Skrzynia od GT4 – Mazda 323 GTX
Strona 1 z 1
Witam
Z racji posiadania tak wspaniałego auta jakim jest Mazda 323 GTX z sypiącą się skrzynią która była wykonywana chyba z plasteliny postanowiłem już nigdy nie robić ze skrzynią do 4WD i zapodałem pancerną skrzynie z Celiki.
Jak ktoś planuje wkładać skrzynke z Celi to postaram się podpowiedzieć delikatnie how to:
Na wstępie na warsztacie musi być :
– browar
– skrzynka GT4 ST185
– wał
– tylny dyfer
– ośki przednie i tylne
Montaż silnika ze skrzynką jest za pośrednictwem magicznej płytki :
Jest to własna robota i różni sie od tych co sa do sprzedania wiekszą ilością śrub, jednym słowem można sie na niej wieszać.
Jak już wykonamy taka płytke to skrecamy razem:
Następnie z bożą pomocą upychamy to do autka w celu ustawienia we wszystkich osiach i dorabiamy poduszeczki do skrzynki:
Montaż tylnego dyfra jest prosty po wcześniejszym dorobieniu magicznego mocowania i podjechaniu na odpowiednią wyskość i spawnięciu.
Z racji że dupka i dyfer są większe trzeba skrócić wał i dostosować do panujących długości pod autem.
Skrzynka w stanie bdb wytrzyma moc w okolicach 450 HP i strzału z 6500obr/min z 4 papuci.
Z braku $$ robie drobne pierdoły przy aucie.
Pozdrowaśki
Z racji posiadania tak wspaniałego auta jakim jest Mazda 323 GTX z sypiącą się skrzynią która była wykonywana chyba z plasteliny postanowiłem już nigdy nie robić ze skrzynią do 4WD i zapodałem pancerną skrzynie z Celiki.
Jak ktoś planuje wkładać skrzynke z Celi to postaram się podpowiedzieć delikatnie how to:
Na wstępie na warsztacie musi być :
– browar
– skrzynka GT4 ST185
– wał
– tylny dyfer
– ośki przednie i tylne
Montaż silnika ze skrzynką jest za pośrednictwem magicznej płytki :
Jest to własna robota i różni sie od tych co sa do sprzedania wiekszą ilością śrub, jednym słowem można sie na niej wieszać.
Jak już wykonamy taka płytke to skrecamy razem:
Następnie z bożą pomocą upychamy to do autka w celu ustawienia we wszystkich osiach i dorabiamy poduszeczki do skrzynki:
Montaż tylnego dyfra jest prosty po wcześniejszym dorobieniu magicznego mocowania i podjechaniu na odpowiednią wyskość i spawnięciu.
Z racji że dupka i dyfer są większe trzeba skrócić wał i dostosować do panujących długości pod autem.
Skrzynka w stanie bdb wytrzyma moc w okolicach 450 HP i strzału z 6500obr/min z 4 papuci.
Z braku $$ robie drobne pierdoły przy aucie.
Pozdrowaśki
- Od: 19 lis 2007, 12:57
- Posty: 159
- Skąd: B-B
- Auto: 323 GTX with GT4
Wg. mnie w końcu właściwa skrzynia w Maździe. Sam kombinowałem w stronę skrzyni z Evo Vi. Niestety Mazdowe skrzynie 4WD (przynajmniej te do CX-7, bo jak te sprawują się to nie wiem) to porażki i szkoda na nie czasu
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Wicher Rób, rób padakę, bo to chyba już +/– 1,5 roku od kiedy zakupiłem Ci te graty... A miałeś padaką przyjechać do mojego ojca z flachą
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Wicher wieje... Co to będzie? Głucho wszędzie
pieknie to wyglada.oby jak najszybciej wyjechalo na ulice, bo auto ktore stoi szybko mozna znienawidziec a potem po prostu sprzedawane jest. wracaj do gry i na wiosne widzimy sie na zlocie.pokazesz jak strzelasz ze sprzegla .
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
No bravo! W końcu pokazałeś jak się wzmacnia napędy w Maździe.
wspominając Twoje codzienne pytanie jak robiliśmy GTX'a:
A co Ty zrobiłeś dziś dobrego dla Mazdy??
wspominając Twoje codzienne pytanie jak robiliśmy GTX'a:
A co Ty zrobiłeś dziś dobrego dla Mazdy??
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Cukierek napisał(a):A co Ty zrobiłeś dziś dobrego dla Mazdy??
stary ja codziennie od 16 naginam przy madzi robie tylko to co moge
sq2jul napisał(a):Wicher Rób, rób padakę, bo to chyba już +/– 1,5 roku od kiedy zakupiłem Ci te graty...
byłeś tak dobry że nie kupiles a podjechałeś tzw. transport zorganizowany niczym DHL
1.5 roku czy nie problem jest zawsze jeden KASA
brii napisał(a):Wg. mnie w końcu właściwa skrzynia w Maździe. Sam kombinowałem w stronę skrzyni z Evo Vi. Niestety Mazdowe skrzynie 4WD (przynajmniej te do CX-7, bo jak te sprawują się to nie wiem) to porażki i szkoda na nie czasu
Z evo 6 skrzynia deczka kolos
Z GT4 skrzynia jest w miare do upchania, ale niestety tracimy to co GTX czy GTR a mianowice napęd 47/53 w celi już jest 50/50 no i nie będzie to ori wózek ale przynajmniej zapomne o wiecznych wizytach w kanele bo przeca przęgląd skrzyni z mazdy to musi być norma za to będzie można sobie strzelić z kopyta a nie latać jak babcia.
Ogólnie prace powoli idą do przoda. Jak bozia da to może na marzec albo luty wyjedzie.
Jak coś zrobie godnego uwagi to wkleje jakieś fotki.
Pozdrowaśki
- Od: 19 lis 2007, 12:57
- Posty: 159
- Skąd: B-B
- Auto: 323 GTX with GT4
Jak napędy się udadzą to wypadałoby w drugiej kolejności wykrzesać z silnika jakieś 350+
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
radekkm napisał(a):ogolnie bez tyskiego ani rusz
no a jak myślałeś inaczej
lukster napisał(a):Jak napędy się udadzą to wypadałoby w drugiej kolejności wykrzesać z silnika jakieś 350+
Jak narazie to będzie latatać to chce zostać przy tych 184 konikach więcej nie potrzeba.
A co do silnika to bedzie przygotowany środek odrazu na 400 + tylko pytanie po co???
Ale lukster nie bój nic ktoś musi w końcu pokarać KLOZETA może za jakieś 3 latka
- Od: 19 lis 2007, 12:57
- Posty: 159
- Skąd: B-B
- Auto: 323 GTX with GT4
za 3 latka to już nie pod moim władaniem
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Kupa dobrej roboty mam nadzieje że będzie zapinać conajmniej jak EVOColt z 4 łapami
Strasznie mnie ciekawie czy taka skrzynia spasowała by do v6 w EC
Strasznie mnie ciekawie czy taka skrzynia spasowała by do v6 w EC
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
oby autko szybko sie nie znudzilo.jak tak patrze na auta ludzi ktorym auto jedzie (five lukster radekkm) to widze jedna zaleznosc.auto jest dlugo robione.siedzi wiecej w garazu niz jezdzi.nagle projekt sie konczy efekty wspaniale autko pojezdzi z rok u wlasciciela i sie nudzi zabawa.i sprzedaz.oby w tym przypadku tak szybko sie nie znudzilo autko.powodzenia
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
U Marcina chyba się nie znudzi, w końcu ktoś się zabrał za swap napędów z GT4.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje