Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)

Postprzez robertss » 25 paź 2011, 20:17

Neonixos666 napisał(a):
robertss napisał(a):RF2A, przerobiłem 3 boostsensory i powiem Wam, na każdym charakterystyka jest nieco inna. Mam 20ohm i podkładki pod wastegate. Na jednym przy tej oporności jechał w miarę ale były szarpania przy przyśpieszaniu i opoźnione schodzenie z obrotów, na drugim, silnik ciągnął ptraktycznie od 1200 obrotów, ale po przekroczeniu ok 3 tys silnik gasł, ponowne odpalenie załatwiało sprawę, Panowie jak to ciągnęło. Umiejętna zmiana biegów i chłopakowi w audi 1,8T czapka spadła <rotfl> Teraz mam 3 sztukę i jeździ toto w miarę kulturalnie, nie gaśnie do odcinki i ciągnie gdzieś od 1500 obrotów. Od 2,7 do 4,5 obr. moment w miarę równy, dymienie przy ok 4,5-5 tys obrotów.


Jakie masz założone oporniki i czy byłeś na hamowni?

Neonixos666, jak w opisie 20 ohm pojedyńczy. Na hamowni nie byłem. Moja powyższa wypowiedź nie dotyczyła ile kM i Nm przybyło, ale fakt, że różne boostsensory mają wpływ na zachowanie się samochodu. Jak będę miał wolną kasę to nie omieszkam shamować moją kobyłę <rotfl>
pzdr
kupię webasto do DITD
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2008, 13:41
Posty: 155
Skąd: Lublin
Auto: 626 DITD

Postprzez Neonixos666 » 25 paź 2011, 20:55

robertss napisał(a):jak w opisie 20 ohm pojedyńczy


jak dla mnie za niska oporność i obroty nie chcą się słuchać :P

Czekam na wykres bo im więcej ich będzie tym lepiej <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez robertss » 25 paź 2011, 21:10

Ty to masz podejście, może zostaniesz nauczycielem <lol> , znam swój samochód lepiej i wiem jak sie zachowuje z różnymi opornikami, poza tym masz RF4 i inny osprzęt.
kupię webasto do DITD
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2008, 13:41
Posty: 155
Skąd: Lublin
Auto: 626 DITD

Postprzez Neonixos666 » 25 paź 2011, 21:20

Neonixos666 napisał(a):jak dla mnie za niska oporność i obroty nie chcą się słuchać :P


Chodziło mi o mój silnik a nie Twój, a z tym podejściem i nauczycielem to nie ma pojęcia o co Ci chodzi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez robertss » 25 paź 2011, 21:31

Ech, znowu musze sie zalogowac, skoro pytasz o opornik w moim aucie to domyślam się że rozmawiamy o moim silniku hahaha . Jeśli chcesz opowiadać o swoim to napisz proszę to wyraźniej. Mnie nie interesuje ile masz ohm, bo to jest w tym wątku powtórzone kilka razy. Poza tym moja wypowiedź dotyczy zaobserwowanych różnic w zachowaniu sie charakterystyki silnika przy zmianach na różne egzemplarze boost sensora przy tej samej oporności i podniesionego ciśnienia na turbinie. PLS bez odbioru <oczy>
kupię webasto do DITD
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2008, 13:41
Posty: 155
Skąd: Lublin
Auto: 626 DITD

Postprzez Neonixos666 » 26 paź 2011, 00:08

Ja tylko zasugerowałem że u mnie przy takiej oporności nie bardzo dało by się jeździć, ale widzę że to jakiś problem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 29 paź 2011, 20:31

Boss429 napisał(a):Jak by to zrobić żeby od pięknie ciągnął od samego dołu czyli od 1500obr tak jak passat 110KM bez zakładania oporników.


trzeba kupić Passata ;) tam wszystko jest inne stąd pełny ciąg od 1500. Za to nasze dłużej ciągną :P są takie wytrwałe <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez YgooR » 30 paź 2011, 16:06

Jeżdżę czasami Passatem i denerwuje mnie podczas wyprzedzania to że może krócej niż Mazda :D
Riki napisał(a):Za to nasze dłużej ciągną są takie wytrwałe

Nieważne jak zaczynasz, ważne jak kończysz :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Riki » 30 paź 2011, 19:41

YgooR napisał(a):Nieważne jak zaczynasz, ważne jak kończysz :P


Dokładnie.... z ćwiartką (cokolwiek ma ona oznaczać) jest dokładnie tak samo <lol> ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Boss429 » 1 lis 2011, 15:37

Riki ale Ty prawdopodobnie masz najszybsza i z najlepszym silnikiem mazdę na naszym forum. Ale nie ukrywam że wszyscy chętnie byśmy chętnie poczytali o niej co dokładniej przy niej robiłeś i jakie to dawało rezultaty – udoskonalenia-osiągi.
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2010, 14:40
Posty: 132 (1/0)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy RF3F 2001r 101KM

Postprzez Neonixos666 » 1 lis 2011, 15:43

Boss429 napisał(a):Riki ale Ty prawdopodobnie masz najszybsza i z najlepszym silnikiem mazdę na naszym forum. Ale nie ukrywam że wszyscy chętnie byśmy chętnie poczytali o niej co dokładniej przy niej robiłeś i jakie to dawało rezultaty – udoskonalenia-osiągi.


Dokładnie tez bym chciał to poznać wraz z wykresem z hamowni :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Boss429 » 1 lis 2011, 15:53

Neonixos666 napisał(a):
Dokładnie tez bym chciał to poznać wraz z wykresem z hamowni :)


Neonix a ja chętnie bym zobaczył wyścig ze startu zatrzymanego Twój, Rikiego, Badyla, XAndego i Assasello. Jeśli kiedyś wszyscy się spotkamy na jakimś zlocie to będzie historyczny film z tego. :)
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2010, 14:40
Posty: 132 (1/0)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy RF3F 2001r 101KM

Postprzez Neonixos666 » 1 lis 2011, 16:04

Boss429 napisał(a):Neonix a ja chętnie bym zobaczył wyścig


http://w578.wrzuta.pl/film/4xWVXS4XlEm/ ... vs_323f_bj

proszę bardzo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Boss429 » 1 lis 2011, 16:15

Z kim wtedy się ścigałeś i czym on dysponował?
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2010, 14:40
Posty: 132 (1/0)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy RF3F 2001r 101KM

Postprzez Neonixos666 » 1 lis 2011, 16:16

Boss429 napisał(a):Z kim wtedy się ścigałeś


z Badylem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Boss429 » 1 lis 2011, 16:19

To Badyl był na jakich felgach wtedy i czy miał boxa bo widzę że trochę przykopcił?
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2010, 14:40
Posty: 132 (1/0)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy RF3F 2001r 101KM

Postprzez Neonixos666 » 1 lis 2011, 16:21

Boss429 napisał(a):To Badyl był na jakich felgach wtedy i czy miał boxa bo widzę że trochę przykopcił?

miał boxa a co do felg to w jego temacie chyba są szczegóły. Nie pomagały mu zapewne w startach no i sporo większa masa (nawet bez tylnych siedzeń).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Boss429 » 1 lis 2011, 16:28

A Ty wtedy jechałes na jakich opornikach bo u Ciebie nie widać zwiększonego bardzo kopcenia?
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2010, 14:40
Posty: 132 (1/0)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy RF3F 2001r 101KM

Postprzez Neonixos666 » 1 lis 2011, 16:31

Boss429 napisał(a):A Ty wtedy jechałes na jakich opornikach bo u Ciebie nie widać zwiększonego bardzo kopcenia?


tak jechałem na opornikach, a co do kopcenia to było chyba podobne z resztą nie widziałem z tyłu :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Boss429 » 1 lis 2011, 16:39

Neonixos666 napisał(a):tak jechałem na opornikach

Przy tym czasie 17,33 miałes oporniki 2x50, podkładki, regulacja śrubką na turbinie i to wszystko czy jeszcze coś?
Kiedy Pan Bóg zamyka drzwi to otwiera okno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2010, 14:40
Posty: 132 (1/0)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy RF3F 2001r 101KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje