Cold Air Intake – Fotorelacje z montażów
Witam,
Upatrzyłem na allegro taki zestaw:
http://moto.allegro.pl/filtr-stozek-dol ... 45700.html
czy jest to warte zachodu? czy osiągi auta się troche poprawią? i jak jest póżniej z wymianą tego filtra...co ile tyś km wymienić?..
Upatrzyłem na allegro taki zestaw:
http://moto.allegro.pl/filtr-stozek-dol ... 45700.html
czy jest to warte zachodu? czy osiągi auta się troche poprawią? i jak jest póżniej z wymianą tego filtra...co ile tyś km wymienić?..
- Od: 1 cze 2012, 17:03
- Posty: 54
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda BK 2004r, Top Sport 2.0 PB, 150PS
ponad 1700zł i 5KM? o losie jedyny założył bym tylko jeśli jakieś grubsze mody by były zrobione bo tak to bez sensu wtedy może więcej by dał ten dolot.
poszukaj czegoś z simoty. za tą cene bedziesz mial simote z obudową (nawet taniej), a jakość ta sama
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Bartoliniusz napisał(a):śli jakieś grubsze mody by były zrobione bo tak to bez sensu wtedy może więcej by dał ten dolot.
Nie porównywałbym Simoty do K&N Trochę inny stopień filtracji
Jak się ktoś skusi na indywidualny import to ok 1000-1100 zł wyjdzie.
peza napisał(a):czy jest to warte zachodu? czy osiągi auta się troche poprawią? i jak jest póżniej z wymianą tego filtra...co ile tyś km wymienić?..
zachodu raczej nie nie wiem czy odczujesz te 5hp.
Ten filtr myjemy specjalnym specyfikiem i nasączamy potem olejkiem – sam filtr powinien wytrzymać sporo.
peza napisał(a):Upatrzyłem na allegro taki zestaw:
http://moto.allegro.pl/filtr-stozek-dol ... 45700.html
to ma jakąś wadę pęka
temat o CAI jest zatem łączę.
wiem ze to nie zadna fotorelacja ale w sumie ma duzo wspolnego z tematem CAI, wiec nie chcac zakladac towego tematu, daje to tu, mam nadzeje ze nie narobie balaganu,
wertujac allegro znalazlem cos takiego: http://allegro.pl/oil-catch-tank-czysty ... 76918.html
stad moje pytania:
ktos mial juz stycznasc z tego typu urzadzeniem?
czy to zastępuje calkowicie filtr na odme?
czy warto w to zainwestowac?czy poprostu zamontowac filtr na odme?
z gory dzieki za info jezeli ktos mi pomoze
edytujac post mam jeszcze pytanie o ten zestaw: http://allegro.pl/uklad-dolotowy-mazda- ... 98335.html
bedzie dobry czy zainwestowac w simote? myslalem kupic ten zestaw ze wzgledu ze jest on dedykowany do 323fBA 1,5 i jest napewno latwiejszy ze wzgledu na to w montazu a potem dokupic wiekszy stozek z firmy fujita
jeszcze raz dzieki jezeli ktos by zechcial mi pomoc, pozdro
wertujac allegro znalazlem cos takiego: http://allegro.pl/oil-catch-tank-czysty ... 76918.html
stad moje pytania:
ktos mial juz stycznasc z tego typu urzadzeniem?
czy to zastępuje calkowicie filtr na odme?
czy warto w to zainwestowac?czy poprostu zamontowac filtr na odme?
z gory dzieki za info jezeli ktos mi pomoze
edytujac post mam jeszcze pytanie o ten zestaw: http://allegro.pl/uklad-dolotowy-mazda- ... 98335.html
bedzie dobry czy zainwestowac w simote? myslalem kupic ten zestaw ze wzgledu ze jest on dedykowany do 323fBA 1,5 i jest napewno latwiejszy ze wzgledu na to w montazu a potem dokupic wiekszy stozek z firmy fujita
jeszcze raz dzieki jezeli ktos by zechcial mi pomoc, pozdro
This! Is! Sparta!!!
- Od: 13 mar 2009, 22:11
- Posty: 73
- Skąd: Idar-Oberstein
- Auto: Mazda 323f 1,5 97r.
Szkoda kasy na takie wynalazki...drogo a i tak będzie ssało hot air a to na olej nie wiem po co. Jak juz chcesz lansik to kup wkaładkę K&N. Dostaniesz naklejkę do zestawu, która nakleisz na seryjną puchę. Doprowadź do niej zimne powietrze i będzie SI
To nie hunda, przyrosty zerowe
To nie hunda, przyrosty zerowe
- Od: 14 kwi 2009, 00:56
- Posty: 362
- Skąd: tu i tam :)
- Auto: mx3
tutaj moja oslona termiczna;) ktora daje 80% skutecznosci Prowizorka jak narazie zeby testowac
blacha obklejona tasma termiczna;p i gumowe koncowki zeby nie cielo kabli rozwiazanie spisuje sie swietnie:) . Stozek tymczasowo luzno:P na 1 obejmie:) ...
Dziala to tak ze zimne powietrze jest zasysane przez komore silnika na zasadzie "termo obiegu" : ) wiec ciagnie samoczynnie z dolu powietrze
Efekt taki ze nie ciagnie Az tyle cieplego powietrza z silnika..... i filtr w miare osloniety od blota i wody
Te rozwiazanie jest testowe i tymczasowe:)
blacha obklejona tasma termiczna;p i gumowe koncowki zeby nie cielo kabli rozwiazanie spisuje sie swietnie:) . Stozek tymczasowo luzno:P na 1 obejmie:) ...
Dziala to tak ze zimne powietrze jest zasysane przez komore silnika na zasadzie "termo obiegu" : ) wiec ciagnie samoczynnie z dolu powietrze
Efekt taki ze nie ciagnie Az tyle cieplego powietrza z silnika..... i filtr w miare osloniety od blota i wody
Te rozwiazanie jest testowe i tymczasowe:)
powiem ze i moze tak i moze nie u mnie powietrze ma tem otoczenia przy filtrze wiec jest tak samo jak u ciebie na zdjeciu ::) ale nie wiem jak z dzwiekiem stozka ale w moim przypadku jest wysmienicie
mi bardziej zalezalo na akustyce silnika bo nie smiem twierdzic ze stozek dodaje mocy i momentu z rzedu 15 koni i 20 Nm moze z 1 konik gdzies sie urwal i 1 Niutonometek
Ale dzwiek
mi bardziej zalezalo na akustyce silnika bo nie smiem twierdzic ze stozek dodaje mocy i momentu z rzedu 15 koni i 20 Nm moze z 1 konik gdzies sie urwal i 1 Niutonometek
Ale dzwiek
U mnie jest oryginalny filtr (obudowa i wnętrze) od silnika coś ok 5l poj., jakiś ford amerykański.
Więc filtracja dobra, przepustowość też, a pomruk zasysającej v-ki też słychać, jak się mocniej pedał gazu wciśnie.
A koszt całości ok 120zł
Więc filtracja dobra, przepustowość też, a pomruk zasysającej v-ki też słychać, jak się mocniej pedał gazu wciśnie.
A koszt całości ok 120zł
Hazu, piękny dolocik. Plastikowe rury na pewno lepiej się sprawdzają po chwili upalania nie absorując temp. z otoczenia. Jedyne co mnie zastanawia, czy po zamknięciu maski ten układ ma jeszcze skąd zasysać powietrze?
ssie szparka spod maski mniej wiecej 0.5 cm ( ale dziala )Ja dalem pod aku gdzie jest powierzchnia pusta jak wiadro i tam ciagnie elegancko
Ale co do np sienny 1.4 to on mial rureczke w zderzaku:D i z tamtad ciagnol
Ale co do np sienny 1.4 to on mial rureczke w zderzaku:D i z tamtad ciagnol
[url][/url]
Myślę że producent auta wiedział co robi.
Z resztą ja jeżdżę też po bezdrożach, więc nie mam zamiaru odkurzać wszystkich dróg.
W środku mam taki wkład:
http://allegro.pl/filtr-powietrza-explo ... 09807.html
szumki44 napisał(a):ssie szparka spod maski mniej wiecej 0.5 cm ( ale dziala )
Myślę że producent auta wiedział co robi.
Z resztą ja jeżdżę też po bezdrożach, więc nie mam zamiaru odkurzać wszystkich dróg.
W środku mam taki wkład:
http://allegro.pl/filtr-powietrza-explo ... 09807.html
do klekota takie cudo ?
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Panowie, potrzebuję pomocy !
Szukam jakiegoś dolotu do Mazdy 323f BA 1998r., silnik 1.5 Z5.
Pękła ta słynna "guma" od filtra do silnika, a koszt ory w Carspeed, to 400 zł.
Tak więc chciałbym skompletować dolot z takim oto filtrem:
http://www.mtuning.pl/pl/sklep-tuning-i ... -77mm.html
Czy ktoś może mi doradzić, co jeszcze muszę dokupić, żeby to poskładać w całość ?
Pojawia się jeszcze jedno pytanie- obecnie jeżdżę z tym popękanym dolotem owiniętym srebrną taśmą (chyba samowulkanizująca, bardzo mocna), czy delikatne przecieki lewego powietrza mogą być przyczyną wzrostu temperatury na zegarze ?
Wczoraj jechałem obwodnicą i zauważyłem na zegarze bardzo wysoką temperaturę- sam nie wiem co o tym myśleć.
Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Szukam jakiegoś dolotu do Mazdy 323f BA 1998r., silnik 1.5 Z5.
Pękła ta słynna "guma" od filtra do silnika, a koszt ory w Carspeed, to 400 zł.
Tak więc chciałbym skompletować dolot z takim oto filtrem:
http://www.mtuning.pl/pl/sklep-tuning-i ... -77mm.html
Czy ktoś może mi doradzić, co jeszcze muszę dokupić, żeby to poskładać w całość ?
Pojawia się jeszcze jedno pytanie- obecnie jeżdżę z tym popękanym dolotem owiniętym srebrną taśmą (chyba samowulkanizująca, bardzo mocna), czy delikatne przecieki lewego powietrza mogą być przyczyną wzrostu temperatury na zegarze ?
Wczoraj jechałem obwodnicą i zauważyłem na zegarze bardzo wysoką temperaturę- sam nie wiem co o tym myśleć.
Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
musisz jeszcze kolego dokupić rurę doprowadzającą zimne powietrze z zderzaka oraz parę opasek zaciskowych (metalowych) żeby wszytko było szczelne, jedna z najważniejszych rzeczy jest aby rura która doprowadza powietrze do air boxa była w odpowiednim miejscu tak aby jak najwięcej powietrza się do niej dostawało jak coś pisz na pw pozdro
Mój były czarny diabeł :) http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=6801&highlight=mazda+323+turbo
- Od: 11 sie 2008, 12:22
- Posty: 123
- Skąd: Lublin/Huissen NL
- Auto: Mazda 6 Sportbreak 2.0(121/124KM) MZR-CD RF5C 2004r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje