Hazu napisał(a):kamilspider napisał(a):Nie wiem tylko jak te vrisy działają podczas jazdy
tego też i ja nie wiem
rzuciłem tylko taki pomysł
jeżeli Ktoś sprawdzi jak działają podczas jazdy w typowym Kl-u to i potwierdzą się moje przypuszczenia to montujemy przekaźnik i będą latać te nasze KL-ki
Właśnie wróciłem z testów...
Zrobiłem z tym przekaźnikiem tak jak napisałeś. Po odpaleniu auta vris 1 i vris 2 zamknięte. Przy przegazówce vris 1 otwierał się pierwszy, a potem vris 2 jakoś. Nie mogłem dokładnie tego zaobserwować bo to się dzieje dość szybko.
Podczas jazdy na 2ce i depnięciu przy 2tys obr auto było lekko zmulone, przy ok 2900 może coś tam coś tam, ale pasażer nic nie zauważył, a potem przyśpieszało dość liniowo do ok 4700obr a potem lekki kop (jak strzał z nitro z 5KM ) i już dobrze szło.
Ogólnie po tej modyfikacji było gorzej, nie było takiej mocy od 3tys obr i dopiero dostawał strzała przed 5tys obr.
Po wyjęciu przekaźnika auto przyśpiesza jak dawniej czyli mam średnio 7,6s-100km/h, więc nie wiem czy jest sens kombinowania.
Muszę jeszcze dodać, że jak w weekend zrobiłem testowy dolot ze stożkiem z kibel rury (aby zobaczyć na chwilę jak zmieni się dźwięk i czy nie będzie lipy) to przy pałowaniu wyraźnie było słychać zmianę dźwięku powietrza zasysanego przez filtr podczas otwierania/zamykania vrisów (czyli działają). Ogólnie stożek ryczał jak głupi i zagłuszał mój i tak głośny wydech, więc się z nim pożegnałem