CHIP Tuning – DIESEL

Postprzez loudner » 21 lut 2007, 15:34

dostalem odp z centrali V-techa

Witam
Mozemy spróbowac zastosowac modul zewnetrzny typowo przeznaczony do
samochodów benzynowych ,ale z góry uprzedzam ne gwarantuje osiagów. Koszt
pelenj uslugi 1350zl(brutto)
pozdrawiam
Ewelina wozniak

co o tym myslicie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2006, 20:46
Posty: 108
Skąd: Swarzedz
Auto: Mazda 323 1.9 GTX Turbo

Postprzez Barthez » 24 lut 2007, 21:31

dzieki – bede sprawdzal
jak narazie to nie moge sie uporac z bledem egr... ale mu nie popuszcze :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Riki » 5 mar 2007, 15:01

bartezm :) i jak wygladaja dalsze prace nad BJ-tka? ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Barthez » 5 mar 2007, 16:20

no i tu jest problem....
dzis chce jechac na usuniecie bledu z kompa bo restart nie pomaga. dalej w planach zmiana sterownika na ten od 626 101km i dalej bede walczyl z zachipowaniem – nie popuszcze tego tematu – musze i juz nawet jak bym mial jechac do japonii
narazie nie wiem jak to bedzie czasowo bo znowu jade w delegacje na 2 miesiace (ukraina) ale do tematu wroce
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez xANDy » 5 mar 2007, 16:55

bartezm – jest chyba jeszcze jedna rzecz – w 101KM jest taka "przepływka" czyli dwa czujniki na rurze między IC a kolektorem dolotowym – czujnik ciśnienia powietrza doładowanego oraz jego temperatura (chyba). W wersji 90konnej nie ma tego wcale.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Barthez » 5 mar 2007, 21:29

xANDy napisał(a):bartezm – jest chyba jeszcze jedna rzecz – w 101KM jest taka "przepływka" czyli dwa czujniki na rurze między IC a kolektorem dolotowym – czujnik ciśnienia powietrza doładowanego oraz jego temperatura (chyba). W wersji 90konnej nie ma tego wcale.

dam rade jak nie ma to sie dolozy :P to juz sprawa honoru....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez xANDy » 5 mar 2007, 23:05

bartezm napisał(a):dam rade jak nie ma to sie dolozy
Chyba takowe cudo widziałem (na szrocie) ale od 626 (tam jest trochę inaczej z kątem, ale można przerobić).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez janek kos » 16 mar 2007, 23:42

Panowie, czytając cały ten wątek już sie pogubiłem. To jest w końcu jakiś godny polecenia warsztat chipujacy w Wawie? Oczywiście znający się na Mazdach :).
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 mar 2007, 02:07
Posty: 17
Skąd: Piaseczno
Auto: Mazda 6 2,0 MZR-CD 121KM

Postprzez Jaksa » 16 mar 2007, 23:47

janek kos napisał(a):czytając cały ten wątek już sie pogubiłem.
Nie tylko Ty <lol>
janek kos napisał(a):To jest w końcu jakiś godny polecenia warsztat chipujacy w Wawie
Chyba nie. :|
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez janek kos » 17 mar 2007, 00:02

H3 H3, no to dobrze bo bałem sie już, że czytam bez zrozumienia.

Pozdro.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 mar 2007, 02:07
Posty: 17
Skąd: Piaseczno
Auto: Mazda 6 2,0 MZR-CD 121KM

Postprzez Barthez » 18 mar 2007, 15:06

Jaksa napisał(a):janek kos napisał:
To jest w końcu jakiś godny polecenia warsztat chipujacy w Wawie
Chyba nie.

powiem wiecej ... ja probowalem po calej polsce i tez niewiele sie dowiedzialem. Jak ktos slyszy mazda ditd to od razu daje sobie spokoj. w tej chwili mam wrazenie ze chip tuning odnosi sie TYLKO do VW – robi to kazdy, jest to proste jak konstrukcja cepa i jest z tego kasa a jak maja sie pomeczyc z jakas tam mazda to mowia nie (bo nie ma kabla, bo sie nie da wyjac sterownika, bo w silikonie, bo nieprogramowalny itd) Po co im kupa roboty do jednego samochody jak maja 10 kolesi w golfach audikach i innym g... ze stajni VW.
W tej chwili zaczalem probowac juz za granica zobaczymy czy cos uda mi sie zalatwic
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Riki » 18 mar 2007, 15:55

bartezm napisał(a):W tej chwili zaczalem probowac juz za granica zobaczymy czy cos uda mi sie zalatwic


<spoko> bartezm opisuj na bieząco swoje mody :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez xANDy » 18 mar 2007, 16:24

bartezm tak sobie pomyślałem, że może dałoby się "przybrać na mocy" zwiększając ciśnienie w turbinie. Standardowo ustawione jest na ok 0,3-0,35 bar'a (o ile dobrze pamiętam). W silnikach VW to bliżej jednego bara. Wiem, że w silnikach z mechaniczną pompą samo zwiększenie ciśnienia powodowało zwiększenie mocy – ale może pomimo elektroniki w DiTD – udałoby się wycisnąć coś więcej?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez newbie » 19 mar 2007, 00:07

proponuję żeby ktoś dla własnej (i mam nadzieję nie tylko własnej) wiedzy rozkręcił komputer z DITD i zobaczył jaką ma architekturę

program siedzi w specjalizowanym procu (DENSO) i nikt nie wie/nie umie go odczytać, ponadto nie wiadomo czy to czasem nie jest OTP

jedyny Diesel w Mazdzie, w którym można coś zrobić to RF o mocy 121KM w 6-ce – można do niego zaaplikować program od 136KM (program siedzi we flashu 29F200 lub 29F400 w zależności od komputera)

w nowych 6-kach znowu kupa, bo prog w procu DENSO
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Postprzez xANDy » 20 mar 2007, 12:12

newbie napisał(a):jedyny Diesel w Mazdzie, w którym można coś zrobić to RF o mocy 121KM w 6-ce
newbie – mówisz o CR? Bo w szóstce silnik miał symbol chyba MZR-CD, chociaż jest zbudowany w oparciu o starożytny niemal blok RF'a (zgadza się?).

PS. nigdy nie próbowałeś rozgryźć DiTD??
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Riki » 20 mar 2007, 16:43

xANDy napisał(a):nigdy nie próbowałeś rozgryźć DiTD??


No własnie.............. ? :]
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez kula007 » 31 mar 2007, 13:18

Czy wiecie kto jest w stanie wrzucic program od mazdy 6 136km do 6-tki 121km???
Najlepiej gdzies w 3-miescie.

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 22 mar 2007, 02:08
Posty: 9
Skąd: Gd
Auto: Mazda 6 GG 2.0 CITD 121HP

Postprzez janek kos » 31 mar 2007, 22:11

kula007 napisał(a):Czy wiecie kto jest w stanie wrzucic program od mazdy 6 136km do 6-tki 121km???
Najlepiej gdzies w 3-miescie.


Lub w Wawie ??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 mar 2007, 02:07
Posty: 17
Skąd: Piaseczno
Auto: Mazda 6 2,0 MZR-CD 121KM

Postprzez Jaksa » 1 kwi 2007, 13:02

Takie rzeczy tylko tu www.mazda.lublin.pl
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez mbmaster » 1 kwi 2007, 23:03

janek kos napisał(a):Lub w Wawie


z 121 PS / 320 NM 2000 U/Min na 150 PS / 370 NM


http://www.chiptuning-tdi.pl zapraszam do mojego znajomego. Z moja pomoca bedzie rabat
Zoom zoom Zoom
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 23:26
Posty: 1101 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda RX-8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje