Filtr stożkowy – pytania i odpowiedzi

Postprzez 8dyb8 » 30 sty 2010, 01:22

no ja tak zrobilem, mam dedyka AEM, pojezdzilem 1 dzien, wrocilem do orginalu i czekam az rusze pupe zeby zrobic 'power rure', ale trzeba bedzie ciac/wiercic niestety u mnie :)

dodatkowo bede chyba owijal kolektor tasma zeby zejsc troche na temperaturze pod maska :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez TR4PSTAR » 5 lut 2010, 12:16

Hmm... Jakoś nie zebrałem się do zmiany na oryginalny dolot :P Pokombinuje jeszcze z dodaniem filtra na odme i zmianą położenia stożka :) Może to przyniesie jakiś efekt... :)
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez fazzi » 5 lut 2010, 12:56

Machmut napisał(a):Czy filtr mógł byc tego przyczyna??

Nie
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2005, 14:16
Posty: 519
Skąd: Milanówek
Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|

Postprzez TR4PSTAR » 13 lut 2010, 00:19

Wróciłem do seryjnego ukladu dolotowego i jednak na rozgrzanym silniku jest lepiej niż na dolocie który skompletowalem wraz ze stożkiem ...
Cóż uczymy sie na błędach... :) Dokupiłem osłone termiczną na stożek, filtr odmy i dodatkowe łączenie żeby oddalić filtr od silnika :) Czekam tylko na paczuszke :)
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez bobi8652 » 28 mar 2010, 19:48

Nie wiem jaak wam ale mi spalanie sie zwiększyło po założeniu stożka <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2009, 17:20
Posty: 33
Skąd: sieradz

Postprzez japoniec » 28 kwi 2010, 09:52

mam wkladke simota,
a tak naprawde to sa bledy pomiarowe
pewnie gdyby zrobili ponownie pomiary, to mogloby sie roznic i wyszloby, ze np k&n jest najlepszy ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2008, 10:18
Posty: 113
Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG

Postprzez fedors01 » 24 maja 2010, 11:18

najlepiej jest kupić zestaw rur do modelu auta. Ja kupiłem na ebayu filtr K&N i własnie zestaw chińskich rurek dokładnie do mojego auta. Wszystko pasuje ,otwór na mass airflow sensor oraz wyjście na Vacum. Z montażem zero problemów.
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2013, 16:35
Posty: 32
Auto: Mazda 3 s model 2007, manual 2.3. USA

Postprzez pawelMX6 » 25 maja 2010, 09:29

Czujnik powietrza możesz wkręcić w złączkę silikonową. U mnie tak było i nie miałem żadnych problemów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Grześkowiak85 » 4 cze 2010, 20:09

Witam,ja równeż z zapytaniem odnosnie stożka.Zamontowałem taki se właśnie z K&N wczoraj w mojej madzi 6 diesel.Bez żadnych problemów. Z połączeniem ze sportowym wydechem Ulter bardzo fajnie buczy,tylko jest jedno ale.Madzia jest wtedy zmulona,bo dostaje za dużą dawkę powietrza i traci na mocy,dlatego też zdemontowałem to odrazu :(
Czy ktoś ma jakiś sposób na to,bo zamierzm odsprzedać niestety to cudo <płacze>
Z góry dzięki bardzo za pomoc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2008, 23:25
Posty: 51
Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,

Postprzez jarsonik » 4 cze 2010, 21:17

a gdzie przepływomierz w twojej madzi??
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 21:02
Posty: 148
Skąd: Białystok
Auto: Ford probe 2,5v6 93r.

Postprzez Grześkowiak85 » 6 cze 2010, 23:58

przed filtrem,dostałem komplet z miejscem na niego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2008, 23:25
Posty: 51
Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,

Postprzez jarsonik » 7 cze 2010, 09:12

no a jak załozysz seryjny dolot to jest dobrze??
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2009, 21:02
Posty: 148
Skąd: Białystok
Auto: Ford probe 2,5v6 93r.

Postprzez Grześkowiak85 » 7 cze 2010, 16:38

tak,wtedy jest ok
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2008, 23:25
Posty: 51
Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,

Postprzez piwo » 7 cze 2010, 17:57

jak mzoe ci zmulac auto od przybycia poweitrza?jaki amsz silnik?raczej mniej powietrza zasysa skoro zmula.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Grześkowiak85 » 7 cze 2010, 18:06

2.0 136 km
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2008, 23:25
Posty: 51
Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,

Postprzez Grześkowiak85 » 7 cze 2010, 18:10

teżtego nierozumiem.pooglądałęm ten zwykły dolot i tam tymbardziej niema dopływu powietrza,przecież to zamknieta skrzynka i niema w niej nic coby naprowadzało dopływ powietrza do niego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2008, 23:25
Posty: 51
Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,

Postprzez piwo » 7 cze 2010, 18:11

no to widac przez fabryczny wydech i dolot wydala lepiej i zasysa lepiej mieszanke niz w przypadku twoich przerobek.proste.to nie ejst tak ze liczy sie przepustowosc tylko.dlugosc dolotu jego srednica jego pojemnosc.wszystko to ma znaczenie.tu chodzi o zjawiska falowe.to samo wydech.tam fala ma predkosc dzwieku i nie tak prosto dobrac parametry.do tego potrzebna jest hamnownia i warsztat ktory zroibi z 1000 roznych prob dla roznych elementow.od konca tlumika powraca fala pojawia sie tzw dudnienie.na tym trza sie znac jakis program komputerowy miec by to obliczyc.na zjawiskach falowych w f1 zskuje sie do 30% momentu tak z niczego.
a najlepiej by zrozumiec ze nie przelotowosc jest wazna wystarczy zdjac wydech i doot calkowicie by przekonac sie ze moc i moment poleci w dol.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Grześkowiak85 » 7 cze 2010, 18:52

no cóż czyli zaliczyłem następną wpadkę,chciałem dobrze,a wyszła kupa,noi kasiorka poszła w błoto.Dzięki za pomoc i pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2008, 23:25
Posty: 51
Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,

Postprzez jarusiek » 7 cze 2010, 19:57

Być może w diesel`ach nie koniecznie stożek pomaga ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez Grześkowiak85 » 8 cze 2010, 00:45

No nato wygląda,może ipomaga bo cel osiągnąłm czyli dzwięk,lecz kosztem spadku mocy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2008, 23:25
Posty: 51
Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje