Naprawa gwarancyjna wg ASO Księzyno + Mazda Motor

Postprzez adas » 5 kwi 2009, 14:27

Jaksa, co chciałeś przez to powiedzieć ?
Pytam o to jak ciągnie poniżej 1800 obr. bo miałem okazję pojeździć Mondeo też ze 136 km silnikiem, poprzedni model i on ładnie ciągnie od samego dołu już, pięknie się nim jeździło. I nie mam za bardzo porównania z mazdą, bo mam IC pęknięty.
Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2009, 13:16
Posty: 74
Skąd: Wrocław
Auto: M6 '03 136 MZR-GY

Postprzez googieman » 5 kwi 2009, 18:02

Jaksa napisał(a):Ciekawe kiedy zaczna motory zasysac ten olej do cylindrów ktory juz nie wycieka na zewnątrz hm......


Oby nigdy. Aż tak dużo oleju by się tam gromadziło?? Może jakieś zalecenia :)?

U mnie poniżej 1800 też jest mułowata, ale potem jak dostanie cuga to ładnie wciska w fotel :) W tych silnikach z tego co czytałem to jest dość znaczna turbo dziura.
Forumowicz
 
Od: 17 lip 2007, 18:17
Posty: 59
Skąd: Starachowice/Kraków
Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km
2010r.
Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 km 2003r.

Postprzez krzysztof161 » 9 kwi 2009, 19:23

Ja też mam pęknięty IC. Byłem w serwisie. Porobili zdjęcia i za dwa dni była decyzja,że IC do wymiany.Oczywiście muszę czekać od lutego przynajmiej parę miesięcy.Niestety olej cieknie i po postoju mojej Mazdy zostają plamy . Próbowałem pękniięcie zakleić różnymi klejami ( poxilina , poxipol ) i nic to nie daje. Olej dalej cieknie. Może ktoś mi podpowie czym to paskudne aluminium można skutecznie skleić. Czekam na poradę!!!
Początkujący
 
Od: 15 lut 2008, 20:12
Posty: 6
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 2.0 ON 136 PS 2003 r.

Postprzez Jaksa » 9 kwi 2009, 21:39

adas napisał(a):Jaksa, co chciałeś przez to powiedzieć
Moim zdaniem ( no moze nie tylko moim ) pekniecie coolera to tylko skutek , przyczyna lezy w turbinie . Rozumiem ze sladowe ilosci oleju mogą sie pokazywac w układzie dolotowym gdy silniki mają juz ponad setke przelotu ale " zalewanie " olejem coolera to chyba lekka przesada . Nie wiem czym kieruje się producent samochodu w tej chwili hm.... w mojej 6 ktorą sprzedałem nie miałem pekniecia coolera a po odkreceniu weza było cucho – nie rozumiem tej procedury. Koledzy z branzy zawsze odwracają kota ogonem gdy rozmawiamy o akcji serwisowej czyli wszyscy wszystko wiedza a w zasadzie nikt nic nie wie.....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Krisek » 9 kwi 2009, 23:05

Aluminium ... sprzedaja niskotemperaturuowe palki aluminiowe cos jak cyna ... to ci zalepi ...
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2008, 06:24
Posty: 1353 (0/2)
Skąd: Canada

Postprzez cwieta » 17 kwi 2009, 15:10

Gwoli odświeżenia tematu. właśnie wczoraj oglądałem dogłębniej z mechanikiem M6 która zdecydowałem sie kupić. Zauważył zapocony IC , snuliśmy domysły co to może być, pęknięty jakiś przewód itp?Nie dawało mi to spokoju, teraz już wiem w czym rzecz. Mazda jest z sierpnia 2004 roku. Rozumiem,że ASO nie robi łachy z wymiana IC? Patrzyłem na aukcjach to używki IC do 400pln, ale pewnie to są te cieknące.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 12:35
Posty: 124
Skąd: płock/ząbki
Auto: M6 GY 25E, 3 dni do 2005diesel

Postprzez Jaksa » 17 kwi 2009, 21:23

cwieta napisał(a):Rozumiem,że ASO nie robi łachy z wymiana IC
Łachy nie robią , nie od nich to zalezy . Jest cała procedura kwalifikacyjna ktorą opracowano w MMP ale walczyc warto.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Krzytka » 6 maja 2009, 17:00

Dzisiaj wymieniłem IC w serwisie w Długołęce. Czekałem od września 2008, jednak kiedy się dowiedziałem, że po raz kolejny przesuwają mi termin wymiany na czerwic 09 powiedziałem im, że zostawiam u nich auto i oczekuję zastępczego bo z cieknącym nie da się jeździć. IC znalazł sie w ciągi 5 dni. Ślicznie wymieniony i po problemie. Może to jest sposób na przekładanie terminów wymiany!
Forumowicz
 
Od: 4 sie 2006, 17:48
Posty: 35
Skąd: Raszówka/Lubin
Auto: Mazda 6 kombi 2003 rok 136 KM
Mazda 6 kombi 2008 rok 140 KM

Postprzez krzysztof161 » 9 maja 2009, 17:41

W poniedziałek wymiana IC w serwisie Łysomice pod Toruniem. Na nowy czekałem od 15 lutego. To chyba nie tak długo patrrząc na wypowiedzi przedmówców. O terminie wymiany zostałem powiadomiony bez potrzeby przypominania. To już druga wizyta w tym serwisie. Podczas pierwszej akcją serwisową został objęty komputer w mojej Mazdzie. Mam nadzieję,że z wymiany IC będę tak samo zadowolony.
Początkujący
 
Od: 15 lut 2008, 20:12
Posty: 6
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 2.0 ON 136 PS 2003 r.

Postprzez Sebaaaaaaa7 » 10 maja 2009, 09:51

Ja czekałem na wymiane w AZauto na Puławskiej równy miesiąc, sami mnie poinformowali że podlegam akcji serwisowej na wymiane interculera, kiedy wymieniałem u nich filtr paliwa.Więc niekiedy warto jechać do ASO.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2006, 09:26
Posty: 94
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Mazda 6 2.0 136KM 03r. Mazda 323f 1.8 96r.

Postprzez Aron » 12 maja 2009, 12:58

Witam Serdecznie
Do dnia dzisiejszego śledziłem tylko forum i z przyjemnością korzystałem z rad zawartych tutaj. Ale dzisiejsza wizyta w ASO w Lublinie (Impex) zmusiła mnie do zabrania głosu i poproszenia o Waszą pomoc.
Jestem posiadaczem Mazdy 6 z 2003r. i kilka dni temu zauważyłem wyciek z IC. Będąc mądrzejszy o posiadaną stąd wiedzę udałem się do ASO i... zostałem odprawiony z kwitkiem. Po wstukaniu w komputer dowiedziałem się że nr vin mojej Madzi nie jest objęty akcją serwisową. Jeżeli sobie życzę to wymiana kosztuje ok 4200 pln :|
Aron
 

Postprzez Jaksa » 12 maja 2009, 13:13

Jak auto jest wprowadzone od nowosci do bazy to jest pewna procedura ktorą powinien dany Dealer przeprowadzic ..... chyba ze nie ma / nikt nie wprowadził auta nowego do systemu to <dupa> blada .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez googieman » 12 maja 2009, 13:30

Aron napisał(a):Witam Serdecznie
Do dnia dzisiejszego śledziłem tylko forum i z przyjemnością korzystałem z rad zawartych tutaj. Ale dzisiejsza wizyta w ASO w Lublinie (Impex) zmusiła mnie do zabrania głosu i poproszenia o Waszą pomoc.
Jestem posiadaczem Mazdy 6 z 2003r. i kilka dni temu zauważyłem wyciek z IC. Będąc mądrzejszy o posiadaną stąd wiedzę udałem się do ASO i... zostałem odprawiony z kwitkiem. Po wstukaniu w komputer dowiedziałem się że nr vin mojej Madzi nie jest objęty akcją serwisową. Jeżeli sobie życzę to wymiana kosztuje ok 4200 pln :|


Ja sobie to sam zakleiłem poxiliną bo wtedy jeszcze nie wiedziałem że jest na to akcja serwisowa, a teraz się już raczej nie załapię. Jeżdżę z tym już ponad 1,5 roku i jest wszystko ok. IC jest suchy a auto zachowuje się normalnie. Także jak wyczerpiesz wszystkie możliwości w serwisie to możesz pomyśleć o zaklejeniu tego sam.
Forumowicz
 
Od: 17 lip 2007, 18:17
Posty: 59
Skąd: Starachowice/Kraków
Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km
2010r.
Mazda 6 2.0 MZR-CD 136 km 2003r.

Postprzez m6boy » 30 cze 2009, 20:30

Dzis wymienialem w swojej madzi elektrozawor otwierajacy turbine i wypadla mi nakretka!Odkrecilem dolne oslony i zauwazylem ze mam wyciek oleju z IC!Na dole jest niewielkie pekniecie i nie wiem co mam zrobic!Kupic nowy czy moze da sie ten jakos naprawic?Rowniez rura idaca od IC do turbiny mi sie poci!Mam zamiar jechac tym autem do Polski(mieszkam w UK)i nie wiem czy dojade!Samochod ma moc ale boje sie ze prze ten wyciek cos sie stanie!Olej mialem wymieniany okolo miesiac temu i jak narazie nie ubywa!Pomocy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez Globy » 30 cze 2009, 20:44

Nic się nie stanie. Zgłoś swój VIN do dowolnego dealera i zapytaj, czy łapiesz się na akcję. Ewentualnie możesz sam uszczelnić.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez m6boy » 30 cze 2009, 20:58

Wiec moge spokojnier jechac do Polski i zrobic to po urlopie?Bo przez te dwa tygodnie w kraju zrobie okolo 5tkm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez melass » 30 cze 2009, 21:00

Pojedz do najbliższego ASO mazdy i zapytaj sie czy twoje auto nadaje sie na "recall" jesli tak to prawdopodobnie wymienią ci też rurke od wspomagania bo też jest felerna.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 17:30
Posty: 518
Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(

Postprzez m6boy » 30 cze 2009, 21:03

wiec nie radzisz jechac tym autem do Polski?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Postprzez melass » 30 cze 2009, 21:08

No wiesz zalezy jak ci ciknie. Ja pojechałem z pęknietym intercoolerem do polski i niebylo tragedii, tylko wez sobie troche oliwy na droge na dolewki. Sprobuj pojechac najpierw do aso to moze ci go zakleja na czas wymiany
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 17:30
Posty: 518
Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(

Postprzez m6boy » 30 cze 2009, 21:10

pod autem oleju po nocy nie zostawia ale jak go ogladalem to jest w oleju troche na gorze i na dole
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:39
Posty: 29
Skąd: Zambrow/Bristol UK
Auto: Mazda 6 diesel 2004

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki