Witam Wszystkich !
Od 2 tygodni jestem w posiadaniu Mazdy 3 wersja ze stanów z manualem – silnikiem 2.3l
Z większości źródeł jakie znalazłem w necie w widnieje, że silnik ma 160km. Choć czytałem też na forum, że na Stany i Australię były produkowane 156km wersje a na Japonię 171km. Na wydruku z salonu Mazdy w Stanach mam 160hp więc mi lżej
Pytanie jest takie, czy w jakiś prosty ( elektronicznie? ) można podnieść moc ze 160km na 171km? Tak jak ma to miejsce w Japonii?
Czy może trzeba modyfikować auto mechanicznie?
Z góry dziękuję za odpowiedź znawcy tematu?
Pozdrawiam
Marek
MAZDA 3 2.3L S USA 160KM – zwiększenie mocy na 171KM
Strona 1 z 1
- Od: 20 kwi 2013, 19:15
- Posty: 19
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 3s 2.3l – lpg (2004) USA – 130 tys.km
..
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:47 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
-
Arkadius 73
Dzięki kolego.
Ogólnie to zastanawia mnie jakie są różnice w 2.3 USA ( 160KM ) i 2.3 Japonia ( 171KM ) ale i tak jutro
zadzwonię do V-techu i zobaczę co mi odpowiedzą bo reprezentuję Piassini:
http://vtech.pl/v-tech-reprezentuje-pia ... g-w-polsce
Co do giftów to jakoś mi nie Coswrth nie przyszedł mi do głowy:) ze względu na pochodzenie autka, zapomniałem jednak, że silnik jest fordowski.
Pozdrawiam
Marek
Ogólnie to zastanawia mnie jakie są różnice w 2.3 USA ( 160KM ) i 2.3 Japonia ( 171KM ) ale i tak jutro
zadzwonię do V-techu i zobaczę co mi odpowiedzą bo reprezentuję Piassini:
http://vtech.pl/v-tech-reprezentuje-pia ... g-w-polsce
Co do giftów to jakoś mi nie Coswrth nie przyszedł mi do głowy:) ze względu na pochodzenie autka, zapomniałem jednak, że silnik jest fordowski.
Pozdrawiam
Marek
- Od: 20 kwi 2013, 19:15
- Posty: 19
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 3s 2.3l – lpg (2004) USA – 130 tys.km
..
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, 21:47 przez Arkadius 73, łącznie edytowano 1 raz
-
Arkadius 73
Markus777 i jak podziel sie czego sie dowiedziałeś ,ja mam M6 a-speca 158hp i troche mnie to irytuje że europa ma 166hp ciekawe co jest zmienione że ma o 8 hp wiecej
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
zasadniczą sprawą jest soft a ściśle jego dopasowanie do stosowanego paliwa i jego właściwości stukowych
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
to wystarczy zmienić soft ,widziałem tu na forum 6 2.3L a-spec i żekomo mają 166hp to chyba nie doczytalem do konica na forum usa bo piszą że wersia 2.3L usa jest słabsza od eu właśnie o 8hp
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
aż tak to szczegółowo nie znam ECU tego modelu ale generalnie znając podejście skosnookich do tego tematu to o zmianie softu możesz jedynie pomarzyć. Poza tym, czego spodziewasz się po tych kilku koniach? Różnica kompletnie nieodczuwalna.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
gdyby przyjąc Twój sposób myślenia amerykańska powinna mieć więcej KM. Sprawdź normy wg których moc jest podawana w obu przypadkach.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
http://www.gt4.istore.pl
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje