Ecumaster – pytania, porady, odpowiedzi.

Postprzez Majki88 » 24 lip 2013, 02:31

teraz odpala miodnie.
wrócę z nocki i pobawię się prime pulse czy się coś zmieni. Jak nic nie zmieni się to dam 1.31 a później 1.27
Tylko z tego co w temacie auta piszesz to masz edisa a ja seryjny aparat
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez MIRU » 24 lip 2013, 09:08

Mając edisa i tryb piggy det'a odpalało super, dopiero jaja zaczeły się robić po przejsciu na FIT bo wiadomo ze ustawiasz wszystko od zera :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Matheus » 24 lip 2013, 12:53

MIRU napisał(a):Mając edisa i tryb piggy det'a odpalało super, dopiero jaja zaczeły się robić po przejsciu na FIT bo wiadomo ze ustawiasz wszystko od zera :)


możesz wrzucić schemat jak masz podłączonego deta i edisa?
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez MIRU » 24 lip 2013, 15:58

edis6 (dla edis 4 jest tak samo tylko pin 11 we wtyczce jest wolny)
Obrazek
czyli
SAW pin6 EM ign OUT,
PIP pin9 EM ign IN
a ecumaster podobnie jak Majk oprocz zapłonu :)
Ostatnio edytowano 20 sty 2014, 13:54 przez MIRU, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez tekkenfan » 24 lip 2013, 17:22

MIRU napisał(a):Mając edisa i tryb piggy det'a odpalało super, dopiero jaja zaczeły się robić po przejsciu na FIT bo wiadomo ze ustawiasz wszystko od zera :)

bo do trybu Piggiback jest inny soft niż do FITa :P
Jak widać nie wszystko co nowe jest lepsiejsze :D
Ja śmigam na 1.27 i nie mam żadnych problemów.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez MariuS » 29 lip 2013, 23:55

Majki88 napisał(a):Mianowicie długo kręci zanim odpali, nie jest to typowe odpalanie od tzw "strzała"


heh, nie pisałem Ci o tym wtedy, może zapomniałem. To już tak jest we FI w naszych Mazdach. Ja kalibrowałem to z pól dnia. Finalnie jak silnik zimny udało mi się tak zestroić że odpala dosłownie " na strzała" a jak rozgrzany to już niestety kręci ale tragedii nie było. Chyba nawet szybciej niż ex Wdowa Capazo :D

Poświęcić trzeba trochę czasu i będzie ok. Choć na ciepłym do serii raczej nie dobijesz :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Majki88 » 1 sie 2013, 22:51

no chyba udało się zadowalający efekt uzyskać wrzuciłem 1.31
na ciepłym pali od strzała
a na zimnym kręci, ale to muszę sprawdzić czy nie spada ciśnienie paliwa i dostroić prime pulse na zimny i cranking

zmieniłem w ustawieniach zapłonu na opóźnij/przyspiesz sygnał wieloząbkowy i zniknął problem z obrotami a miałem opóźnij sygnał pojedyńczy wcześniej ustawiony i były cyrki z obrotami na wykresie w logu
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez mlody1921 » 16 sie 2013, 23:28

Styczności z Det3 nie miałem tylko z MS ale EMU to już masakra ustawienie zapłonu ewentów ehhh, a i teraz walka z korekcjami których jest mase ci co stroją auta mają wiedzy co nie miara :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez kuba_195 » 5 lis 2013, 21:39

Panowie,
chcę w swojej madzi dać deta 2(mam ze starych czasów:) . Niestety nie jestem w stanie znaleźć poprawnego schematu elektrycznego do mojego kompa. Mazda bj 1.8 gt 114km Fp55. Nie wiem także jak odczytać numerowanie pinów kompa, bo ani na kostkach ani na kompie nie ma oznaczeń...
Do deta podłączyć
1-czujnik położenia wału
2-tps czy mapsensor

Czy warto pozbyć się przepływki?
Liczę na pomoc:)
kuba_195
 

Postprzez MariuS » 12 lis 2013, 22:37

Jeśli posiadasz schematy fabrycznej instalacji elektr swojego auta. To jak mi je podeślesz to Ci mogę pinout zrobić i schemat do ecumastera. Bo ja posiadam tylko schematy elektryki do 323 ba. A jakie modyfikacje masz zrobione w aucie? Bo jeśli nic, to nie warto zawracać sobie głowy det-em, chyba że dla zabawy nim bądź sztuką dla sztuki.

Aby podłączyć Det-a trzeba wykonać więcej niż 2 połączenia ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Harry85 » 13 kwi 2014, 12:19

Cześć Wam, Pany a jak wyznaczyliście wartości dla mapy zapłonu w det3 FIT dla KL wolnossącego. Pytam bo zaczynam przygodę, a widzę, że tu jest wielu fachowców. Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 13:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez MIRU » 13 kwi 2014, 17:22

Dla orginalnego zapłonu masz zero, czyli brak modyfikacji ze strony deta. I mazdowski zapłon jedynie opoznic mozesz
czyli cos takiego
Obrazek
i konfiguracja
Obrazek
moze nic nie pokręciłem :P :P
Ostatnio edytowano 14 kwi 2014, 21:44 przez MIRU, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Harry85 » 13 kwi 2014, 20:11

Sorry mój błąd, nie dodałem, że zapłon edis6
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 13:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Postprzez MIRU » 14 kwi 2014, 09:22

mówisz, masz :) tyle ze to mapa z nadcisnieniem
Obrazek
Obrazek
Musisz tez dobrze ustawić czujnik vr

Obrazek
Harry85 napisał(a):dla KL wolnossącego

a Ty nie miałes kl turbo ??
Ostatnio edytowano 14 kwi 2014, 21:48 przez MIRU, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Harry85 » 14 kwi 2014, 19:21

nie działają obrazki. tak, miałem turbo, ale się skończyło. generalnie to potrzebuję tylko wiedzieć jak wyznaczyć wartości w komórkach w programie, bo wszystko mam podłączone i odpalone.

Spoko, już działa. Aż takie wartości w komórkach o niskim obciążeniu?
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 13:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje