Niepolecane sklepy i serwisy

Postprzez Marcin5 » 24 sie 2009, 08:43

miyu napisał(a):Bardzo podobal mi sie post o tym ze jestem pracownikiem albo wlascicielem serwisu, ale nikt sie nie chce zalozyc ? Gdzie te mocne w postach osoby pytajnik Nikt nie chce wyjsc na piwo ? – widze ze mocni to wy w pisaniu jestescie.


A dziękuje, dziękuje. Ciesze się że ci się podobało... :)

A na serio, wyluzuj, jesteś za bardzo spięty, to żarcik taki był a ty już chcesz mnie na piwo zapraszać. Ale bardzo bym chciał ci udowodnić że mocni jesteśmy nie tylko w gębie i przepraszam moderatorów za bluźnierstwo ale...ehh może nie będę kończył...
Mazda 5 MZR-CD 2.0 143KM 2006
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2008, 15:48
Posty: 98
Skąd: Łochów
Auto: Mazda 5 MZR-CD 2.0 143KM 2006r

Postprzez Tomek6 » 5 lis 2009, 21:59

Nie polecam:

ASO Mazda Boroń
ul.Katowicka 2
Dąbrowa Górnicza

Uzasadnienie:

Zlecona czynność wymiany kół letnich na zimowe z dostarczonymi przez mnie nowymi felgami stalowymi i nowymi oponami została wykonana karygodnie. Każde z 4 kół zostało nieprawidłowo wyważone, ponabijane ciężarki dochodzące do łącznej wagi 60g na koło (3x20g) od początku wzbudzały zaniepokojenie nie mówiąc o niezdartych naklejkach na bieżniku opon. Pracownik upomniany o owe niezdarte naklejki obojętnym tonem stwierdził "nie stanowi to zagrożenia dla bezpieczeństwa".
Auto po wizycie w ASO prowadziło się źle. Postanowiłem odwiedzić więc inny zakład zajmujący się ogumieniem. Trafiłem do Inter Vulkanisier w Sosnowcu przy ul.Długosza, gdzie zostałem mile przyjęty. Koła mojej mazdy trafiły tam, na wyważarkę, przy której należałoby spokojnie usiąść i nie denerwować widokiem spartaczonej pracy, za którą ówcześnie zapłaciłem w ASO. Dzięki uprzejmości panów z Inter Vulkaniser każde koło zostało przez nich szybko wybudowane i ponownie zabudowane oraz należycie wyważone. Znaleziono również sposób na usunięcie naklejek z bieżnika. Auto prowadzi się bez zarzutów.
Kiedy myślałem, że już po wszystkim zabrałem się w garażu za wypakowywanie z auta kół letnich. Ofoliowane i ponoć umyte do bagażnika włożyli je ludzie z ASO Mazdy. Usługa w ASO trwała 1,5h, bo wg. ironicznej odp pracownika na pytanie "jak idzie przekładka, miała trwać godzinę a czekam już 1h15min" – "nie chcemy panu włożyć mokrych kół to auta, tak?". Koła zostały co najwyżej ochlapane wodą. Brudne czekają teraz na chwilę wolnego czasu, kiedy będę mógł je sam umyć.



Podziękowania za miłą i profesjonalną obsługę składam firmie Inter Vulkanisier w Sosnowcu, która szybko uporała się z problemem stworzonym przez niekompetencję ASO.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez Don Gregorio » 10 lis 2009, 22:29

Odradzam omijajcie z daleka!

Chełm

Pan Lucjan H.
Zawadówka k/Chełma
698566483

Serwis Fiata
ul. Hrubieszowska
22-100 Chełm

Lucjan-mial wymienić rozrząd i przegub Rozrzad wymienił w ciagu 3 dni Przegub olał i kazał zwrócić przegub bo wg niego nie taki a wystarczyło pierścień od ABS ze starego przełożyć
Co gorsze policzył za koszty rozbierania i podniósł sie w cenie ogólnej
Miało byc 350zl za wszystko a wyszlo 550 bo "to V-ka i mnostwo roboty i tak jestem do przodu"

Serwis Fiata- za wymiane 2 przewodów wodnych od chłodnicy skasowali 135 zl i robili to 4 godz co normalnie trwa max. Godzine i to trzeba by bylo to robic jedną ręką A mechaników dwóch zajmowało sie autem
Proszę o umieszczenie tych 2 serwisów w niepolecanych ku przestrodze innych.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez kosciu » 18 lis 2009, 19:28

"RBS" – pogwarancyjny serwis aut japonskich
52-311 Wroclaw-Klecina
ul. Buraczana 10
tel. 071/3360987

było w polecanych serwisach we wrocławiu i się bardzo naciąłem. chodziło o wymianę rozrządu i pompy wody. części ojciec przywiózł ze stanów (zamienniki japońskie). przez telefon koszt wszystkiego opiewał na 400zł. wczoraj rano odholowaliśmy samochód, okazało się że bez napinacza hydraulicznego (którego akurat nie mieliśmy) nie dadzą gwarancji. pal sześć gwarancje – jakby napinacz był w bardzo złym stanie umówiliśmy się na telefon co z tym dalej robimy – czy kupujemy nowy czy zostawiamy stary.

dzisiaj rano dowiedzieliśmy się – po naszym tel. do warsztatu że napinacz został wymieniony na oryginalny mazdowski za 350zł (niby z super rabatem) bez naszej wiedzy i zgody. ok, jak mus to mus, wiem że powinno się wymienić napinacz wraz z rozrządem... niestety na miejscu koszt naprawy znów wzrósł i wyniósł 930zł. okazało się ze rolka z zestawu w ogóle nie pasuje i znów zaszczycili nas swoją supertanią częścią... kiedy próbowaliśmy racjonalnie wytłumaczyć że wcale nie chcieliśmy tych dwóch rzeczy i to lekkie przegięcie traktowanie w taki sposób klientów, okazało się że to wszystko nasza wina, pan zrobił się bardzo nie miły i nie chciał nam wydać samochodu...mi powiedział że mam się nie odzywać bo jestem młodszy :o w końcu zapłaciliśmy 700zł nie dostaliśmy żadnego paragonu i żadnej gwarancji.

400->930 przegięcie.

uważam to za oszustwo. to tak jakby ktoś w tesco zapakował mi pełny koszyk i powiedział że muszę za to wszystko zapłacić mimo że chciałem tylko paluszki.

z przykrością odradzam usług serwisu na buraczanej.
Początkujący
 
Od: 11 lut 2008, 16:57
Posty: 7
Skąd: wrocław.
Auto: xedos 9 2.5 V6 98'

Postprzez JanuszM » 20 lis 2009, 11:41

Don Gregorio napisał(a):Pan Lucjan H.
Zawadówka k/Chełma
698566483

Serwis Fiata
ul. Hrubieszowska
22-100 Chełm


Co do pierwszego to masz rację, ale w drugim przypadku uważam, że się trochę czepiasz. Powinieneś się liczyć z tym, że na stacji obsługi za darmo Ci nic nie zrobią. Ogólnie wiadomo, że mają nie najniższe stawki za godzinę, więc trzeba było się liczyć z wyższym wydatkiem niż u Pana Henia w garażu.
Obrazek
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2008, 08:24
Posty: 188
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323f BJ '02 ZM

Postprzez caga » 6 gru 2009, 18:26

proszę o usunięcie wpisu
Początkujący
 
Od: 20 lis 2009, 18:35
Posty: 3
Skąd: Białystok
Auto: 323F BA '98 1,5

Postprzez megan » 6 gru 2009, 21:16

J&J Auto-Serwis, Kleosin k. Białegostoku, Gałczyńskiego 10
woj. Podlaskie
gm. Juchnowiec Kościelny
(wyjazd z Białegostoku na Łapy)


Nie polecam tego serwisu. Zdecydowałem się zrobić u nich poważną naprawę, była zdejmowana głowica. Jak rozmawiałem wcześniej to wydawało się być wszystko OK, pytałem czy robili takie silniki Mazdy .. oczywiście ze robili, po średnio przyjemnych problemach w czasie naprawy i poważnym wzroście ceny za usługę odebrałem samochód. Jako gratis wycieli mi działający katalizator bez uzgodnienia ze mną (nie muszę mówić jak fatalne odgłosy wydaje silnik po takiej operacji i w jakie rezonanse wpada pusta puszka – żadnej przyjemności z jazdy jaka była wcześniej) nie wiem na co liczyli bo nic to nie pomogło a efekt woła o pomstę do nieba. Szczerze mówiąc jestem tym załamany. Nie wiem na jakich uszczelkach składali bo po niedługim czasie zaczęło ciec we wszystkich możliwych miejscach (wcześniej nie miałem żadnych wycieków). Zalane olejem paski, w tym pasek rozrządu będzie musiał pójść do wymiany. Płaciłem za wszystkie potrzebne nowe uszczelki dobrej jakości. Doprowadzenie tego bałaganu do ładu będzie mnie kosztowało dużo pieniędzy i nerwów. Może się mylę ale po dłuższym kontakcie odniosłem wrażenie że próbują oszukać w każdym możliwym miejscu składając na starych uszczelkach i bóg wie czym jeszcze. Nie spodobało mi się także rzeźnicze podejście do samochodu ale może jestem zbyt przewrażliwiony. Łagodnie mówiąc jestem bardzo niezadowolony z ich usług. Nie polecam nikomu. Może ktoś jeszcze miał kontakt z tym warsztatem. Może to tylko ja mam takiego pecha... Proszę moderatora o dodanie do niepolecanych miejsc.
megan
 

Postprzez joebo82 » 14 gru 2009, 14:46

Nie polecam:

"PERITUS" <killer>

ul. Oświęcimska 71
32-500 Chrzanów
woj. Małopolskie

Wyjaśnienie:

Zostawiłem auto do dość gruntownego remontu:
– zawieszenie przód (nowe amory + wszystko co potrzebne, sworznie, drążki itp)
– zawieszenie tył (spawalnie nadkoli bo amory w bagażniku już były + konserwacja)
– lakierowanie i polerka
– ukł. wydechowy
– konserwacja podwozia

Nie powiem bo do lakierowania przyczepić się nie mogę i do montarzu blacharki także. Ale. Auto trzymali mi ponad miesiąc i skasowali prawie 2 tyś. Po tygodniu zaczeło coś stukać w przednim lewym kole. Podjachałem spowrotem i powiedziałem. Na drugi dzień odebrałem i było ok. Oczywiście sypneli listą co było wymienione, czyli prawie wszystko. Po kolejnym tygodniu ponownie przy hamowaniu a potem skręcaniu zaczeło piszczeć, stukać i walić po kierownicy. podjechalem i powiedziałem i auto zostawiłem. Na drugi dzień okazało się że przegób się rozsypał i musieli już wtaczać auto do warsztatu. Chcieli żebym zapłacił za nowy + robocizna i się zrobi. Powiedziałem takiego <dupa> Że niby za co ?? Reklamuje już po raz wtóry. Zrobili i kasy nie wzieli.
Po miesiącu kiedy kupiłem fele i oponki letnie pojechałem na wymiankę i co ?? AMORY TYLNE NIE PRZYKRĘCONE!! Szok. Pojechałem do specy i co mi powiedzieli ?? Że w niektórych mazdach się NIE PRZYKRĘCA AMORTYZATORÓW !! Myślałem że gościa na miejscu ukatrupie.
Pojechałem do znajomego kolegi na kanał żeby oglądnął i może zrobił. Kolejny SZOK!! Sworznie przyspawane do wahaczy to do podwozia jak i cała reszta jedno do drugiego!!!!
Cała naprawa w tej firmie kosztowała mnie jeszcze raz tyle by to naprawić.
Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2009, 15:37
Posty: 162
Skąd: Chrzanów
Auto: Saab 9-3 2.0t Vector

Postprzez lucy » 15 gru 2009, 16:59

Nie polecam:
Dobry Warsztat (żarty)
ul. Sieradzka 3
Warszawa
jest to autoryzowany serwis webasto

uzasadanienie:
Po pierwszej tzw "naprawie" webasto nie działało dokładnie tak samo jak przed naprawą a dodatkowo po kilku km w aucie zapaliły się kontrolki "check engine" i kontroli trakcji. Warsztat nie był w stanie odczytać kodów błędów (koszt czytnika na Allegro ok 100zł) więc po prostu zresetowali komputer. Na początku wciskali mi, że kody były nieistotne a gdy wypytałem o szczegóły usłyszałem, że tak się właśnie robi a w ogóle to jak mi się nie podoba to powinienem sam sobie naprawiać samochód! :D Najgorszy rodzaj warszawskiego cwaniactwa z jakim można mieć do czynienia.
PS. Sam jestem warszawiakiem od urodzenia ;–)
PS2. Chłopaki z sąsiedniej ulicy, z małego nieautoryzowanego warsztaciku, odczytali kody błędów i usunęli usterkę w 5 min. Przyczyną był, niepodpięty podczas montażu webasta, przewód od czujnika kontroli spalin. "Spece" z "Dobrego Warsztatu" powinni w tym momencie spalić się ze wstydu – mam nadzieję, że to przeczytają (ewentualne pogóżki od warsztatu przyjmuję pod prywatnym nr telefonu 0700881789)
Początkujący
 
Od: 12 lis 2009, 00:11
Posty: 6
Skąd: Wa-wa
Auto: M6'04 GG/GY CR diesel

Postprzez andrewm75 » 19 gru 2009, 22:27

Nie polecam tzw."lakiernik"
Łódź Wierzbowa/Uniwersytecka (podworko Figloraju) nie tylko nie jest tani ani szybki ,do tego stala przypadlosc naszych autek (tylne nadkola) po wstawieniu (chyba?) nowych reperaturek i lakierowaniu wytrzymal az 5 msc.!!!???Tak wiec UNIKAJCIE ten warsztacik ?? <glupek2>
Początkujący
 
Od: 3 maja 2008, 20:12
Posty: 4
Skąd: Łódź
Auto: mazda 626 2.0 ditd "98

Postprzez krzych » 19 gru 2009, 22:53

lucy napisał(a):(ewentualne pogóżki od warsztatu przyjmuję pod prywatnym nr telefonu 0700881789)

:D
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez maniek8011 » 20 gru 2009, 10:53

lucy napisał(a):(koszt czytnika na Allegro ok 100zł)

podaj link to sobie kupie
Lubie mazde i nią jezdze...
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2008, 20:43
Posty: 30
Skąd: warszawa
Auto: M 6 GG 136KM/GF2.0 FS 115KM

Postprzez krzych » 20 gru 2009, 21:32

maniek8011 napisał(a):
lucy napisał(a):(koszt czytnika na Allegro ok 100zł)

podaj link to sobie kupie


Allegro search" ELM327

A pozniej do najblizszego dystrybutora programu AutoEnginuity lub PcmScan/ElmScan z modulem Mazdy.

Dla chcacego nic trudnego. Odczyt bledow bez IDS to drobiazg.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez kwiatek1980 » 29 sty 2010, 17:56

Powiem krótko WIELKIM ŁUkIEM serwis w bydgoszczy na ulicy Inowrocławskiej 1.Nie będę opisywał dlaczego ale panowie kasują takie pieniądzie że szkoda gadać i diagnozy przez nich stawiane nie sprawdzają się .Mi obliczyli koszt naprawy madzi na 18000 pln(wtryski do wymiany) a przyczyną była utrata masy i koszt naprawy to 800PLN.


PO WIZYCIE JESTEM STRASZNIE ZAWIEDZIONY BO ZOSTAWIŁEM U NICH KUPĘ KASY ZA KTÓRĄ MÓGŁ BYM NAPRAWIĆ AUTO.


A szukanie usterki za pomocą prób i błędów w dzisiejszych czasach jest niedopuszczalne.
MAZDA6 NIGDY JEJ NIE ZDRADZĘ:):):)
Gadu-Gadu3587481
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2009, 20:48
Posty: 20
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: mazda 6

Postprzez Grzyby » 29 sty 2010, 18:16

kwiatek1980 napisał(a):18000 pln(wtryski do wymiany)

dodam od siebie że to złodziejska cena – skoro liczą za 1 sztukę 4500zł
Wtrysk w Denso (takie są montowane w M6) kosztuje 1700zł.
Czyli chłopaki chcą naciągnąć ludzi na 12 tys. zł tylko na wymianie wtrysków !
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez sq2jul » 29 sty 2010, 20:55

o tym 'serwisie' to juz wspominal nie raz Five – podobno tego typu walki sa tam na porzadku dziennym.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez michu200 » 30 sty 2010, 02:28

kwiatek1980 napisał(a):PO WIZYCIE JESTEM STRASZNIE ZAWIEDZIONY BO ZOSTAWIŁEM U NICH KUPĘ KASY ZA KTÓRĄ MÓGŁ BYM NAPRAWIĆ AUTO.

Każdy ma swoje miłe i nie miłe doświadczenia z danym serwisem ale co do mnie ja na nich nie narzekam, korzystam z ich usług i jest wszystko ok. Za brak masy zapłacić 800 pln takie rzeczy większość na tym forum robi sama. Sam post napisany chaotycznie i zbyt wiele nie wyjaśniający
Ostatnio edytowano 30 sty 2010, 02:37 przez michu200, łącznie edytowano 1 raz
Michu
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting

Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2008, 00:08
Posty: 66
Skąd: Janikowo
Auto: Mazda 6

Postprzez Grzyby » 30 sty 2010, 02:35

michu200 napisał(a):Sam post napisany chaotycznie i zbyt wiele nie wyjaśniający

W innym temacie kolega opisał dokładniej. Jeździ szóstką diesel (taką jak Twoja), a ten pseudoserwis chciał naciągnąć go na wymianę wszystkich wtrysków. I to za cenę o 12 tysięcy złotych wyższą niż faktycznie kosztują.

michu200 napisał(a):korzystam z ich usług i jest wszystko ok

Zastanowiłbym się nad dalszym korzystaniem z usług oszustów ... Skąd pewność że Ciebie nie oszukali? Auto jeździ – pytanie czy cena jaką płaciłeś była adekwatna do zakresu i jakości tych usług.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez michu200 » 30 sty 2010, 02:43

Większość rzeczy przy aucie robię sam. Ciężko mnie nabić w butelkę, po to są oczy, uszy itd. Kto pyta nie błądzi. Wiedział o Osielsku to po co pchał się tam gdzie niby go oszukiwali ?
a ten pseudoserwis chciał naciągnąć go na wymianę wszystkich wtrysków. I to za cenę o 12 tysięcy złotych wyższą niż faktycznie kosztują.

Skąd wiesz jak dokładnie było, samemu "Jaksie" kilku też obsmarowało d..... i na tej podstawie też powiesz pseudo serwis? choć na to Jaksa nie zasłużył. Najlepiej i najszybciej to wychodzi nam szybkie osądzanie.
Michu
Mazda 6 sedan 2004 r, 42PV60EH Panasonic TX-P46G15E,N, 1D Mark III do tego 70-200 L 2,8 IS 24-70 L 2,8 300 L 4 IS itd........
Aeroklub Kujawski- od 1992 Parashuting

Lista olanych cwaniaków- "Krzych"
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2008, 00:08
Posty: 66
Skąd: Janikowo
Auto: Mazda 6

Postprzez kwiatek1980 » 30 sty 2010, 07:27

Ale bronisz tego serwisumichu200 i nie bronię Cii tego, każdy ma swoje przekonania i zdanie.Jeśli chodzi o masę przy mojej madzi to za nic bym się nie dowiedział co i jak.(to masa przy sterowniku wtryskówgdzieś tam) Ja jestem żołnierzem <killer> <killer> a nie mechanikiem a wiem z doświadczenia że jak się nie znasz to nie grzeb bo gorzej popsujesz.
MAZDA6 NIGDY JEJ NIE ZDRADZĘ:):):)
Gadu-Gadu3587481
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2009, 20:48
Posty: 20
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: mazda 6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki