Strona 25 z 27

PostNapisane: 1 kwi 2013, 16:29
przez Neonixos666
smile napisał(a):przewiercić przed samym kolektorem,


pomiar masz na wyjściu z IC a do kolektora jest bardzo krótki odcinek tak że nic to nie da bo nie ma tam drastycznego spadku ciśnienia.

PostNapisane: 1 kwi 2013, 21:21
przez smile
Neonixos666 napisał(a):nic to nie da bo nie ma tam drastycznego spadku ciśnienia.
Mam nadzieję, że nie ma ;) Ale opaski i tak wymienię, chciałem te samozaciskowe, oryginalne Mazdy, ale cena zabija..... 50-60 zł za jedną opaskę...

PostNapisane: 3 kwi 2013, 14:58
przez .Reo.
Zamierzam się do podkręcenia deczko madzi i tu pytanie, lepiej wstawić mbc czy te podkładki ? Mbc lub podkładki + oporniki dużo dadzą ? Był ktoś może na hamowni w takim zestawieniu, ile kucy pokazało ?
Wiem co i jak robić tylko zastanawiam się czy to Mbc warto dawać, czy to w ogóle jest warte poświęcenia czasu.

Edit:
Mam RF4F to chyba odpada... ?

Re: Jak podnieść moment i moc w silniku RF2A?

PostNapisane: 3 kwi 2013, 16:40
przez Neonixos666
mbc w RF4F odpada. ale daj podkładki pod 3 śruby od gruszki to powinno pomóc.

Ps. najpierw załóż same oporniki :D

PostNapisane: 4 kwi 2013, 00:03
przez .Reo.
Neonixos666 napisał(a):mbc w RF4F odpada. ale daj podkładki pod 3 śruby od gruszki to powinno pomóc.

Ps. najpierw załóż same oporniki :D


Na samych opornikach jeździłem ale na zimę zdjąłem. Powiedz mi dokładnie gdzie te śruby i czy nie pomylę z czymś i nie będzie problemu z ich znalezieniem. Zaglądałem pod maskę dzisiaj ale nie przyglądałem się turbinie :D i ile mm tych podkładek. Wole popytać zanim się dotknę bo jak następnym razem zajrzę pod machę to mnie poniesie i jeszcze coś nabroję a chce jeszcze pojeździć madzią <rotfl>

PostNapisane: 4 kwi 2013, 08:51
przez kierownik
w polifcie nie da się zdystansować gruszki przez ustawienie na cięgnie?

PostNapisane: 4 kwi 2013, 18:41
przez Neonixos666
kierownik napisał(a):w polifcie nie da się zdystansować gruszki przez ustawienie na cięgnie?

da się, tylko jak dasz podkładki to możesz je wyjąć i wrócić jak było a jak będziesz kombinował z cięgnem to potem nie wiesz jak było na początku :) .

Gruszka jest przymocowana 3 śrubami do mocowania, daj pod nie podkładki po 2 i będzie git

PostNapisane: 5 kwi 2013, 18:01
przez .Reo.
Dzisiaj szukałem miejsca gdzie by tu przełącznik na oporniki wsadzić i pomyślałem że tam obok włącznika halogenów, więc wyjąłem jedną zaślepkę a tam jakaś kostka i zastanawiam się do czego ona jest <co?>

Obrazek

I czy to w ogóle dobre miejsce na przełącznik, da się jakoś łatwo tam doprowadzić przewody bez rozmontowywania wszystkiego ? Może są jakieś lepsze miejsca na to ?

PostNapisane: 5 kwi 2013, 18:32
przez alk80
nie jestem na 100% pewny ale od przycisku "Info" komputera pokładowego

ja zamontowałem z prawej strony kolumny kierowniczej, ale ja mam 626, tam jest taki jakby lufcik, od czujnika temperatury klimatronika, mam klime manualną więc niczemu to nie przeszkadza

Re: Jak podnieść moment i moc w silniku RF2A?

PostNapisane: 5 kwi 2013, 21:47
przez Neonixos666
Ja właśnie tam będę wstawiał przełącznik, zrobiłem go z zaślepki która seryjnie tam jest oraz ze zwykłego przełącznika. Po zamontowaniu będzie ładnie wyglądać i nikt nie wie do tego to służy :P

Re: Jak podnieść moment i moc w silniku RF2A?

PostNapisane: 5 kwi 2013, 22:06
przez smile
Neo, przecież odszedłeś od swojego "generatora mocy"? Czyżbyś miał zamiar wrócić do zabawy? A może się szykujesz na jakiś zlot? :)
Co do przycisku, może by tak inaczej, włącznik pod pedałem gazu? Dociśnięcie do "dechy" by powodowało załączenie obwodu i aktywację pierwszej prędkości kosmicznej

PostNapisane: 5 kwi 2013, 23:49
przez .Reo.
smile napisał(a):Co do przycisku, może by tak inaczej, włącznik pod pedałem gazu? Dociśnięcie do "dechy" by powodowało załączenie obwodu i aktywację pierwszej prędkości kosmicznej

Nie trolluj. To są poważne sprawy.


@Neo a da się tam jakoś dojść bez rozwalania wszystkiego ?

Re: Jak podnieść moment i moc w silniku RF2A?

PostNapisane: 6 kwi 2013, 00:00
przez seba626
moze i ja przerobie Mazdzioszke na Dragstera :) heh

PostNapisane: 6 kwi 2013, 00:23
przez Neonixos666
smile napisał(a): Czyżbyś miał zamiar wrócić do zabawy?

mam taki zamiar lecz tylko po to by bezpieczniej wyprzedzać :). Na zlot z miłą chęcią bym przyjechał i jeszcze raz poczuł dreszczyk emocji na kresce. Jeszcze mój czas nie został pobity :P
.Reo. napisał(a):@Neo a da się tam jakoś dojść bez rozwalania wszystkiego ?

albo z lewej wyjmując zaślepkę albo, wyciągasz plastik pod kierownicą i długą rączką wypychasz.

PostNapisane: 6 kwi 2013, 10:36
przez alk80
Neonixos666 napisał(a):albo z lewej wyjmując zaślepkę
dokładnie, zaślepka widoczna z boku kokpitu po otwarciu drzwi

PostNapisane: 7 kwi 2013, 18:21
przez smile
.Reo. napisał(a):Nie trolluj. To są poważne sprawy.

<peace> Ale o co chodzi?!

PostNapisane: 7 kwi 2013, 21:45
przez .Reo.
Neonixos666 napisał(a):Ja właśnie tam będę wstawiał przełącznik, zrobiłem go z zaślepki która seryjnie tam jest oraz ze zwykłego przełącznika. Po zamontowaniu będzie ładnie wyglądać i nikt nie wie do tego to służy :P


Też tak dzisiaj zrobiłem i wygląda jak przełącznik LPG <rotfl>

PostNapisane: 7 kwi 2013, 21:54
przez smile
.Reo. napisał(a):Też tak dzisiaj zrobiłem i wygląda jak przełącznik LPG


.Reo. napisał(a):Nie trolluj. To są poważne sprawy.

PostNapisane: 15 kwi 2013, 21:07
przez .Reo.
No dałem te oporniki na przełączniku no i jadąc w czterech typa nie muli tak jak bez nich. A co do tych podkładek pod gruche, odkręciłem ją i jest problem bo śruby są za długie i nie chce wyjść i nie ma jak podkładek wcisnąć. Mało co brakuje no ale jednak... Jakiś pomysł jak te podkładki tam wsadzić ?

PostNapisane: 16 kwi 2013, 00:37
przez kierownik
daj nie pełne oczka tylko coś w stylu podków, tak żeby je wsunąć ;)