Szukam warsztatu lub sklepu
Ktoś robił w okolicy trójmiasta i może polecić jakiś zakład?
Powoli musiałbym już sprawdzić jak to u mnie wygląda, a nie chciałbym oddawać auta komuś kto nie wie jak to porządnie zrobić i narobi szkód (tak wiem – niby nie jest to trudne ale mechanicy potrafią zdziałać "cuda").
Powoli musiałbym już sprawdzić jak to u mnie wygląda, a nie chciałbym oddawać auta komuś kto nie wie jak to porządnie zrobić i narobi szkód (tak wiem – niby nie jest to trudne ale mechanicy potrafią zdziałać "cuda").
- Od: 24 kwi 2014, 18:09
- Posty: 25
- Skąd: Trójmiasto
- Auto: Mazda 6 2.0 141
Szanowni,
Do jakiego warsztatu/serwisu moglbym sie się udać w celu wklejenia szyby (używanej, bez fabrycznej uszczelki) do klapy bagażnika w mazdzie 6 GY ? Nordglass z Jagielskiej w Warszawie kreci nosem bo mają złe doświadczenia ze spasowywaniem szyby na sam klej, a ja potrzebuje mieć sprawne auto na wczoraj. Proszę o podpowiedzi – łódzkie, mazowieckie, wielkopolskie lub inne województwa.
Do jakiego warsztatu/serwisu moglbym sie się udać w celu wklejenia szyby (używanej, bez fabrycznej uszczelki) do klapy bagażnika w mazdzie 6 GY ? Nordglass z Jagielskiej w Warszawie kreci nosem bo mają złe doświadczenia ze spasowywaniem szyby na sam klej, a ja potrzebuje mieć sprawne auto na wczoraj. Proszę o podpowiedzi – łódzkie, mazowieckie, wielkopolskie lub inne województwa.
każdy lepszy warsztat blacharsko lakierniczy powinien sobie z tym poradzić,
mi szybę wymieniali na nową właśnie w warsztacie blacharsko lakierniczym, wyszło 100 zł taniej niż w typowym warsztacie od szyb, szyba od 2009r trzyma się do dziś więc zrobili to dobrze
mi szybę wymieniali na nową właśnie w warsztacie blacharsko lakierniczym, wyszło 100 zł taniej niż w typowym warsztacie od szyb, szyba od 2009r trzyma się do dziś więc zrobili to dobrze
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Zadam w sumie może kilka pytań w jednym:
1. Szukam firmy zajmującej się zabezpieczeniem antykorozyjnym podwozia do Mazdy 6 GH (polift) z Łodzi i okolic – tutaj jeszcze pytanie jak wygląda kwestia korozji w tym modelu, czy należy się obawiać? Z tego co wiem podczas oględzin auta dostałem informację o umiarkowanym nalocie rdzy na elementach zawieszenia oraz tylnych zgrzewach – czy powinienem się tym martwić? Czy należałoby w miarę szybko podjąć jakieś kroki w tym temacie, bo słyszałem też że te elementy w każdym aucie rdzewieją.
2. Szukam jakiegoś warsztatu z Łodzi i okolic, który dobrze zaopiekuje się moją Mazdą – tutaj pytanie, czy jeden warsztat od wszystkiego (potrzebowałbym na pewno kogoś od elektryki, standardowe wymiany płynów eksploatacyjnych, sprawy związane z układem hamulcowym – wymiana klocków, tarcz oraz kwestie związane z wykonaniem przeglądu – sprawdzeniem co byłoby do zrobienia – wspomniane płyny, hamulce, klima, amortyzatory, itp).
1. Szukam firmy zajmującej się zabezpieczeniem antykorozyjnym podwozia do Mazdy 6 GH (polift) z Łodzi i okolic – tutaj jeszcze pytanie jak wygląda kwestia korozji w tym modelu, czy należy się obawiać? Z tego co wiem podczas oględzin auta dostałem informację o umiarkowanym nalocie rdzy na elementach zawieszenia oraz tylnych zgrzewach – czy powinienem się tym martwić? Czy należałoby w miarę szybko podjąć jakieś kroki w tym temacie, bo słyszałem też że te elementy w każdym aucie rdzewieją.
2. Szukam jakiegoś warsztatu z Łodzi i okolic, który dobrze zaopiekuje się moją Mazdą – tutaj pytanie, czy jeden warsztat od wszystkiego (potrzebowałbym na pewno kogoś od elektryki, standardowe wymiany płynów eksploatacyjnych, sprawy związane z układem hamulcowym – wymiana klocków, tarcz oraz kwestie związane z wykonaniem przeglądu – sprawdzeniem co byłoby do zrobienia – wspomniane płyny, hamulce, klima, amortyzatory, itp).
czy jest źle z korozją to musiał byś zajrzeć do wnętrza progów, tylnych blotnikow/nadkoli i podłużnic
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
teti77 napisał(a):Nie da się wyregulować...już to przerabiałem.
Szklanki albo nowy silnik...co taniej wyjdzie
Szklanki 30zl za sztukę z Forda. to nawet jakby trzeba było 16 zmieniać to wyjdzie 480zl, a zazwyczaj to wylotowe trzeba regulować. Także jak nie robisz sam maks 700zl z robotą powinno wyjść. Zresztą tak mi jeden bardzo ogarnięty mechanik powiedział jak go pytałem o LPG w tym silniku. Odradzał ze względu właśnie na l
konieczność regulacji luzów i powiedział że raz na 40kkm sobie taki wydatek wliczyć w kalkulację opłacalności .
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Napisz do tinka on oferuje pomoc w regulacji zaworów, poniżej masz linki odnośnie regulacji luzów
viewtopic.php?f=467&t=185713&view=unread#unread
viewtopic.php?f=411&t=87512
viewtopic.php?f=467&t=185713&view=unread#unread
viewtopic.php?f=411&t=87512
Szklanki z forda 1,6 do mazdowego 1,6 nie pasują, jedyna opcja to serwis mazdy (trzeba czekać min 3 dni, aż przyjadą z Belgii), ja nigdzie indziej nie znalazłem.
Można jeszcze ewentualnie próbować dostać używki lub całą głowicę, ale to jest wtedy loteria jakie rozmiary się trafi.
Można jeszcze ewentualnie próbować dostać używki lub całą głowicę, ale to jest wtedy loteria jakie rozmiary się trafi.
Hej.
Niestety dopadło mnie zatarty silnik na 4 cylindrze.
Smok był czysty więc bez rozbierania nie znam do końca przyczyny.
Ale mniejsza z tym czy ten warsztat jest godny polecenia:
https://www.olx.pl/oferta/silnik-rf5c-r ... f;promoted
Niestety dopadło mnie zatarty silnik na 4 cylindrze.
Smok był czysty więc bez rozbierania nie znam do końca przyczyny.
Ale mniejsza z tym czy ten warsztat jest godny polecenia:
https://www.olx.pl/oferta/silnik-rf5c-r ... f;promoted
- Od: 22 lut 2015, 13:04
- Posty: 12
- Skąd: Pisz
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 disel 2006 r.
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
10 tyś. jak to by była pewna gwarancja by mi starczyła ponieważ, na wiosnę i tak będę szykował go do sprzedaży.
Bardziej interesuje mnie opinia czy facet jest rzetelny i robi dobrze, no i czy ta gwarancja jest coś warta
Bardziej interesuje mnie opinia czy facet jest rzetelny i robi dobrze, no i czy ta gwarancja jest coś warta
- Od: 22 lut 2015, 13:04
- Posty: 12
- Skąd: Pisz
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 disel 2006 r.
Witam
Czy możecie polecić mechanika w Warszawie (najlepiej południowej – Ursynów, Wilanów albo pod Warszawą – Raszyn, Janki, itd.), który ma pojęcie o Mazdach? Jeśli nie uda mi się zdobyć namiarów, to pewnie spróbuję w JapanSerwis w Ząbkach, ale postanowiłem jeszcze sprawdzić, czy nie ma sensownego serwisu w moich okolicach. Za każdą wskazówkę wielkie dzięki
Czy możecie polecić mechanika w Warszawie (najlepiej południowej – Ursynów, Wilanów albo pod Warszawą – Raszyn, Janki, itd.), który ma pojęcie o Mazdach? Jeśli nie uda mi się zdobyć namiarów, to pewnie spróbuję w JapanSerwis w Ząbkach, ale postanowiłem jeszcze sprawdzić, czy nie ma sensownego serwisu w moich okolicach. Za każdą wskazówkę wielkie dzięki
- Od: 21 paź 2017, 20:49
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 kombi, rok prod. 2009, silnik 1.8, 120 KM
Polecić mogę ci
AutoZakret na ul. Szaserów 36
Ja i parę moich starych klubowych znajomych prawie ze serwisuje swe autka
http://www.autozakret.pl/
AutoZakret na ul. Szaserów 36
Ja i parę moich starych klubowych znajomych prawie ze serwisuje swe autka
http://www.autozakret.pl/
Dobry wieczór Wszystkim,
Ja również poszukuję serwisu w Warszawie. Do zrobienia mam rzeczy niezbyt skomplikowane:
a) Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia oraz nadwozia (słynny cienki lakier daje o sobie znać i wokół drzwi sporo jest już punkcików z gołą blachą / podkładem).
b) Wymiana amortyzatorów przednich. W zasadzie wymiany wymaga tylko jeden, ale wiem, że zazwyczaj się tego nie praktykuje.
Będę bardzo wdzięczny za jakieś sugestie. Dzięki i pozdrawiam!
—Iwo
Ja również poszukuję serwisu w Warszawie. Do zrobienia mam rzeczy niezbyt skomplikowane:
a) Zabezpieczenie antykorozyjne podwozia oraz nadwozia (słynny cienki lakier daje o sobie znać i wokół drzwi sporo jest już punkcików z gołą blachą / podkładem).
b) Wymiana amortyzatorów przednich. W zasadzie wymiany wymaga tylko jeden, ale wiem, że zazwyczaj się tego nie praktykuje.
Będę bardzo wdzięczny za jakieś sugestie. Dzięki i pozdrawiam!
—Iwo
- Od: 15 sty 2018, 20:52
- Posty: 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki