Kills on Road & Street

Postprzez no_name » 13 maja 2005, 16:51

Puhcio napisał(a):Twój powinien już dawno bieg zmienić, no chyba , że wcisnąłeś O/D OFF lub Hold język

nie wciskalem tego!! nie wiem jaka jest zasada w amerykancach,ale sam bylem zdziwiony,ale moge sie tak dziwic nie przeszkadza mi to :D :D :D
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Puhcio » 13 maja 2005, 17:04

no_name napisał(a):ale moge sie tak dziwic nie przeszkadza mi to :D :D :D


Chodzi tylko o to czy silnik i szkrzynia to wytrzma ...

Ps. Takiech typków trzeba zbutować <killer> jak ten w cacli ;)
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez polnik@studio » 13 maja 2005, 17:34

Ps. Takiech typków trzeba zbutować jak ten w cacli


jakieś uprzedzenia hahaha
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez no_name » 13 maja 2005, 17:36

Puhcio napisał(a):Chodzi tylko o to czy silnik i szkrzynia to wytrzma ...

przeciesz nie bede tak jezdzil ciagle. nie mam zamiaru wymieniac skrzyni bo silnik raczej wytrzyma :P

a co do Cali to bardzo podoba mi sie to autko,ale mam w planach kupic xedosa 6 (najlepiej bez silnika) i pobawic sie troche z innym silnikiem minimalnie 2.5 V6 (KL-03 170KM w M/T) a najlepiej KL-ZE,ale jeszcze nie teraz. wtedy to bede killowal :D :D :D
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Puhcio » 13 maja 2005, 17:40

polnik@studio napisał(a):jakieś uprzedzenia hahaha


Skąd te podejrzenia <lol>

Najbardziej mnie rozbawiają kolesie z punciakami w dieslu, oni są najbardziej ambitni, no i z fabii też są fajni :) I co najśmieszniejsze próbują scigać się z pod świateł hyhy :]

No ale najbardziej wdpeiający są kolesie w golfach III, jedziesz sobie spokojnie 130 kmh a tu dupek wisi i miga Ci światłami ... no co bedzie debil podkakiwał, trza przydusić KL no i koleś zostaje w tyle masz nadzieje, że już sie odczepił a on znowu wisi .... Takich się fajnie na górkach kiluje ... hihi
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez no_name » 13 maja 2005, 18:11

Ci punciakach i fabiach nie za grozni a cwaniaczki z malych furek z mocnym silnikiem:CRX,mx-3,silvana,tigra czy golfy (min. 1.8 16v) nie chodzi mi o autko tylko czasem takich spotykam i daja pedal w podlago mimo,ze i tak nie dadza rady. a czesto takich widze(ale takze czesto je widze jak zbieraja je ze skrzyzowan w kawalkach)
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Puhcio » 13 maja 2005, 18:21

no_name napisał(a): cwaniaczki z malych furek z mocnym silnikiem:CRX,mx-3,silvana,tigra czy golfy (min. 1.8 16v)


Nom, Ci są zadziorni. Sęk w tym, że nasze KL A/T służą raczej do spokojnej jazdy, czasem jak trafi się jakiś mocniejszy trzeba się troche nagimastykować, żeby go skliować. Jak jeżdzę głównie po mieście to skrzynia i silnik przełączają się w tyb ekonomiczny i żeby potem obudzić jes trzeba już mojego kochanie kick-down'a użyć :D

Raz się zdenerwowałem, gdyż z pod świateł objechała mnie starlet <killer>
Myśle – małe autko, mały silink bedzie bez problemu, a ja mialem krótki kawałek i musiałem się przed nią wcisnąc i nie dałem rady <lol> Pocieszam się że to była GT ... polnik mowa o Twojej ;)

A/T mają inną charakterysykę ... nie jesteś w stanie (bez niszceniea skrzyni) wystartować z wyższych obrotów ... tu jest przewaga manuali. Ale naszi kierowcy (w większości nie umieją zmieniać biegów) on już musi lewarkować i jeszce nie udolnie, a aftomat ciąnie na jedyne i ciąnie ... :P
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez no_name » 13 maja 2005, 18:32

sa do spokojnej jazdy to sie zgadza,ale jak trzeba to potrafia pokazac na co je stac :D :D :D
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez MAXX » 13 maja 2005, 21:37

Dzis stoje sobie na skrzyzowaniu i czekam na zmiane swiateł aby skercic w lewo . Nagle widze ze co staje za mna . Jedna zerkniecie w lusterko i widze znajomy przod starszej i wiekszej siostrzyczki Madzi Xedos . Mysle sobie nie mialem jeszcze okazji zlapac sie z Xedosem bo nie duzo ich jezdzi po Siedlacach . Zielone skrecam w lewo a Xedos za mna blisko zderzaka wiec sytuacja nie byla dwuznaczna . Jade powoli z 1 zmieniam na 2 i tak jade na 2 na 3000 tys obrotow i czekam kiedy Xedos zacznie mnie z prawej wyprzedzac zeby z rolowanego sprawdzic kto lepszy . Po chwili Xedos wyskakuje i bedac w polowie mojej dlugosc i ja daje też pedal w podloge :) . Pierwsze sekundy nerwowe bo przy roznicach mocy widac kto kogo zostawi z tylu ale idziemy rowno ja 7 tys obr na zegarze zapinam trojke i po chwili mx zaczyna odchodzic i to doscy stanowczo 4 zapielem ale kolega odpuscil . Sadze ze mialem doczynienia z xedos 2,0 V6 bo mysle ze z 2,5 V6 wyscig by tak szybko sie nie skonczyl . Ogolnie jestem pod wrazeniem bo Xedos jest wiekszym samochodem a roznica mocy jest nie duza a szedł rowno . Pozdrawiam własciciela Xedos bo to piękny samochodzik a moze przy okazji jak go spotkam włoże mu za wycieraczke ulotke mazdaspeed ;)

PS z jakim no_name miales doczynienia MX3 i CRX ?

ja dostalem baty od crx vtec i nie sadze ze 2,5 V 6 626 dalo by rade takiemu crx

tym bardziej ze startowalem mx do 626 V6 i nie bylo jednozancznego zwyciezcy sa to podbne samochody jezeli chodzi o przyspieszenie bo w V max to podejrzewam 626 moze byc lepszy
Ostatnio edytowano 13 maja 2005, 21:55 przez MAXX, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2004, 15:59
Posty: 219
Skąd: średniej wielkości
Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH

Postprzez Puhcio » 13 maja 2005, 21:47

MAXX napisał(a):wiekszej siostrzyczki Madzi Xedos


masz na myśli X9 ??

MAXX napisał(a):Sadze ze mialem doczynienia z xedos 2,0 V6 bo mysle ze z 2,5 V6 wyscig by tak szybko sie nie skonczyl


Wiesz, jak to był A/T 2,5 to tak mogło byc ...
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez no_name » 13 maja 2005, 21:52

z v-tec to jedynie mialem przyjemnosc jak mialem ok 70 na osi i wtedy ja wziolem a z miejsca raczej watpie. a z miejsca scigalem sie z ed9 125 albo 130 koni miala.mx3 pare razy z 1.6 i raz z kolesia V6 wszystkie dostaly baty. sorka byla jedna co mnie odstawila daleko,ale watpie zeby miala tam cos malego zastanawialem sie czy nie ma ona tam przypadkiem 2.5 V6
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez MAXX » 13 maja 2005, 21:59

Dziwne te nasze doswiadczenia <lol>

Mnie ani razu nie odstawila 626 V 6 choc kilka rzy startowalem i wynik ogolnie wyszedl na remis a tym bardziej zebym dostał baty . Moze ktos inny mial takie spotkanie i moze sie wypowie <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2004, 15:59
Posty: 219
Skąd: średniej wielkości
Auto: Nissan Primera 2.0 GT SR20DEH

Postprzez no_name » 13 maja 2005, 22:08

ale nie dopisalem,ze w v6 kierowca jest do bami :D
CRONOS 2.5 V6 95`–>NEXIA1.5 16V 95`–>KADETT CABRIO 2.0 8V 91`–>PRELUDE 2.0 16V 97`–>ORION 1.8D 92`–>NEXIA 2.0 8v 95`–>CRONOS 95' do malych poprawek:] oraz VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 98' –> 323F BA 1.8 BP 94'
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2005, 00:00
Posty: 392
Skąd: Pyrzyce
Auto: 323F BA 1.8 BP LPG '94
Cronos KL ATX '95

Postprzez Nightdream » 17 maja 2005, 22:06

Moje zmagania z tym autem, ktore dostrzeglem w lusterku poczatkowo wydawaly sie dosc trudne. Gosc siadl mi na zderzaku i zaczynal mnie wkurzac. Tzrymal sie za mna do 160km/h, potem wlaczyl kierunkowskaz i probowal mnie wyprzedzic – próbowal :) Redukcja wystarczyla, zeby pokazac mu wyzszosc porzadnej japonskiej marki nad tez japonska, tyle, ze nieco mniej porzadną – byla to Honda Prelude Sport/Coupe. Spotkalismy sie potem na stacji benzynowej i wymienislismy sie uwagami. Gosc mial silnik 2.0 ze 136 rumakami pod maska. Musze przyznac, ze ladnie sie to zbiera i calkiem ladnie wyglada, ale jednak 2,5 V6 jest górą :)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 00:22
Posty: 356 (0/1)
Skąd: woj. dolnoślaskie
Auto: 626 GE KL, 626 GF GW, 5 1.8Pb, w planie Xedos 9

Postprzez Adaś » 22 maja 2005, 20:35

323F GT vs. Mercedes C200 Kompressor (kombi;)
1 : 0 :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Waluś » 22 maja 2005, 20:46

Opel Vektra – MX6 GD 0:1 hahaha
Gośc mnie wkużył hihi, w trasie wlaz mi na zdeżak i to podjeżdża to odjeżdża i tak jakiś czas hehe, wkońcu zdecydował sie na wyprzedzenie mnie, gdy był kołomnie to spojżał na mnie jakbym mu matke zabił <lol> i tym mnie rozzłościł. Jak już jego zdeżak był na wysokości moich drzwi, to ja redukcja na 4 i szpula, chyba go przestraszyłem <lol> ale cóż, tyle mnie widział hahaha
Nie wiem o co mu chodziło ale cóż :D taki numer odwaliłem poraz pierwszy w życiu i mam nadzieje że ostatni. Totalna głupota z mojej strony, ale cóż zdażyło sie, nie polecam :|
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez JimmyK » 22 maja 2005, 22:11

Waluś może to ten sam jełop co mnie dziś wkurzył w trasie :). Jechała taka menda Vectrą wolno i to samym środkiem, tak że aż na lewy pas najeżdżał. Jechałem dłuższą chwilę grzecznie za nim, ale że nie miał najmniejszego zamiaru choć troszeczkę zjechać, nie było miejsca aby normalnie wyprzedzić, a też cierpliwości jakoś nie miałem, śmignąłem go prawą stroną po tym niby "poboczu". I tym razem ja na niego popatrzyłem jak by mi psa otruł <lol>.
Pozdrawiam, JimmyK™ Obrazek
________________

!!! Sprzedam alufelgi !!!
________________
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2004, 16:10
Posty: 235
Skąd: Lublin
Auto: 626 GE FS sedan

Postprzez Khirali » 31 maja 2005, 08:43

...az wstyd sie przyznac ale ja wczoraj uległem koledze z klubu... :( bede płakał ja chce zpowrotem v6!!!!!!!!!!!!!!!!!
90 PS 125Nm i 850 kg :) nieco przytulona do ziemi i na boskiej króciutkiej skrzyni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2004, 19:40
Posty: 181
Skąd: Świdnik
Auto: Corsa B 1.4 16v

Postprzez Khirali » 31 maja 2005, 08:46

...a i VECTRA to dobry samochód...tylko czasami kierwocy są....bez komentarza
90 PS 125Nm i 850 kg :) nieco przytulona do ziemi i na boskiej króciutkiej skrzyni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2004, 19:40
Posty: 181
Skąd: Świdnik
Auto: Corsa B 1.4 16v

Postprzez mad_man » 2 cze 2005, 11:45

ee to ja nic nie mowie... przez czysty przypadek wyprzedzilem jakas bmke nie wiem dokladnie co to bylo trasa – Bielsko Biała – Bestwina – Oświęcim. Tam jest fajna droga nie ma zbytnio gdzie wywijac w sumie tylko trzy odcinki na wyprzedzenie a dalej same zawijasy wiec nie ma co marzyc o niczym powyzej 140km/h. Zaczelo sie wszystko jak mi jakis pajac astra 2 1.7 wjechal na zderzak, ja 3 osoby na pokladzie on sam. Dogonil mnie dopiero na krzyzowce. Potem kolej na skode, w sumie jak mnie ten opel podkurzyl to jak zobaczylem ze mnie skoda chce wyprzedzic to sie nie zastanawialem 3 i rura...no i przez czysty przypadek przemknalem kolo bmki. Patrze w lustro a ten pajac ze skody wyprzedza ta bmke no to mowie nie no trzeba mu pokazac.. i dawaj dalej dojechalem do miejsca w ktorym niestety do 40 zejsc musialem patrze w lustro a tu dwa ringi od bmw w lustrze:] No i kurde pare zakretow oczywiscie bmka nie odpuszcza... potem na pierwszej prostej jak koles poczul ze zdola sie rozpedzic dal gazu i tylko jego swiatla tylne widzialem..:( wstyd ale coz zrobic w sumie sie potem zastanawialem gdyby tak przydeptal to jeszcze by cos z tego bylo ale do Oswiecima juz go nie widzialem. PO drodze jeszcze jakis kolo swirowal peugeotem 206. Wyprzedzil mnie i zaczal mi machac... no to ja 3 i gosciu mina :O. I tyle go widzialem. Wiem moze to i nie jest normalne na takiej drodze ale nie lubie jak mnie takie szczyle podkurzaja...
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2005, 15:48
Posty: 428 (1/3)
Skąd: Oświęcim
Auto: '91 323F BG 16V 1.6 (gaz)
'95 626 GE 1.8 (rip)
'96 323F BA 1.5Z (sold)
'09 Laguna 2.0T F4R

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje