Turbo Sprężarka do 323F BJ

Postprzez People_Hate_Me » 25 sie 2010, 14:50

cross napisał(a):A tego już nie wiedziałem.

no to już teraz wiesz :)
dlatego niestety ta kwota zawsze oscyluje w granicach 4-6 tysia chyba że jesteś w stanie zrobić to samemu to ten 1k może Ci się uda zaoszczędzić :D
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Pit » 25 sie 2010, 17:52

cross napisał(a):Niby dlaczego? Turbo sprężarki na allegro chodzą od 400 do 1500 zł. Nie rozumiem ską koszt 6 ~ 10 tyś ?!

Kuźwa, jakie to proste, kupić turbinę za 1000 zł, no nie? :) Tylko, że taki zakup można sobie postawić na półce i oglądać co rano. Koszt uturbienia (oczywiście z głową) Mazdy, którą już ktoś na świecie uturbił to minimum 10 tys. zł. I to jest bardzo optymistyczna wersja. Jeżeli...
cross napisał(a):A tego już nie wiedziałem.

...to zacznij od zgłębiania od strony technicznej światowych projektów, studiowania for. Internet w dzisiejszych czasach daje całkiem niezły dostęp do tej wiedzy.

PHM, zapomniałeś o wastegate, EBC... Dobry wastegate to też tysiące złotych.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez People_Hate_Me » 26 sie 2010, 11:04

Pit napisał(a):PHM, zapomniałeś o wastegate, EBC... Dobry wastegate to też tysiące złotych.

wiedziałem że o czymś zapomnę :P
EBC w razie czego można zamienić i użyć MBC (tańsza wersja i trochę gorsza mimo wszystko)
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Mako » 26 sie 2010, 11:16

Dlatego wlasnie swap chociazby na FS 131 z BJ Sportive badz 136 z GF jest najtansza propozycja w podniesieniu mocy. Kupujac rozbitego anglika za 5-6 tys zl masz wszystko co potrzeba a to co nie potrzeba jeszcze mozna sprzedac i troche pieniedzy odzyskac. Jezeli dalbys samochod do jednego z warsztatow w poznaniu za przekladke silnika zaplacisz ok 600 zl plus graty eksploatacyjne do nowej jednostki co by nie trzeba bylo grzebac na juz wlozonym silniku.
W ten sposob przerobki ktory zaproponowales czyli wrzucenie turbiny i nic nie robienie to tak u nas sie robic Fiaty Sc i Cc, moc wyzsza o 20 koni i ludzie sie ciesza bo maja turbo ;)
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez hopek » 26 sie 2010, 16:24

Chce chłopak robic to nie podcinajcie mu skrzydeł :) swap to nie turbo, może nie wszyscy chcą robic przekładki...taki sofcik to chyba mniej wyjdzie niz 10tys pln Przeciez sa turbinki z wbudowanym westegatem i zaworem upustowym co znacznie obnizy koszta. Reszte tez mozna kupic używane, wystarczy poszukac na różnych forach, ludzie sprzedają różne graty ;)
ps
Jakby Lukster słuchał Waszych rad to nie byłoby projektu KL-ZE T :P :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez People_Hate_Me » 26 sie 2010, 16:27

jeżeli mam być szczery to ostatnio do FS'a jak szukałem gratów pod softa (czyli ofkoz dużo mniej tego niż na poprzedniej stronie wypisane) to bym się zmieścił w 4k z robocizną :)
a wiadomo Turbo is Turbo.
Psssst is Psssst a nie jakies tam swapy :D
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez podmuch » 26 sie 2010, 17:54

hopek napisał(a):sa turbinki z wbudowanym westegatem i zaworem upustowym


aaa
sory ale nie widzialem takowych... szczególnie z tym drugim
może ktoś linka podesłać??
swoją drogą swap powinien wyjść taniej, ale nie zawsze tak jest
chyba że masz wszytsko i mieścisz sie w kasie 5 tysi za sprzęt + robota
każdy robi to co lubi i ma na to sianko :)
pozdrowaśki <blant>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez piwo » 26 sie 2010, 19:09

w kazdym tanim projekcie cos sie wys.a. taka jest prawda.jak ktos mysli, ze mozna zaoszczedzic kupujac uzywana turbine albo chinska to jest w bledzie.po roku czasu turbina to smietnik czasmi po tygodniu.i tak jest ze wszystkim tanim.kupujesz jakis wskaznik turbo tani pochodzi miesiac i sie wy..ra.
mozna na wszystkim oszczedzac, ale te oszczednosci sa pozorne.i kazdy kto mial doczynienia z turbo to wie, bo sam to przezyl.dlatego cene odpowiednio podnosi w gore.
jesli ma byc boost tanio w miare polecam kompres.bedzie o polowe taniej.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4734 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez hopek » 26 sie 2010, 19:58

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=44228 podmuch prosze bardzo :)
ps piwo nie bądź tak pesymistycznie nastawiony ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez piwo » 26 sie 2010, 20:08

wiesz zycie mnie nauczylo.dwa razy slyniete tloki,trzy zarzniete turbiny,dwie pompy palwia ktory sie skonczyly,jedna sonda szerokopasmowa ktora wyzionela ducha,laczniki silikonowe ktore zdmuchiwalo, i tak moglbym bez konca.ale powodzenia oby wam wszystkim w projektach za 5 tys zl wszystko dzialalo bez awaryjnie.tego wam zycze.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4734 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez hopek » 26 sie 2010, 20:13

No to rzeczywiście miales przejścia <głaszcze> ale np walker nic nie narzeka na swój projekt, przynajmniej na forum... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez podmuch » 26 sie 2010, 21:53

"Jak Colin napisał, to jest zwykły DV tylko w innej formie, jak znany Bosch. "
więc jeśli liczysz tu na oszczedności to sie przelecisz
piwo to jest ewenement i stroooiii skubany bo ma mało mocy a to kosztuje :P
ale to jest uparta koza :P

ja ci powiem tak :
kupiłem nowe turbo nie ori do gtx ale nowe garetta i co 3600zł wydane i cacy działa?????
niestety takie są fakty do 3600 dolicz reszte a mianowice jakieś 900zł na montaż samodzielny i wisi na aucie i działa jak bozia kazała
w podsumowaniu
auto z turbo jeśli je podmieniasz na nowe i dorabiasz to min tyle dołożysz
jeśli nie masz go ori to kwote przemnóż przez 2 to może starczy
pozdrowaśki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 12:57
Posty: 159
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez Jacek176 » 29 sie 2010, 14:10

hopek napisał(a):ale np walker nic nie narzeka na swój projekt, przynajmniej na forum...

A jak tam z jego osiągami? Bo z tego co czytałem i widziałem na filmach to jakos nie rzucały na kolana :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Pyton162 » 29 sie 2010, 15:57

dostawal od trolla toytoy ts 200km na 400m , a troll krecil 15,5 na 400m wiec szalu nie ma , ponoc sprzeglo w mazdzie nie wyrabia ale jak ostatnio gadalem z walkerem to mi to nie przeszkadza , widac chlopak nie upala jej mocno
Pyton162
 

Postprzez hopek » 29 sie 2010, 16:40

No widocznie jemu sie podoba i mu starcza. Ty dążysz do tego aby robic najlepsze czasy na cwiartke a on widocznie chiał tylko poprawic osiągi swojego K8 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez Jacek176 » 29 sie 2010, 17:25

Dokładnie o to samo mi chodzi w moim BP: o poprawe osiągów :P
Ćwiartka jest dla mnie tylko miarodajnym wyznacznikiem efektów tych starań :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje