Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
no akurat takie dostalem w sklepie a jak ja je zakladalem to jeszcze niewiedzialem ze to maja byc 1 watowe takie dali taki bralem
no ale dla innych taka wskazowka ze jak widzicie spadek mocy to lepiej sobie to posprawdzajcie 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
było o tym tu pisane żeby montować mocniejsze oporniki,
nie prosiłeś o 1 watowe to dali ci "standardowe"
nie prosiłeś o 1 watowe to dali ci "standardowe"
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
no ja tylko używałem 1wat ale i tak przed ściganiem się dałem nowe dla pewności 
Ten drut wykręcił czas na 1/4 który jeszcze nie został pobity w klasie diesel
Badyl napisał(a):Druciarze
Ten drut wykręcił czas na 1/4 który jeszcze nie został pobity w klasie diesel

- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
do scigania potencjometr
i ustawiamy jak nam pasuje 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
kierownik napisał(a):do ścigania, to proponuję inne auto
I to jest najlepsze zdanie które padło w tym temacie

Neonixos666 napisał(a):najlepiej jakieś TDI lub JTD tam przynajmniej można
eee tam, STI jak kierownik pisze i bedzie pałer
kierownik się pewnie pomylił i miało być SDI 

Neonixos666 napisał(a):kierownik się pewnie pomylił i miało być SDI




- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
kierownik napisał(a):część była po przeróbkach z wersji GT, a co?
ale reszta pewnie SDI
smile napisał(a):kierownik, oni tak z zazdrości.....
STI to STI
STI – Syczy Trochę Inaczej
tu się gada o dieslach a nie o jakiś zabawkach do latanie po zakrętach
Diesel ma być ekonomiczny, mieć dobry moment
Nie zawsze wygrywać start, ale zawsze dojechać do mety...
Turbodoładowane silniki benzynowe nie powinny przegrać wyścigu, ale okupione to będzie sporą ilością benzyny...
Sami zdecydujcie, czy wolicie być niewiele szybciej w pracy, czy dojechać do niej taniej niż inni...
Turbodoładowane silniki benzynowe nie powinny przegrać wyścigu, ale okupione to będzie sporą ilością benzyny...
Sami zdecydujcie, czy wolicie być niewiele szybciej w pracy, czy dojechać do niej taniej niż inni...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje