Jak ruszacie swoimi MazdamiI?

Postprzez Marcin L » 25 wrz 2005, 22:17

a ja przy jezdzie miejskiej startuję z 1500-2000 i kręcę do około 3000-3500 a nierzadko i wiecej bo to przecież nie diesel :–) w stolicy tak trzeba bo inaczej jest się zawalidrogą :)
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 21:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez Wojtas_323F » 26 wrz 2005, 15:08

ja startuję z 1500-2000, bo inaczej bez sensu opony piszczą i mielą i do 5500, 2 do 5500 jak jest miejsce, bo zwykle coś tamuje ruch, a potem crusing z peletonem
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2005, 01:13
Posty: 86
Skąd: Białystok
Auto: 323F BG 1.8 SOHC ?KW 1991

Postprzez __1__łuki » 9 mar 2006, 18:08

a ja 1 odcienci 2 odciencie 3 5000tyś obr i dopiero spokojnie
Początkujący
 
Od: 5 mar 2006, 20:16
Posty: 14

Postprzez Jerry » 9 mar 2006, 21:50

Ja pierdykam Klub Emerytów MazdaSpeed hahaha

Globy napisał(a):Siedem, siedem, siedem...

Jakbym Cie nie znał to bym uwierzył hahaha
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez grzmot » 10 mar 2006, 20:52

ja mam ciezka noge mimo ze mieszkam w malej miejscowosci to czesto obroty ida na czerwone pole poprostu lubie szybko sie poruszac
a dzwiek 6 cylinderków od 3 tys w gore to cos milego dla uszu

ale czesto jezdze bez przekraczania 3 tys obrotów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2005, 16:56
Posty: 62
Auto: mx6 v6

Postprzez Waluś » 10 mar 2006, 21:24

a ja teraz powoli co by przegubównie pogubić <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Udesky » 10 mar 2006, 23:26

Jerry napisał(a):Ja pierdykam Klub Emerytów MazdaSpeed


Z godnie z koncepcja powyzej moze zmienic nazwe na MazdaEmerytSpeed hahaha hahaha hahaha

Oczywiscie zartuje. Ja niestety z racji oszczednosci na paliwie i mieszkania chwilowo w miescie niewidze wiekszych potrzeb meczenia Madzi za natto, ale z podswiatel nieodpuszcze :D :D
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez ADi » 11 mar 2006, 11:01

ja lubie dzwięk silnika... czesto przekraczam 4tys...na spalaniu się to nie odbija...przynjamniej nie zauważyłe

za to nigdy nie zmieniam biegów wczesniej niż 2700 :)
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez Huano » 11 mar 2006, 11:28

Ja od razu z 5 ruszam :D Bo biegów nie trzeba zmieniać i fajnie się jedzie od 0 do 200 :D:D:D
A że jeżdże głównie po mieście to szybki start to tylko spod świateł (Kocham GOLFY :D i wszelkie TDI :D – no chyba że całe czerwone TDI to trochę respektu mam – ale niedużo ;) ). Po mieście głownie 60 km/h na 2.500 obr na IV... Więc szybki start – I na maksa i dziki przerzut biegu na IV coby na 2.500 skończyć :D
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Waluś » 11 mar 2006, 21:19

Huano napisał(a):Ja od razu z 5 ruszam zeby Bo biegów nie trzeba zmieniać i fajnie się jedzie od 0 do 200

hehe to masz automat :P hahaha
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Puhcio » 11 mar 2006, 21:35

Italiano napisał(a):I oczywiście ruszam normalnie "z gazem w podłoge"


Najefektywniej się rusza automatem stopniowo przyciskając pedał przyspieszenia. Czyli z początku naciskasz lekko, potem but <diabełek>

Ogólnie takie postępowanie powoduje wolniejsze zużywanie się skrzyni oraz szybszy sprint. Szkrzynia nie dostaje 'strzału', a rozpędza się stopniowo. :)

Poza tym ASB jest tak skonstruowane, coby w normalnych przypadkach nie piszczeć. A wszelkie zabiegi typu "przegazówka" na N i przełożenie wybieraka w pozycje D ... lub zabieg 'gaz + hamulec' są zabójcze dla ASB.
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez zio » 14 mar 2006, 17:04

Generalnie z tego co wiem jazda i ruszanie z zaniskich obrotow tez nie jest wskazana. Zwlaszcza dla elementow silnika takich jak korbowody i caly uklad zaworowy. Poza tym silniki benzynowe z reguly osiagaja swoja nawyzsza sprawnosc (co za tym idziel sa najbardziej ekonomiczne) w okolicach 3k RPM moze troche wyzej – dokladnie przy maxymalnym momencie obrotowym.

Nie mowie oczywiscie ze powinno sie depdac podloge caly czas, ale przy ciaglej jezdzie najlepiej utrzymywac obroty w przedziale 3-4k RPM.

[/img]
Nowy zoom zoom,stare uczucia :)
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2005, 12:11
Posty: 137
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 sport 2.0

Postprzez shady » 14 mar 2006, 22:37

ja tam czasem lubie posmyrac pedal gazu dywanikiem :P :]
Hoobi Rally Team: http://www.hoobi-rt.pl
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2004, 13:14
Posty: 900
Skąd: Szczecin\Gorzów
Auto: 323F GT; 121 Canvas-Top, Favorit Rally version, zielony Pickup

Postprzez qlesh » 24 mar 2006, 21:47

Ja zaobserwowałem, że najekonomiczniej jest jak lecę sobie na V między 80 – 100km/h, obrotóy odpowiednio 2000 – 2500/min. Wtedy pali spokojnie koło 6,5 – 7l/100km. Ale to nie jest jazda... 100km/h, kickdown V/III i w dywan.. wtedy mi się miska cieszy.. :)
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2005, 03:28
Posty: 1628 (0/1)
Skąd: Tychy
Auto: matyczna ośmiobiegowa

Postprzez Bartek1986 » 24 mar 2006, 23:51

Ja sobie lubie ruszyć powoli wrzucic II powolutku sie rozpedzac i przy 3500 but w pogloge :) to jest bardzo mile uczucie : :D albo powolutku na jedynce i przy 3 tysiacach ogien :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez brii » 25 mar 2006, 00:15

Bartek1986 napisał(a):Ja sobie lubie ruszyć powoli wrzucic II powolutku sie rozpedzac i przy 3500 but w pogloge to jest bardzo mile uczucie :D

<spoko> , a jak się przekręci już za 4300obr/min to jest dopiero miodnie :D
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez ostry181 » 9 gru 2006, 12:36

Puhcio napisał(a):Najefektywniej się rusza automatem stopniowo przyciskając pedał przyspieszenia. Czyli z początku naciskasz lekko, potem but <diabełek> .

moja madzia to automacik i powiem ze to sluszna racja ... az w siedzenie wbjia:D
.... Do something or die trying....
...::::''''MAZDA''''::::...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 gru 2006, 14:55
Posty: 8
Skąd: Chojnice
Auto: Two Mazdas 1.6 i 1.8 16v

Postprzez anschu » 11 lut 2007, 11:50

ja nie patrze na obrotomierz bo nauczylem sie jezdzic ze sluchu wtedy mam wiecej czasu na ogladanie sie z laskami ;) jezdze spokojnie ale nie lubie mulic autka czasem mnie poniesie i nie schodzi z 4000 przez dluzszy czas szczegolnie po miescie fajnie boruczy jak sie zagrzeje tlumik :D
wstep na impreze-10zl piwo-4zl poznac tam spiaca krolewne-bezcenne :*
______________________________________________

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=31548 Moja madzia :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2006, 12:09
Posty: 51
Skąd: Krosno-Odrzykoń
Auto: 323-BG-1.3-8V

Postprzez marakus » 11 lut 2007, 12:09

Ja po emerycku raczej nie jeżdżę, mimo gazu raczej lubię pokręcić na 3,5 – 5,5k rpm. Jednak we Wrocławiu nie za bardzo da się tak bujać w ruchu miejskim. Natomiast lubię wpuścić jedynkę na 2-2,5k a potem ogień do odcięcia i II i do końca. Miesza wtedy kółkami i daje dużo radości. Nie jest to jednak za mądre i raczej rzadko sobie pozwalam na takie chece.
Kiedyś Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2006, 13:20
Posty: 818
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L

Postprzez Udesky » 11 lut 2007, 14:00

marakus napisał(a):Jednak we Wrocławiu nie za bardzo da się tak bujać w ruchu miejskim

Da sie da sie, szczegulnie po legnickiej :P albo przez milenijny i etakade, troche slalomu, ale za to zabawa przednia :] A ja tam swoja ruszam powoli dopuki sie niezagrzeje a potem i tak nieprzekraczam 3000-3500rpm, czasem zdazy sie ze pojezdze sobie po Wrocku na 3 i trzymam obroty powyzej 3000rpm w tedy to nawet te Z5 niezle sie buja :D
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje