. A jak to jest z wymiana kominow w polifcie bo rozumiem ze z koncowymi nie ma problemu?
nie!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość założenie podwójnego wydechu do Mazdy 6 2,0 DI combi od 2,3 4x4 bez większych przeróbek? oczywiście chodzi o końcowe dwa tłumiki.
-
łukasz022
U mnie to wygląda tak:
Jeśli masz uchwyty w karoseri pod gumowe mocowania to jest możliwość założenia podwójnego wydechu.
Jeśli masz uchwyty w karoseri pod gumowe mocowania to jest możliwość założenia podwójnego wydechu.
Są samochody. I... jest MAZDA 6.
ale on ma 4*4 no i to moze sprawic problemy..
pozdr.E
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
to wy montujecie tłumiki od wolnnossącej benzyny do doładowanego diesla ? jesteście niepokonani – na samą logikę to że z zewnątrz wygląda tak samo to pod silniki turbo musi mieć inne wnętrze – właśnie dlatego nie polecam ultera odkąd się dowiedziałem że pakuje ten sam tłumik do beznyny, turbo benzyny jaki i do diesli
- Od: 11 sie 2010, 16:52
- Posty: 31
vegasnight9 napisał(a):....
Jeśli masz uchwyty w karoseri pod gumowe mocowania to jest możliwość założenia podwójnego wydechu.
każda M6 ma przygotowane mocowania na dwa kominy, przez co montaż jest b. prosty
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
pracus napisał(a):to wy montujecie tłumiki od wolnnossącej benzyny do doładowanego diesla ? jesteście niepokonani – na samą logikę to że z zewnątrz wygląda tak samo to pod silniki turbo musi mieć inne wnętrze – właśnie dlatego nie polecam ultera odkąd się dowiedziałem że pakuje ten sam tłumik do beznyny, turbo benzyny jaki i do diesli
Ale ci inżynierowie Mazdy są nierozgarnięci i nielogiczni... montują te same tłumiki końcowe (przynajmniej w GH), sądząc po numerach części, do benzyny i diesla. A fe... ;–)
chmooreck napisał(a):...rura do tłumika końcowego w benzynie 1.8 i dieslu tez jest taka sama...
Noooo, ale zapewne wg cennika ASO raczej do diesla duzo drozsza, jak znam polityke mazdy !
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje