Zmiana zawieszenia – Mazda 323F BG

Postprzez Kissu » 15 kwi 2013, 13:39

Witam.Dawno się nie odzywałem,jednak wracam na jakiś czas ponieważ planuję swoją mazdę trochę dopieścić zanim oddam ją młodszemu bratu.Do rzeczy,chodzi mi o całkowitą renowacje zawieszenia na poliuretanie oraz jakieś amorki co utwardzą i obniżą auto o ok 30mm.
Pisałem do ,,Olkusza" w sprawie gum, w odpowiedzi uzyskałem informację że muszę wysłać stare gumy na wzór aby zrobili odpowiedniki w poliuretanie,i teraz pytanie do was czy ktoś,gdzieś zamawiał takie graty bo nie uśmiecha mi się żeby auto stało miesiąc.Wiem że Capazo miał takie wynalazki w swojej maździe tylko nie wiem czy z mazdy 323 podeszłyby do 323f 1,8sohc.
Kolejne pytanie czy amortyzatory od mx-3 pasują do Efki z ABS'em,znalazłem coś takiego:
http://www.ebay.de/itm/EVO-GEWINDEFAHRW ... 19da8ea727

Budżet jaki przewiduję to ok 2000 na amortyzatory+ok800 poliuretan+jakieś grosze na poduchy i inne pierdoły.
Z góry dziękuję za odpowiedzi:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 19:22
Posty: 142
Skąd: Wrocław
Auto: mazda 323f (1,8l) 1992r

Postprzez Rafał_ » 15 kwi 2013, 19:09

Napisz do Capazo PW. Miał na sprzedaż kompletne zawieszenie na poliuretanach z Czarnej Wdowy :)
Co do gwintu z linku, to raczej bym odpuścił. Jedyne sportowe amorki dostępne w PL to Koni Special (wkłady). Na ebay masz jeszcze Tokico HP. Do tego przydałaby się jakaś porządna sprężyna: Eibach Pro -Kit, H&R, KAW, Lesjofors...

Poszukaj też zestawu sprężyna + amorek Weitec'a, powinny być w ofercie w PL...
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Kissu » 15 kwi 2013, 19:23

Dzięki za info.Do Capazo już napisałem.A tych amorków z linka nie polecasz z powodu marki i wątpliwej jakości-z tego co się orientuję nikt z klubu nie sprawdzał ich.Troche boje się zimy i Wrocławskich krawężników na zawiasie -35 z pakietem ath.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 19:22
Posty: 142
Skąd: Wrocław
Auto: mazda 323f (1,8l) 1992r

Postprzez Kissu » 8 cze 2013, 14:14

Witam.Zabrałem się za kompletne przerobienie zawieszenia w maździe 323f Bg.
-Amorki KAW pluskit(przód-4cm,tył -3,5cm)
-zawieszenie z Carnej Wdowy od Capazo tzn belka tył/przód wszystko w poliuretanie
-sworznie wahaczy,końcówki drążków,łączniki stabilizatorów.

Problemów ze złożeniem tego wszystkiego było bardzo dużo bo wszystko składałem na kobyłkach na podjeździe i po drodze wychodziły nowe atrakcje np: wymiana wszystkich przewodów hamulcowych.Obecnie auto stoi już na kołach,niestety poszerzony rozstaw kół na wahaczach o 1cm sprawił że musiałem dosztukować końcówki drążków kierowniczych od mx-5.A teraz wyszło że prawa(dłuższa)półoś o +-2cm wysunęła się.
Przednie koła ustawione są w negatywie 4,3stopnia,wiem że to sporo ale na razie muszę tak jeździć bo felgi(7,5'') inaczej ocierałyby o nadkole.
Teraz do was pytanie czy są jakieś inne półosie pasujące do skrzyni biegów od mazdy1,3 a troszkę dłuższe,lub czy macie inny sposób na rozwiązanie mojego problemu.Z góry dzięki za pomoc:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2008, 19:22
Posty: 142
Skąd: Wrocław
Auto: mazda 323f (1,8l) 1992r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje