smile napisał(a):A Ty pewnie przełożysz od 626 110-konnej?
za dużo zachodu aby mieć 9 koni więcej
www.mazdaspeed.pl
smile napisał(a):A Ty pewnie przełożysz od 626 110-konnej?
cyrek18c napisał(a):Kiedys tu pisalem o moim problemie ze oporniki nic nie dawaly. Radzono mi od strony mechanicznej silnika lecz nic az tu nagle zmienilem stary akumulator na nowy i autko ozylo. Nie w jaki sposob to sie stalo ale tak jak juz powiedzialem- autko ozylo.
Neonixos666 napisał(a):cyrek18c napisał(a):Kiedys tu pisalem o moim problemie ze oporniki nic nie dawaly. Radzono mi od strony mechanicznej silnika lecz nic az tu nagle zmienilem stary akumulator na nowy i autko ozylo. Nie w jaki sposob to sie stalo ale tak jak juz powiedzialem- autko ozylo.
zrobiłeś reset i dlatego
kierownik napisał(a):Krzysiek24 napisał(a):będzie rakieta
żebyś tylko nie odleciał gdzieś
pawelc napisał(a):Może z przełącznikiem miałoby to sens ale dla wozidełka dla mojego ojca nie ma najmniejszego sensu ,co do podkładek pod WG to turbo z czasem też już nie pompuje tak jak fabryczne dlatego podłożenie podkładek przywróciło mu w sumie fabryczne nastawy ,kat tez nie był jakoś specjalnie zapchany ale jak już został wycięty to został zastąpiony rurą ,do tego zaślepiony EGR i autkiem teraz całkiem przyjemnie się jeździ ,znacznie mniej czuć tą turbo-dziurę na dole ,płynniej przyspiesza i znacznie mniej pali
pawelc napisał(a):,Najlepszy efekt dały podkładki+zaślepienie EGR-a i na tym pozostanie
spknet napisał(a):a nie lepiej zmienic mapy w sterowniku u kogos kto sie na tym zna nie mowie zaraz w firmie ktora z nas zedrze znam jednego magika na slasku który bardzo dobrze ogarnia ten temat jeżdżę tak juz rok czasu i wszystko ok
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje