ASO Mazda – Wrocław – AutoArt Jaremko

Postprzez Grzegorz K » 13 mar 2011, 19:30

AutoArt Jaremko
ul. Mińska 41A
Wrocław
54-610
Tel: 71 350 30 30
Tel Serwis: 71 349 40 40
Fax: 71 350 40 40
01011.recepcja@mazda-dealer.pl
http://dealers.mazda.pl/jaremko/




WItam!

Bywa ktoś może w ASO we Wrocławiu ?? Jest tak po co jechać, wiedzą co robią czy tylko pieniądze liczą ??

Dzięki za wszelkie opinie.
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 19:38
Posty: 1041 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez Paweł » 14 mar 2011, 07:53

Sprecyzuj, które wrocławskie ASO masz na myśli.
AutoArt Jaremko, czy Team Marek Pasierbski z Długołęki.
Mazda Rx-7 A-Spec FB 12A '85 | CM0M F4Rt '05 #145/500 | JK0E P9X SU4 '09
...sings an irresistible song, begging to be revved to its redline and thrown into corners. | bought not built. | ...ultimate solution for those with a distrust of birth control.
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 10836 (465/483)
Skąd: Warszawa
Auto: CM0M F4Rt '05 by ravo :*
JK0E P9X SU4 '09
Rx-7 FB33 12A '85 moja ex ;(

Postprzez Grzegorz K » 14 mar 2011, 22:22

No i już się czegoś dowiedziałem ... nie wiedziałem że jest też ASO w Długołęce <glupek2>
W takim razie najlepsze byłoby porównanie obu <rotfl>
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 19:38
Posty: 1041 (0/2)
Skąd: Piława Górna
Auto: Mazda 3 BK 2005 HB Y6

Postprzez tha_dogg » 16 mar 2011, 10:21

Witam,

ja Autoart Jaremko nie polecam. Opisywalem swoj przypadek w dziale o zabezbieczeniach. Najpierw jedna rzecz do roboty (na tym mialo sie skonczyc), potem druga do wymiany, a jak to nie podzialalo to wymiana komputera koszt kolo 10.000PLN :|
Jak chcialem zrezygnowac z naprawy to mnie skasowali za diagnostyke 700zl!
Wiecej wiedza o tym jak kasowac pieniadze niz o naprawie samochodow.

pozdrawiam
Mazda 626 GF 2001r. 2.0 115 km.
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:57
Posty: 40
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski/Wrocław
Auto: Mazda 626 GF 2001 2.0 115km Benzyna +gaz

Postprzez denysz » 21 kwi 2011, 21:38

Ja jak na razie wymieniałem olej w swojej Madzi w AutoArt Jaremko (Dexelia 5W30 :D ) – Panowie skasowali 320zl za całą usługę – jak na spuszczenie starego oleju i wlanie nowego + filtr oleju to przyznam że nieźle sobie krzykneli, ale ogólnie bardzo miła i profesjonalna obsługa.
Podczas wymoiany oleju dokładnie obejrzeli samochów, powiedzieli na co zwórcić uwagę – niestety korozja, ale zadna to nowosc w Mazdie.

Ogólnie polecam ten serwis.
Początkujący
 
Od: 18 lut 2011, 13:17
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 Sport, 2004, 1.8 16V, 88kW (120 KM),
99 tyś. km.

Postprzez tha_dogg » 22 kwi 2011, 08:18

320 za wymiane oleju, jak kogos stac to OK... Ja kupilem 5L Dexelii 5w30 za bodajze 125zl i filtr za 20 a sama wymiana poza czekaniem na splyniecie oleju to moze 20 minut a i oleju na nastepna wymiane jeszcze troche zostanie...
Z drugiej strony wiadomo, ze w ASO tanio nie jest ;)
Mazda 626 GF 2001r. 2.0 115 km.
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:57
Posty: 40
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski/Wrocław
Auto: Mazda 626 GF 2001 2.0 115km Benzyna +gaz

Postprzez bieski » 22 kwi 2011, 08:43

tha_dogg napisał(a):Ja kupilem 5L Dexelii 5w30 za bodajze 125zl i filtr za 20


A skad masz ta dexelie? NO i filtr ori kosztuje 40 zl.
......................
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 10 cze 2010, 08:37
Posty: 4509 (15/159)
Skąd: ZG
Auto: E15

Postprzez tha_dogg » 27 kwi 2011, 09:41

kupiłem w sklepie DJ Parts we Wrocławiu. Sprzedają też na allegro, ale w sklepie cena taka sama. Samego sklepu generalnie nie polecam, bo dali mi filtr kabinowy od szóstki zamiast od 626 i musiałem jechać do nich i wymieniać, ale sam olej jest OK ;)
Mazda 626 GF 2001r. 2.0 115 km.
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:57
Posty: 40
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski/Wrocław
Auto: Mazda 626 GF 2001 2.0 115km Benzyna +gaz

Postprzez bluerain23 » 1 wrz 2011, 20:54

Omijac ten pseudo serwis oooooogromnym łukiem. Potrafią tylko liczyc kase.
Od tygodnia jestem szczęsliwym posiadaczem MADZI 6 Podjechałem do salonu aby podpytać trochę o mój nowy nabytek. Oczywiście z mojej strony od samych dzwi wejściowych : dzień dobry, uśmiech itp grzecznie jak przystało na właściciela tak prestizowego auta, a ci pseudo krawaciarze którym jeszcze słoma z butów wystaje nawet nie spojrzeli na potęcjalnego klienta!!!!!
Każdy z nich jakby w jednej chwili na ekranie swojego komputera zobaczyli co najmniej zjawe albo nowy filmik na you tob-ie o księdzu natanku.... Po ok 10min oczekiwania w końcu zlitował sie jakiś sprzedawczyk i spytał : " o co chodzi".
Chciałem po VIN-ie podpytać czy były robione przeglądy itp. Owy sprzedawczyk nie bardzo był zainteresowany łaskawie spojrzeć w system w celu przekazania mi inforamcji. Baaaaardzo wolnym ruchem wkońcu wpisał VIN i spytał " czego, chce sie dowiedzic"? itd Informacje podał bardzo wyrywkowe, wręcz ja musiałem ciągle pytać, dociekać, widziałem że miał mnie juz dosyć.
Jak tylko powiedziałem że chce wyk u nich przegląd okresowy to jak by zielona lampka z napisem "kasa" włączyła sie u niego w głowie. Od razu inna gadka : może jutro panu pasuje aby podjechać autem a my juz sie nim zajmiemy, oczywiście podziekowałem i powiedziałem że chętnie skorzystam z usług serwisu MAZDY, ale nie powiedziałem którego serwsiu. NAPEWNO nie jaremko z Wrocławia.
Z racji bliskości granicy niemieckiej i częstych wyjazdów w tamte rejony europy, przeglądy okresowe NAPEWNO będe wyk u Helmuta, nawet kosztem większych kosztów. Wiem za co płacę ( mam drugie auto innej marki i od samego początku na okresowe przeglądy jeżdże do Niemieckiego serwsu – jestem w pełni zadowolony z jakości wyk usług za naszą wsch granicą)

Słyszałem, że dobry serwis MAZDY jest w Katowicach. Jak sprawdze dam zanać.
Początkujący
 
Od: 21 sie 2011, 15:09
Posty: 1

Postprzez marcin255 » 4 wrz 2011, 20:53

bluerain23 napisał(a):Wiem za co płacę ( mam drugie auto innej marki i od samego początku na okresowe przeglądy jeżdże do Niemieckiego serwsu – jestem w pełni zadowolony z jakości wyk usług za naszą wsch granicą)

Masz mapę do góry nogami ?
Ja tam byłem kilka razy u Jaremki , miło , o mojej Madzi powiedzieli mi wszystko a jak ktoś stanie pośrodku salonu i myśli ,ze wszyscy rzuca mu się do nóg to .....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 22:14
Posty: 5371 (15/42)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 3-2.0 L LF
166 KM -209 Nm
マツダ3 LF
166馬力-209ナ