CHIP Tuning – DIESEL
dostalem odp z centrali V-techa
Witam
Mozemy spróbowac zastosowac modul zewnetrzny typowo przeznaczony do
samochodów benzynowych ,ale z góry uprzedzam ne gwarantuje osiagów. Koszt
pelenj uslugi 1350zl(brutto)
pozdrawiam
Ewelina wozniak
co o tym myslicie
Witam
Mozemy spróbowac zastosowac modul zewnetrzny typowo przeznaczony do
samochodów benzynowych ,ale z góry uprzedzam ne gwarantuje osiagów. Koszt
pelenj uslugi 1350zl(brutto)
pozdrawiam
Ewelina wozniak
co o tym myslicie
- Od: 2 lip 2006, 20:46
- Posty: 108
- Skąd: Swarzedz
- Auto: Mazda 323 1.9 GTX Turbo
no i tu jest problem....
dzis chce jechac na usuniecie bledu z kompa bo restart nie pomaga. dalej w planach zmiana sterownika na ten od 626 101km i dalej bede walczyl z zachipowaniem – nie popuszcze tego tematu – musze i juz nawet jak bym mial jechac do japonii
narazie nie wiem jak to bedzie czasowo bo znowu jade w delegacje na 2 miesiace (ukraina) ale do tematu wroce
pozdrawiam
dzis chce jechac na usuniecie bledu z kompa bo restart nie pomaga. dalej w planach zmiana sterownika na ten od 626 101km i dalej bede walczyl z zachipowaniem – nie popuszcze tego tematu – musze i juz nawet jak bym mial jechac do japonii
narazie nie wiem jak to bedzie czasowo bo znowu jade w delegacje na 2 miesiace (ukraina) ale do tematu wroce
pozdrawiam
bartezm – jest chyba jeszcze jedna rzecz – w 101KM jest taka "przepływka" czyli dwa czujniki na rurze między IC a kolektorem dolotowym – czujnik ciśnienia powietrza doładowanego oraz jego temperatura (chyba). W wersji 90konnej nie ma tego wcale.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):bartezm – jest chyba jeszcze jedna rzecz – w 101KM jest taka "przepływka" czyli dwa czujniki na rurze między IC a kolektorem dolotowym – czujnik ciśnienia powietrza doładowanego oraz jego temperatura (chyba). W wersji 90konnej nie ma tego wcale.
dam rade jak nie ma to sie dolozy to juz sprawa honoru....
Chyba takowe cudo widziałem (na szrocie) ale od 626 (tam jest trochę inaczej z kątem, ale można przerobić).bartezm napisał(a):dam rade jak nie ma to sie dolozy
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Nie tylko Tyjanek kos napisał(a):czytając cały ten wątek już sie pogubiłem.
Chyba nie.janek kos napisał(a):To jest w końcu jakiś godny polecenia warsztat chipujacy w Wawie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):janek kos napisał:
To jest w końcu jakiś godny polecenia warsztat chipujacy w Wawie
Chyba nie.
powiem wiecej ... ja probowalem po calej polsce i tez niewiele sie dowiedzialem. Jak ktos slyszy mazda ditd to od razu daje sobie spokoj. w tej chwili mam wrazenie ze chip tuning odnosi sie TYLKO do VW – robi to kazdy, jest to proste jak konstrukcja cepa i jest z tego kasa a jak maja sie pomeczyc z jakas tam mazda to mowia nie (bo nie ma kabla, bo sie nie da wyjac sterownika, bo w silikonie, bo nieprogramowalny itd) Po co im kupa roboty do jednego samochody jak maja 10 kolesi w golfach audikach i innym g... ze stajni VW.
W tej chwili zaczalem probowac juz za granica zobaczymy czy cos uda mi sie zalatwic
bartezm tak sobie pomyślałem, że może dałoby się "przybrać na mocy" zwiększając ciśnienie w turbinie. Standardowo ustawione jest na ok 0,3-0,35 bar'a (o ile dobrze pamiętam). W silnikach VW to bliżej jednego bara. Wiem, że w silnikach z mechaniczną pompą samo zwiększenie ciśnienia powodowało zwiększenie mocy – ale może pomimo elektroniki w DiTD – udałoby się wycisnąć coś więcej?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
proponuję żeby ktoś dla własnej (i mam nadzieję nie tylko własnej) wiedzy rozkręcił komputer z DITD i zobaczył jaką ma architekturę
program siedzi w specjalizowanym procu (DENSO) i nikt nie wie/nie umie go odczytać, ponadto nie wiadomo czy to czasem nie jest OTP
jedyny Diesel w Mazdzie, w którym można coś zrobić to RF o mocy 121KM w 6-ce – można do niego zaaplikować program od 136KM (program siedzi we flashu 29F200 lub 29F400 w zależności od komputera)
w nowych 6-kach znowu kupa, bo prog w procu DENSO
program siedzi w specjalizowanym procu (DENSO) i nikt nie wie/nie umie go odczytać, ponadto nie wiadomo czy to czasem nie jest OTP
jedyny Diesel w Mazdzie, w którym można coś zrobić to RF o mocy 121KM w 6-ce – można do niego zaaplikować program od 136KM (program siedzi we flashu 29F200 lub 29F400 w zależności od komputera)
w nowych 6-kach znowu kupa, bo prog w procu DENSO
newbie – mówisz o CR? Bo w szóstce silnik miał symbol chyba MZR-CD, chociaż jest zbudowany w oparciu o starożytny niemal blok RF'a (zgadza się?).newbie napisał(a):jedyny Diesel w Mazdzie, w którym można coś zrobić to RF o mocy 121KM w 6-ce
PS. nigdy nie próbowałeś rozgryźć DiTD??
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Takie rzeczy tylko tu www.mazda.lublin.pl
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
janek kos napisał(a):Lub w Wawie
z 121 PS / 320 NM 2000 U/Min na 150 PS / 370 NM
http://www.chiptuning-tdi.pl zapraszam do mojego znajomego. Z moja pomoca bedzie rabat
Zoom zoom Zoom
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje