MAZDA 3 2.3L S USA 160KM – zwiększenie mocy na 171KM

Postprzez Markuss777 » 5 maja 2013, 22:53

Witam Wszystkich !

Od 2 tygodni jestem w posiadaniu Mazdy 3 wersja ze stanów z manualem – silnikiem 2.3l
Z większości źródeł jakie znalazłem w necie w widnieje, że silnik ma 160km. Choć czytałem też na forum, że na Stany i Australię były produkowane 156km wersje a na Japonię 171km. Na wydruku z salonu Mazdy w Stanach mam 160hp więc mi lżej :)

Pytanie jest takie, czy w jakiś prosty ( elektronicznie? ) można podnieść moc ze 160km na 171km? Tak jak ma to miejsce w Japonii?
Czy może trzeba modyfikować auto mechanicznie?

Z góry dziękuję za odpowiedź znawcy tematu?

Pozdrawiam

Marek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 kwi 2013, 19:15
Posty: 19
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda 3s 2.3l – lpg (2004) USA – 130 tys.km

Postprzez Arkadius 73 » 6 maja 2013, 01:28

..
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:47 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
Arkadius 73
 

Postprzez Markuss777 » 6 maja 2013, 21:53

Dzięki kolego.

Ogólnie to zastanawia mnie jakie są różnice w 2.3 USA ( 160KM ) i 2.3 Japonia ( 171KM ) ale i tak jutro

zadzwonię do V-techu i zobaczę co mi odpowiedzą bo reprezentuję Piassini:

http://vtech.pl/v-tech-reprezentuje-pia ... g-w-polsce

Co do giftów to jakoś mi nie Coswrth nie przyszedł mi do głowy:) ze względu na pochodzenie autka, zapomniałem jednak, że silnik jest fordowski.

Pozdrawiam

Marek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 kwi 2013, 19:15
Posty: 19
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda 3s 2.3l – lpg (2004) USA – 130 tys.km

Postprzez Arkadius 73 » 6 maja 2013, 22:20

..
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:47 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
Arkadius 73
 

Postprzez brodaM6 » 29 cze 2013, 10:30

Markus777 i jak podziel sie czego sie dowiedziałeś ,ja mam M6 a-speca 158hp i troche mnie to irytuje że europa ma 166hp ciekawe co jest zmienione że ma o 8 hp wiecej
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez carsik » 29 cze 2013, 20:07

zasadniczą sprawą jest soft a ściśle jego dopasowanie do stosowanego paliwa i jego właściwości stukowych
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2013, 22:38
Posty: 65 (0/2)
Auto: Mazda MPV (LW) 2000 r 2.0

Postprzez brodaM6 » 30 cze 2013, 17:01

to wystarczy zmienić soft <co?> ,widziałem tu na forum 6 2.3L a-spec i żekomo mają 166hp to chyba nie doczytalem do konica na forum usa <nauka> bo piszą że wersia 2.3L usa jest słabsza od eu właśnie o 8hp
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez carsik » 1 lip 2013, 21:27

aż tak to szczegółowo nie znam ECU tego modelu ale generalnie znając podejście skosnookich do tego tematu to o zmianie softu możesz jedynie pomarzyć. Poza tym, czego spodziewasz się po tych kilku koniach? Różnica kompletnie nieodczuwalna.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2013, 22:38
Posty: 65 (0/2)
Auto: Mazda MPV (LW) 2000 r 2.0

Postprzez Fiveopac » 3 lip 2013, 20:08

Szukacie koni, ktorych nie ma. USA/JP i EU maja inne normy dot. pomiaru mocy. Ba! Maja nawet inne jednostki mocy... Nie tędy droga ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez carsik » 4 lip 2013, 07:16

gdyby przyjąc Twój sposób myślenia amerykańska powinna mieć więcej KM. Sprawdź normy wg których moc jest podawana w obu przypadkach.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2013, 22:38
Posty: 65 (0/2)
Auto: Mazda MPV (LW) 2000 r 2.0

PostTen post został usunięty przez Rafał_ 4 lip 2013, 19:45.
Powód: OT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje