Witam. Mam problem w corsie mojej żony.Jest tam uniwersalny zamek centralny z pilotem.Jakis czas temu przestaały działac piloty,a otwarcie/zamkniecie kluczykiem od strony kierowcy nie dzialalo na reszte zamkow.Za to jak sie otw/zamkn od pasazera to reszta zamkow tez reagowala.Pomyslalem -W pilotach bateria,a w drzwiach kierowcy ''master'' padł. Kupilem obie rzeczy i tak- piloty nadal nie dzialaja,z tym ze dzialaja ale w odleglosci max 1cm od anteny centralki.
Co do zamkow-ten nowy master i stary master raz dziala raz nie(z pilota jak przy antenie) z kluczyka tylko prz otwarciu z drzwi pasazera ,zamkniecie z tych samych drzwi juz go nie rusza czasem jak poruszam wiązka od mastera reaguje ,czasem nie.dzieje sie tak na nowym i starym masterze.
Dodatkowo od wczoraj centralka (i na otw i na zamkn) cyka cyklicznie i zapala awaryjne na ok 5 sek
W związku z tym chciałbym wywalic centralke i za pomoca samych silownikow(master i slave) zrobic centrazlny zamek z kluczyka.
jak to zrobić???
Jesli nie ten dzial to prosze o przniesienie,jesli sie nie myle to kiedys byl dziel ''elektryka'' ale go ne moge znalezc (moze mi sie z innym forum pomyliło)
uniwersalny centralny zamek na kluczyk
Strona 1 z 1
układ jest prosty wystarcza 2 przekaźniki schematów jest aż nadto w necie tylko jeżeli to jest uniwersalny centralny to naj częściej pękają przewody w gumie na połączeniu drzwi i karoserii proponuje je najpierw wymienić
ok,dzieki.oblukam te gumy bo z tymi przekaznikami to jestem noo w elektryce a wiesz od czego moze byc to ze mruga tymi migaczami?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
wczesniej normalnie migaly takim krotkim impulsem przy otw/zamkn.
teraz swieca długimi impulsami po 5 sek
teraz swieca długimi impulsami po 5 sek
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Sprawdz czy czasem antena od centrali Ci się nie poluzowała, tzn czy nie odpadła od płytki. Miałem już taki przypadek. Rozbierz centalkę i sprawdź. Z opisu wynika że alarmu nie ma, jest tylko sterowanie zamkiem z pilota. Sprawdź centalkę. A jak jednak to nie będzie problem to kup na znanym serwisie aukcyjnym uniwersalny sterownik i go podmień. Nie ma tam dużo przewodów co najwyżej 5 od siłowników + zasilanie (2 przewody) ewentualnie +12 po zapłonie.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje