Skrzynia od GT4 – Mazda 323 GTX

Postprzez podmuch » 14 paź 2010, 15:04

Witam
Z racji posiadania tak wspaniałego auta jakim jest Mazda 323 GTX z sypiącą się skrzynią która była wykonywana chyba z plasteliny postanowiłem już nigdy nie robić ze skrzynią do 4WD i zapodałem pancerną skrzynie z Celiki.

Jak ktoś planuje wkładać skrzynke z Celi to postaram się podpowiedzieć delikatnie how to:
Na wstępie na warsztacie musi być :

– browar
– skrzynka GT4 ST185
– wał
– tylny dyfer
– ośki przednie i tylne

Montaż silnika ze skrzynką jest za pośrednictwem magicznej płytki :
Obrazek

Jest to własna robota i różni sie od tych co sa do sprzedania wiekszą ilością śrub, jednym słowem można sie na niej wieszać.


Jak już wykonamy taka płytke to skrecamy razem:
Obrazek
Następnie z bożą pomocą upychamy to do autka w celu ustawienia we wszystkich osiach i dorabiamy poduszeczki do skrzynki:

Obrazek

Montaż tylnego dyfra jest prosty po wcześniejszym dorobieniu magicznego mocowania i podjechaniu na odpowiednią wyskość i spawnięciu.
Z racji że dupka i dyfer są większe trzeba skrócić wał i dostosować do panujących długości pod autem.

Skrzynka w stanie bdb wytrzyma moc w okolicach 450 HP i strzału z 6500obr/min z 4 papuci.
Z braku $$ robie drobne pierdoły przy aucie.
Pozdrowaśki <ganja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez radekkm » 14 paź 2010, 19:46

kawal dobrej nikomu potrzebnej roboty ;)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez brii » 14 paź 2010, 22:03

Wg. mnie w końcu właściwa skrzynia w Maździe. Sam kombinowałem w stronę skrzyni z Evo Vi. Niestety Mazdowe skrzynie 4WD (przynajmniej te do CX-7, bo jak te sprawują się to nie wiem) to porażki i szkoda na nie czasu :(
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8961 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez BratCukierka » 14 paź 2010, 23:11

Wicher :D Rób, rób padakę, bo to chyba już +/– 1,5 roku od kiedy zakupiłem Ci te graty... A miałeś padaką przyjechać do mojego ojca z flachą :D
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez sq2jul » 15 paź 2010, 00:34

Wicher wieje... Co to będzie? Głucho wszędzie :D
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez piwo » 15 paź 2010, 08:01

pieknie to wyglada.oby jak najszybciej wyjechalo na ulice, bo auto ktore stoi szybko mozna znienawidziec a potem po prostu sprzedawane jest. wracaj do gry i na wiosne widzimy sie na zlocie.pokazesz jak strzelasz ze sprzegla :D .
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Cukierek » 15 paź 2010, 13:13

No bravo! W końcu pokazałeś jak się wzmacnia napędy w Maździe.

wspominając Twoje codzienne pytanie jak robiliśmy GTX'a:
A co Ty zrobiłeś dziś dobrego dla Mazdy?? :D
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez podmuch » 15 paź 2010, 19:58

Cukierek napisał(a):A co Ty zrobiłeś dziś dobrego dla Mazdy??

stary ja codziennie od 16 naginam przy madzi robie tylko to co moge ;)
sq2jul napisał(a):Wicher Rób, rób padakę, bo to chyba już +/– 1,5 roku od kiedy zakupiłem Ci te graty...

byłeś tak dobry że nie kupiles a podjechałeś tzw. transport zorganizowany niczym DHL
1.5 roku czy nie problem jest zawsze jeden KASA <płacze>
brii napisał(a):Wg. mnie w końcu właściwa skrzynia w Maździe. Sam kombinowałem w stronę skrzyni z Evo Vi. Niestety Mazdowe skrzynie 4WD (przynajmniej te do CX-7, bo jak te sprawują się to nie wiem) to porażki i szkoda na nie czasu :(

Z evo 6 skrzynia deczka kolos
Z GT4 skrzynia jest w miare do upchania, ale niestety tracimy to co GTX czy GTR a mianowice napęd 47/53 w celi już jest 50/50 no i nie będzie to ori wózek ale przynajmniej zapomne o wiecznych wizytach w kanele bo przeca przęgląd skrzyni z mazdy to musi być norma za to będzie można sobie strzelić z kopyta a nie latać jak babcia.

Ogólnie prace powoli idą do przoda. Jak bozia da to może na marzec albo luty wyjedzie.
Jak coś zrobie godnego uwagi to wkleje jakieś fotki.
Pozdrowaśki <ganja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez Orzech » 17 paź 2010, 21:39

Ktoś żucił temat o skrzyni z Evo 6. Nie wiem jak skrzynie ale dyfer tylny w 8'ce to padaka jest... Stock już przy 350km pada jeden za drugim...
Ostatnio edytowano 17 paź 2010, 21:53 przez Orzech, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2009, 15:05
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: MX3 1,6 16V SOHC B6 92r

Postprzez podmuch » 19 paź 2010, 15:18

mowa tu była o skrzyni od 6-stki nie od 8 więc jak już zakładać to komplet z jednego modelu.
Pozatym od VIII nie wlezie to bydle do mazdy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez radekkm » 20 paź 2010, 00:34

ogolnie bez tyskiego ani rusz ;)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez lukster » 21 paź 2010, 10:00

Jak napędy się udadzą to wypadałoby w drugiej kolejności wykrzesać z silnika jakieś 350+ <diabełek>
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez podmuch » 21 paź 2010, 13:50

radekkm napisał(a):ogolnie bez tyskiego ani rusz

no a jak myślałeś inaczej :)
lukster napisał(a):Jak napędy się udadzą to wypadałoby w drugiej kolejności wykrzesać z silnika jakieś 350+

Jak narazie to będzie latatać to chce zostać przy tych 184 konikach więcej nie potrzeba.
A co do silnika to bedzie przygotowany środek odrazu na 400 + tylko pytanie po co???
Ale lukster nie bój nic ktoś musi w końcu pokarać KLOZETA :D może za jakieś 3 latka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez lukster » 21 paź 2010, 14:02

za 3 latka to już nie pod moim władaniem ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez podmuch » 23 paź 2010, 12:53

no może troszke wcześniej wszystko zależy od wolnej kaski, w końcu za coś trza żyć ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez JarTom » 15 sty 2011, 01:50

niezły mix, bravo za twórczośc, kundel nie kundel ale działa
MazdaSpeed – Mazda 323F BJ
ETKlub – Fiat Bravo
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 00:29
Posty: 173
Skąd: Ełk
Auto: Madzia 323F BJ 1840
Fiat Bravo

Postprzez mlody1921 » 15 sty 2011, 15:40

Kupa dobrej roboty mam nadzieje że będzie zapinać conajmniej jak EVOColt z 4 łapami

Strasznie mnie ciekawie czy taka skrzynia spasowała by do v6 w EC
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez piwo » 15 sty 2011, 16:38

oby autko szybko sie nie znudzilo.jak tak patrze na auta ludzi ktorym auto jedzie (five lukster radekkm) to widze jedna zaleznosc.auto jest dlugo robione.siedzi wiecej w garazu niz jezdzi.nagle projekt sie konczy efekty wspaniale autko pojezdzi z rok u wlasciciela i sie nudzi zabawa.i sprzedaz.oby w tym przypadku tak szybko sie nie znudzilo autko.powodzenia :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Cukierek » 18 sty 2011, 20:29

U Marcina chyba się nie znudzi, w końcu ktoś się zabrał za swap napędów z GT4.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez weede » 18 sty 2011, 20:38

WOW, takie mocne 4x4 to będzie coś!
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje