Modyfikacje układu wydechowego – Mazda3 BK 2.0 LF

Postprzez marcin255 » 14 gru 2013, 10:05

Witam , jako ,ze mój katalizator najpewniej powiedział do widzenia noszę się z zamiarem zastąpienia go metalowym o większym przepływie oraz zmianie całego wydechu. Obecnie mam Sebringa coś tam sobie buczy i tu pytanie wymiana kata na metalowy ( euro 4 ) i cały wydech z kwasówki 2.5 czy 2.25 "
na jednym czy dwóch tłumikach ?
Mam jako tako obrobiona głowicę , dolot zimny – SRI z filtrem Fujita 3" obecnie ok 166 KM i 209 Nm .

Za wszelkie rzeczowe wypowiedzi będę wdzięczny .
Ostatnio edytowano 16 gru 2013, 11:31 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawienie tytułu.
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Rafał_ » 14 gru 2013, 11:12

Do LFa N/A 2,25" w zupełności wystarczy. Zrób na jednym tłumiku, a jak będzie za głośno wrzuć drugi :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez marcin255 » 14 gru 2013, 12:04

2,25 " to wymiar zewnętrzny ? Czyli w środku ok 57 mm ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Neonixos666 » 14 gru 2013, 12:43

a po co Ci ten kat? i spełnianie norm euro 4 ? jaka jest seryjna średnica?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9470 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marcin255 » 14 gru 2013, 12:52

Neonixos666 napisał(a):a po co Ci ten kat? i spełnianie norm euro 4 ?


Bo tak ma być

Neonixos666 napisał(a):jaka jest seryjna średnica?

Sebring ma zewn. 55 mm ale nie ma tłumika przelotowego
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez People_Hate_Me » 15 gru 2013, 13:01

Zdecydowanie 2.25. Ale ja w odróżnieniu od Jarka zalecam 2. I wez srodkowy przelot a końcowy komorowy. Polecam m-techa. Robia w dobrej cenie
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez marcin255 » 15 gru 2013, 13:06

People_Hate_Me napisał(a): Polecam m-techa


Pruszków ? We Wrocławiu za wymianę kata 800 zł za wydech z jednym tłumikiem 1600 zł .

Dopisano niedziela, 15 grudnia 2013, 12:07:

People_Hate_Me napisał(a):a końcowy komorowy.


Mam sebringa i ... poza buczeniem nic więcej , chciałem na dwóch przelotowych :|
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez People_Hate_Me » 15 gru 2013, 18:36

jak chcesz przelotowe. to dopiero będziesz miał buczenie :)
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez marcin255 » 15 gru 2013, 18:49

Czyli kat metalowy euro 4 i co dalej poza rurą 2.25 ?? :)
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Rafał_ » 16 gru 2013, 00:06

Masz trzy wyjścia:
– na jednym przelocie – b. głośno
– na dwóch przelotach – głośno, czym większe puszki tym ciszej
– środek przelot + końcowy komorowo-przelotowy – względnie cicho
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez marcin255 » 16 gru 2013, 00:33

jarek.ZE napisał(a):– środek przelot + końcowy komorowo-przelotowy – względnie cicho


Takiej informacji potrzebowałem – dzięki .
Najważniejsze ,żeby nie zepsuć tego co udało się do tej pory :)
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez kuman1987r » 17 gru 2013, 14:40

marcin255

a jakbys sprzedawał sebringa to daj znać :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2008, 13:20
Posty: 482 (4/3)
Skąd: Chełmek
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF
+
Mazda 3 BM 2.0 SkyEnergy Blue Reflex

Postprzez marcin255 » 17 gru 2013, 14:57

Dziś Madzia pojechała po nowy wydech 2.25 , pierwszy przelot – ostatni komorowo-przelotowy końcówka 90 mm .

ps. Sebring do wzięcia ;)
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez kuman1987r » 17 gru 2013, 15:28

ile chcesz na zniego ? pisz na PW :D bo jak cos to go biore
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2008, 13:20
Posty: 482 (4/3)
Skąd: Chełmek
Auto: Mazda 3 BK 2.0 LF
+
Mazda 3 BM 2.0 SkyEnergy Blue Reflex

Postprzez marcin255 » 19 gru 2013, 19:24

Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez kamil86 » 4 lut 2014, 12:16

Witam koledzy czy ktoś jest może zorientowany gdzie mogę dostać końcowy tłumik z kwasówki najlepiej jak by to był sebring ale ta promocja mazdy chyba się już skończyła do 3 BK 2,0
kamil86
 

Postprzez Rafał_ » 5 lut 2014, 11:30

Witamy na forum. Jest już wątek o modyfikacjach wydechu w BK LF.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez tomsil » 27 lis 2015, 11:17

Witam. Kolego gdzie jest ten wątek, bo znaleźć go nie mogę a chciałbym się doradzić?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 mar 2014, 00:37
Posty: 21
Skąd: Myszków
Auto: Mazda 3 BK 2.0 16V 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje