Modyfikacje układu wydechowego – Mazda3 BK 2.0 LF
Strona 1 z 1
Witam , jako ,ze mój katalizator najpewniej powiedział do widzenia noszę się z zamiarem zastąpienia go metalowym o większym przepływie oraz zmianie całego wydechu. Obecnie mam Sebringa coś tam sobie buczy i tu pytanie wymiana kata na metalowy ( euro 4 ) i cały wydech z kwasówki 2.5 czy 2.25 "
na jednym czy dwóch tłumikach ?
Mam jako tako obrobiona głowicę , dolot zimny – SRI z filtrem Fujita 3" obecnie ok 166 KM i 209 Nm .
Za wszelkie rzeczowe wypowiedzi będę wdzięczny .
na jednym czy dwóch tłumikach ?
Mam jako tako obrobiona głowicę , dolot zimny – SRI z filtrem Fujita 3" obecnie ok 166 KM i 209 Nm .
Za wszelkie rzeczowe wypowiedzi będę wdzięczny .
Ostatnio edytowano 16 gru 2013, 11:31 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawienie tytułu.
Powód: Poprawienie tytułu.
Do LFa N/A 2,25" w zupełności wystarczy. Zrób na jednym tłumiku, a jak będzie za głośno wrzuć drugi
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
2,25 " to wymiar zewnętrzny ? Czyli w środku ok 57 mm ?
a po co Ci ten kat? i spełnianie norm euro 4 ? jaka jest seryjna średnica?
Neonixos666 napisał(a):a po co Ci ten kat? i spełnianie norm euro 4 ?
Bo tak ma być
Neonixos666 napisał(a):jaka jest seryjna średnica?
Sebring ma zewn. 55 mm ale nie ma tłumika przelotowego
Zdecydowanie 2.25. Ale ja w odróżnieniu od Jarka zalecam 2. I wez srodkowy przelot a końcowy komorowy. Polecam m-techa. Robia w dobrej cenie
People_Hate_Me napisał(a): Polecam m-techa
Pruszków ? We Wrocławiu za wymianę kata 800 zł za wydech z jednym tłumikiem 1600 zł .
Dopisano niedziela, 15 grudnia 2013, 12:07:
People_Hate_Me napisał(a):a końcowy komorowy.
Mam sebringa i ... poza buczeniem nic więcej , chciałem na dwóch przelotowych
jak chcesz przelotowe. to dopiero będziesz miał buczenie
Masz trzy wyjścia:
– na jednym przelocie – b. głośno
– na dwóch przelotach – głośno, czym większe puszki tym ciszej
– środek przelot + końcowy komorowo-przelotowy – względnie cicho
– na jednym przelocie – b. głośno
– na dwóch przelotach – głośno, czym większe puszki tym ciszej
– środek przelot + końcowy komorowo-przelotowy – względnie cicho
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):– środek przelot + końcowy komorowo-przelotowy – względnie cicho
Takiej informacji potrzebowałem – dzięki .
Najważniejsze ,żeby nie zepsuć tego co udało się do tej pory
marcin255
a jakbys sprzedawał sebringa to daj znać
a jakbys sprzedawał sebringa to daj znać
Dziś Madzia pojechała po nowy wydech 2.25 , pierwszy przelot – ostatni komorowo-przelotowy końcówka 90 mm .
ps. Sebring do wzięcia
ps. Sebring do wzięcia
ile chcesz na zniego ? pisz na PW bo jak cos to go biore
Witam koledzy czy ktoś jest może zorientowany gdzie mogę dostać końcowy tłumik z kwasówki najlepiej jak by to był sebring ale ta promocja mazdy chyba się już skończyła do 3 BK 2,0
-
kamil86
Witamy na forum. Jest już wątek o modyfikacjach wydechu w BK LF.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje