Koło zamachowe od K8 – Mazda MX-6, 626

Postprzez Banior » 15 gru 2007, 16:49

xXx napisał(a):Zakładaj...

Bardzo dziękuję za opdowiedz i odpisanie na PW
Edit by mod: Proszę o stosowanie się do zaleceń FAQ (przyklejonego w każdym z działów) dotyczących rozmiaru podpisu/grafiki w podpisie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 03:49
Posty: 132
Skąd: Dęblin
Auto: Madzi nie ma....:(

Postprzez brii » 15 gru 2007, 19:19

<ok>
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8964 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez damian626 » 13 cze 2008, 20:49

a do fs'a jakie lzejsze kolo zamachowe moze pasowac??
MAZDA i'like that prum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 01:27
Posty: 112
Skąd: TSK
Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3

Postprzez jacobs » 13 cze 2008, 20:52

damian626 napisał(a):a do fs'a jakie lzejsze kolo zamachowe moze pasowac??

Nie ma takiego chyba, trzeba stoczyć.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez damian626 » 14 cze 2008, 02:24

no np od kl silnika czy pasuje??
MAZDA i'like that prum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 01:27
Posty: 112
Skąd: TSK
Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3

Postprzez promyczek001 » 14 cze 2008, 11:14

Z tych aukcji wynika ze sie roznia a najwieksza roznica jest zapewne masa samego kola.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PROBE-62 ... enameZWDVW

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fidanza- ... enameZWDVW
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez bazyl wspaniały » 20 wrz 2008, 19:32

no to ja też założę od K8 <diabełek>
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez brii » 20 wrz 2008, 20:25

bazyl wspaniały napisał(a):no to ja też założę od K8

Spalanie pójdzie w górę ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8964 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez bazyl wspaniały » 20 wrz 2008, 22:36

brii napisał(a):Spalanie pójdzie w górę

ups, no to jest argument na "nie"
a dlaczego??
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez radekkm » 20 wrz 2008, 23:06

napedzone ciezsze kolo toczy sie dluzej,przez co dodajesz mniej gazu by utrzymac predkosc,ale z drugiej strony ma wieksze opory przy ruszaniu...
ja tez w saabie bede planowal kolo pasowe i zamachowe(10 kg),topornie wkreca sie na obroty
Ostatnio edytowano 21 wrz 2008, 00:24 przez radekkm, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez bazyl wspaniały » 21 wrz 2008, 00:09

radekkm napisał(a):napedzone ciezsze kolo toczy sie dluzej,przez co dodajesz mniej gazu by utrzymac predkosc,ale z drugiej strony ma mniejsze opory przy ruszaniu...
ja tez w saabie bede planowal kolo pasowe i zamachowe(10 kg),topornie wkreca sie na obroty

nie będą to chyba jakieś ogromne iloścy, tym bardziej że moja jazda to 80%miasto. Głównie ruszanie przyspieszanie i hamowanie, nie ma miejsca na stałą prędkość
Chyba jednak zaryzykuję ;)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez brii » 21 wrz 2008, 13:06

W takim przypadku to możesz nawet zmniejszyć spalanie – cięższe koło pomaga na trasie :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8964 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez noucamp » 21 wrz 2008, 13:32

jakby co mam na stanie takie kółeczko zamachowe od k8
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Boris86 » 21 wrz 2008, 14:51

noucamp a ile sobie je cenisz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez bazyl wspaniały » 21 wrz 2008, 19:08

Boris86 napisał(a):noucamp a ile sobie je cenisz?

no właśnie??
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez noucamp » 21 wrz 2008, 20:34

100 PLNów za tyle kupilem za tyle chce sprzedac
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Ralph4 » 31 mar 2011, 19:02

Witam
posiadam silniczek 2.5 V6 i automatyczna skrzynie biegow od modelu KLZE czyli z fabryczna szpera itd, jak sadzicie czy montaz kola K8 byla by korzystna? i gdzie moglbym takie kolo dostac bo przyznam ze mam problem ze znalezieniem.
Pozdrawiam
Znaczek powinien być tylko dla kierowcy ;]
Pozdrawiam Ralph4
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2009, 21:43
Posty: 51
Skąd: Chorzów
Auto: Mazda MX6, 2.5 V6 (Espec)
"Znaczek dla Kierowcy"

Postprzez pawelc » 31 mar 2011, 20:24

do automatu koło zamachowe od manuala ? :| a po kiego grzyba ? ,automat ze szperą ? ,coś mi się wydaję że taka szpera była ale w manualu w KLZE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez GrzywA » 25 gru 2011, 15:06

Panowie przeczytałem to wszystko od deski do deski i moje pytanie jest takie czy warto zdjąć z masy koło od k8 o max 2kg
GrzywA
 

Postprzez SPAM » 27 cze 2015, 14:35

Troche stary temat ale trafny, więc nie będę uruchamiał nowego.

Mam mx5 więc nie mam odniesienia.
Kupiłem docisk i zamach od KF, zmyliły mnie informacje ze sa identyczne z K8. Tylko waga
Wiem też że pasuje któreś koło z serii K do Mx5. A moje z KF nie pasuje, proszę o konkretne info czy się różnią i jak coś to czym lub dobre foto zamachu z K8

Sprawa pilna silnik na blacie, turbo do montowania a mnie trzyma sprzęgło.

Dopisano 27 cze 2015, 15:08:

ok już wiem,
Koło zamachowe musi być koniecznie od BP. K seria koło żadne nie podejdzie. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2014, 09:59
Posty: 49 (2/2)
Skąd: Łódź
Auto: #RetroTurboMiata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje

cron