Mechanika, elektryka, blacharstwo – Wrocław – Japan Tech

Postprzez Barto_MX » 18 lut 2013, 18:06

JapanTech
ul. Karkonoska 39
Wrocław
Telefon: 725-333-000
kontakt@japantech.pl
http://www.japantech.pl/


Czy ktoś może tam był? Mi poleca go kolega, że podobno specjalizują się w autach japońskich i koreańskich i są specjalistami... Ktoś ich zna i już sprawdził?
Barto_MX
 

Postprzez ToMaz » 19 lut 2013, 12:06

Ja u nich byłem jakiś czas temu i jestem zadowolony. Robiłem wymiany eksploatacyjne i wszystko gra. Widać, że się starają (historia napraw, karta zniżkowa:) i mechanicy się znają. Ceny nie najniższe, ale też nie strasznie drogo. Jak dla mnie miejsce warte polecenia. Co dziwne w tej branży, jest w miarę estetycznie:) Może ktoś jeszcze ma jakieś doświadczenia z nimi z grubszymi naprawami... Jakby co napisz jak było.
ToMaz
 

Postprzez Barto_MX » 25 lut 2013, 15:05

Sam zacząłem wątek, wiec opiszę jak było. Jako, że ten warsztat mi polecono i ToMaz napisał, że tam był – pojechałem. Wjazd może nie wygląda strasznie zachecająco(adres to Karkonoska 39 – wjazd bezpośrednio z Karkonoskiej, ale przez tory tramwajowe i między ekranami akustycznymi) i droga dojazdowa standardowo z wybojami :) , ale reszta już na dobrym poziomie. Miejsce estetyczne i widać porządek na sewisie. Jest nawet poczekalnia z kanapą do siedzenia i można dostać kawę – skorzystałem :) Robią formularz przyjęcia auta, zaznaczają obecne rysy i wgniecenia, żeby nie było na nich, zakładają jakieś konto(historia napraw, zniżki, jakieś logowanie przez internet). Obsługa miła jak na standardy warsztatowe :) Pod tym względem jakość na plus. Ceny – troszkę drożej niż w garażach, ale znacznie taniej niż w dużych serwisach i ASO. Miałem do zrobienia eksploatacyjne rzeczy i klocki, więc poczekałem na miejscu. Odebrałem auto, dostałem wydruk potwierdzenia wykonanych rzeczy. Ogólnie po moich doświadczeniach i wrażeniach- ja tam teraz będę jeździł i mogę ich polecić.
Barto_MX
 

Postprzez pencammm » 8 lut 2014, 09:38

Witam. Zostawiłem samochód na kilka napraw. Mogli zrobić tylko jedną. Wymiana świec. Niby zerowa trudność, jednak jak się okazało dla panów to kompletnie kosmos. Przy wymianie świec perfidnie uszkodzili mi odpływ do zbiorniczka płynu chłodnic owego od chłodnicy tłumaczenie "to było stare już i chropowate, a my skkleilismy to z dobrej woli i za darmo", ale to było sprawne nie ciekło i samochód jeździł normalnie! Nic nie ciekło i cały układ był w porządku! Co więcej Pan powiedział, żeby samochód odstał jedną noc, żeby klej złapał. Dobra zrobiłem to. Odpalam dziś samochód wszystko cacy i wyjeżdzam. Przejechałem jakieś 10 km i zaczęła mi się świecić turbina. A z ich klejonego węża nie kapie tylko żywnie ucieka płyn chłodnicy. I takim oto przykładem rozwaliły mi samochód. Moje oczko w głowie, Ale ja tego nie popuszczę. Rzecznik praw konsumenta, rzeczoznawca, poradnia prawna i proces. Odradzam ten zakład ! Omijajcie szerokim łukiem. Do Pana za chwilę zadzwonię i przedstawię mu sytuację, próbowałem, ale nie odbiera. Miałem jechać w trasę odebrać ciotkę spod miasta jednak przez nich samochód stoi.
pencammm
 

Postprzez PitrekT » 27 lip 2014, 21:17

Witam.Chcąc wymienić kompletny rozrząd w mojej BJ-ce 1.6 ZM skontaktowałem się z z pierwszej kolejmości z wymienionym w tym wątku wrasztatem JAPAN-TECH-w celu uzyskania informacji na temat ceny, terminów itd. Otrzymałem odpowiedż ,że łączny koszt wymiany rozrządu dla tego silnika wraz z robocizną wyniesie 1000zł . Zdziwiło mnie bardzo ta cena biorąc pod uwagę ,że cześci to zamienniki i bez pompy wody.Finalnie zrezygnowałem z ich usługi i rozrząd został wymieniony wraz z paskami klinowymi w innym warsztacie za kwotę 600zł.
Myślę ,że cena jaką sobie zażyczyli za wymianę rozrządu dla tego silnika jest stanowczo wygórowana i nieco zraźili mnie osobiście do daslszej współpracy z nimi.
323 BJ 1.6 ZM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2010, 17:58
Posty: 180 (17/2)
Auto: Mazda 3 BK

Postprzez Raduli » 6 wrz 2014, 15:58

Byłem W Japantech na oględzinach auta przed zakupem.
Popatrzyli na silnik i stwierdzili że dobry :) po za tym miałem otrzymać ofert i wycenę prac na email ale nic nie wysłali, telefonu też nie odbierali a dzwoniłem kilka razy w godzinach pracy, znajomy bym u nich z Toyotą i też ma o nich taką opnie drogo i niefachowo.
Generalnie nie jestem do nich przekonany ceny dość wysokie.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 kwi 2013, 23:22
Posty: 6
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 3, 2.0i/GTA
Rok prod. 2003

Postprzez tomasek77 » 22 wrz 2014, 19:10

Czy ktoś naprawiał tutaj swoją Madzie ??
JAPAN TECH
Karkonoska 39, Krzyki,
53-015 Wrocław, woj. dolnośląskie

lub

tutaj

http://japanserwis.pl/pages/services/

Czy może ktoś polecić rzetelnego mechanika ,który podejmie się naprawy Mazdy.

Znalazłem jeszcze

AUTO-SEB-SERWIS Naprawa Aut Japońskich

Chwałków 5

58-124 Marcinowice

Z tego co wiem Ci ostatni zbierają najlepsze opini od użytkowników Toyot ,no i przenieśli się na ulicę Karmelkową.
Był ktoś u nich?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2014, 21:03
Posty: 70 (2/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 5 (2005) 1.8

Postprzez piechu567 » 16 mar 2015, 11:37

Witam,
serwisowałem swoją M6 w zakładzie JapanTech we Wrocławiu na ul. Karkonoskiej 39. Co można powiedzieć o tym warsztacie?
1. Obsługa: miła ale nie rzeczowa. Co mi się nie spodobało? Mianowicie to, że nie wpisują na rachunki co dokładnie jest wymieniane na co. Chodzi mi o typ i producenta części. Jest tylko ogólnikowo napisane, że wymieniają np. tarcze i klocki hamulcowe ale na jakie? Nie wiadomo. Pomimo usilnych próśb i żądań nie uzyskałem żadnych informacji odnośnie tego co montują i jakiego producenta w mojej M6. Zawsze tłumaczyli się że mają to w swojej bazie danych i oni wiedzą co jest zamontowane ale chyba jako właściciel auta też mam do tego prawo. Zastanawiałem się nad oficjalnym zapytaniem do Rzecznika Praw Konkurencji i Konsumentów odnośnie ww. problemu z uzyskaniem informacji nt. co mam montowane w aucie. Jednak nie chcąc szarpać sobie dalej nerwów zmieniłem warsztat.
2. Koszty: jako laik i początkujący kierowca wydawało mi się, że ceny mają normalne – nie znałem realiów co ile kosztuje i jakie są realia odnośnie robocizny. Po roku doświadczeń (w większości negatywnych okazało się, że kroili mnie równo a do tego samochód za każdym razem chodził co raz gorzej – tłumaczono mi że jestem trochę zbyt przewrażliwiony ... ). Tak jak wspomniałem wyżej montują części ale na rachunkach nie piszą jakich producentów. Mówią, że montują oryginały a równie dobrze mogą montować najtansze zamienniki ... pewności nie mam ... informacji nt. producentów części NA PIŚMIE nie uzyskałem.
3. Naprawy: moja M6 zacząłem serwisować w ww. warsztacie na podstawie komentarzy na internecie (w większości bardzo pozytywnych). Po roku czasu mogę wyrazić swoje zdanie, że Panowie mechanicy wykonują swoje naprawy w sposób średnio rzetelny (najdelikatniej mówiąc), no może poza takim jednym starszym mechanikiem (chyba ma na imię Zbyszek). Co mnie najbardziej wkurzyło? Po pierwsze nabijałem tam sobie klimę w zeszłym roku i któryś młody mechanik odkręcił przy mnie nakrętkę od wlewu czynnika chłodzącego do klimy i spadła mu ona gdzieś do środka silnika. Obiecał, że znajdzie nakrętkę i zakręci. Nie pilnowałem go, odebrałem auto, dojechałem do domu, podniosłem maskę a tam brak tej nakretki. Błachostka ale strasznie wkurzająca, że pomimo iż zwróciłem uwagę na to to olali. Druga sprawa, że klima wysiadła po 3 dniach, czynnik chłodzący wyleciał gdzieś. Pojechałem do nich z powrotem i się okazało, że mam uszkodzony układ chłodzenia (nie pamiętam teraz co dokładnie). Pokazali mi gdzie w którym miejscu uciekł czynnik chłodzący tylko dlaczego podczas pierwszego sprawdzenia układu klimatyzacji i nabicia klimy tego nie stwierdzili ? Cholera wie. W tym samym czasie co klimę wymieniałem również tarcze i klocki hamulcowe przednie (o tym ze nie wiadomo jakiej firmy i co zamontowali to juz wspomnialem wczesniej). Wkurzało mnie to że nowe klocki i tarcze piszczały jak diabli przy hamowaniu. Rozumiem że muszą się dotrzeć i dopasować ale żeby po 4 tys dalej piszczały jak w starym klamocie ? Są jakieś granice. Wróciłem do nich to mi je wymienili na klocki miękkie na swój koszt (miałem twarde założone). Wszystko ładnie pięknie tylko że te miękkie też strasznie piszczały a do tego syfiły felgi niesamowicie. Jeżdżę teraz z dwoma upierdzielonymi felgami z przodu i czystymi z tyłu. No i ostatnio robiłem u Panów regulację luzów zaworowych. Oprócz luzów szlifowali mi szklanki i skasowali mnie za ten interes 1200zł. Po tej naprawie auto przejechało 700km i zeżarło 2 litry oleju (opisałem to w innym wątku). Wcześniej nic się z nim nie działo, nie brał oleju. Co 10tys wymieniałem olej i nie zdarzało mi się dolewać. Ciężko stwierdzić czy coś spieprzyli przy tych luzach czy nie ale auto olej zeżarło i silnik poszedł do remontu (Panowie z JapanTech wycenili mi remont na astronomiczną kwotę 4200zł i oczywiście nie podali jakich producentów części chcą zamontować – żądałem tego przy sporządzaniu kosztorysu). Po obdzwonieniu kilku innych warsztatów uzyskałem ceny znacznie niższe wahające się maksymalnie na poziomie 3tys zł ze wszystkim tj. części i robocizna. Mało tego, zgłosiłem się z oficjalnym zapytaniem do hurtowni części do Japończyków w Lublinie o wycenę części wymaganych do remontu silnika M6 ... za same oryginalne części musiałbym zapłacić 1,5 tys zł w sumie a nie ponad 2 tys zł jak mi wycenili w JapanTech, robocizne mi wycenili na 2,2 tys zł).
Ostatecznie samochód naprawiłem w warsztacie na ulicy Karmelkowej 29 we Wrocławiu (serwisują oprócz Mazd również Lexusy i Toyoty). Czy remont został wykonany poprawnie ? Czas pokaże, jak przejadę kilka tys kilometrów i nic się nie będzie działo to na pewno napiszę komentarz na temat tego warsztatu. Na razie po przejechaniu 500km jest w porządku.

Podsumowując pracę JapanTech ... ogólnie to nie polecam z racji swoich wielu negatywnych doświadczeń, które opisałem powyżej.
Początkujący
 
Od: 30 cze 2014, 20:00
Posty: 12 (1/0)
Auto: Mazda 6, 2.0 benzyna, 2005

Postprzez Tomciarek » 29 lip 2015, 21:25

Witam , dołączę do wypowiedzi na temat Japantech choć nazwa brzmi obiecującą to tak reszta pozostaje w tyle , miałem problem z kopcącą Madzią 6 . Czytajac ranking warsztatów we Wrocławiu ten zapowiadał się dobrze , więc zadzwoniłem i pojechałem do niech , przyjeli mnie ok , powiedziałem o swoim problemie więc usłyszałem że auto muszę zostawić bo silnik musi być zimny a chodziło o zawory i zawór egr czy jakoś tak oraz do wymiany klocki i tarcze , ok zadzwonili na drugi dzień i powiedzieli że zawory należało by dac do regeneracji ,ok ustaliliśmy że auto odstawiam w Czwartek i w Poniedziałek do odbioru , pomyślałem sobie spoko tyle wytrzymam cena za to wszystko wyniosła mnie 3800zł, choć nie wiedziałem jakie są ceny <płacze> Nadchodzi poniedziałek dzwonie okazuje się że auto jeszcze nie zrobione bo nie zdążyli z regeneracją ok poczekam i mieli odzwonić , Wtorek, Środa cisza więc dzwonie i co się dowiaduje że auto dalej nie ma nic zrobione bo znowu zwalają winę na regeneracje <dupa> , w końcu auto odebrałem w Poniedziałek i do tego jak jeszcze przyjechałem to gdybym nie przypomniał im o klockach to by mi nie zrobili , obecnie jestem na nich tak wściekły że będę i zawsze psuł renomę tak dla zasady , a mało tego pojechałem do serwisu w Długołęce i powiedzieli mi że nie miałem uszczelki pod maską silnika tylko silikon co za sku..... a tak na koniec zapytałem się mechanika w japantech co to za bład komputer pokazuje a on mi mówi że nie wie ale mnie rozwalił , mechanik i nie wie , paranoja .
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 lip 2015, 14:20
Posty: 4
Auto: Mazda 6 2000cdti 2003

Postprzez Bastian » 18 wrz 2015, 15:23

Panowie nie mają na warsztacie orgyginalnego interfejsu VCM II Rotunda!! Nie wiem jak są w stanie serwisować Mazdę bez tego.
Przyjechałem z problemem z DPFem, ale interfejs AUTOCOM nie bardzo był w stanie zrobić cokolwiek.
Generalnie słabo – polecam Panom zainwestowanie w ten interfejs i oprogramowania IDS – bez tego ani rusz :)
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2012, 13:26
Posty: 4
Skąd: Trzebinia
Auto: model: Mazda 5
rocznik: 2006
silnik: 2.0 CRDi 110KM

Postprzez danrok » 5 lut 2016, 10:20

Ja też szczerze mówiąc nie jestem zadowolony z JapanTechu. Oddałem swoją Mazdę z stukami po stronie pasażera – już z forum wiedziałem że to koło pasowe. Panowie także potwierdzili diagnozę, ale stwierdzili także wyciek z pompy wody (nie zauważyłem ubytku płynu chłodniczego). No ale OK, zgodziłem się na wymianę – pompa wody + rozrząd koniecznie od razu i owe koło pasowe. Za wszystko skasowali 1500zł ponad, auto odebrałem na następny dzień, więc w miarę szybko. Od razu jak się przejechałem to czułem że coś jest nie tak. Wróciłem do warsztatu, i dwóch mechaników sprawdziło że wszystko jest ok. Na następny dzień po odbiorze jadę do pracy samochodem i słyszę znowu jakieś dziwne dzwięki – otwieram maskę, a tu brak płynu chłodniczego. Pojechałem do sklepu, dokupiłem litr i dolałem sobie sam. Pojechałem na sprawdzenie o co chodzi, a Panowie nawet nie rzucili okiem i stwierdzili, że widocznie się odpowietrzył. Nie wiem dlaczego tego nie powiedzieli, a na rachunku wpisali że wlali płynu chłodniczego 5l, co sugerowałoby że układ jest odpowietrzony. Ja ze swojej strony dolałem 1l, wiec układ był mocno zapowietrzony. Po przeczytaniu historii z szarpaniem Mazdy uzytkownika MaTuS i jego przebojach z Japan Tech gdzie trzymali auto miesiąc, a nie doszli do tego że winny jest czujnik ciśnienia na listwie CR zrezygnowałem z ich usług. Jeżdzę do HRS na Buraczanej i jestem mega zadowolony. Też miałem problem z szarpaniem na trasie i Pan Sebastian od razu zdiagnozował konkretnie usterkę. Auto naprawili w 3h w sobotę i dali bardzo dobrą cenę. Dodatkowo chętnie rozmawiają, dyskutują. Może nie ma kawy i kanapy, ale atmosfera jest dużo lepsza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2015, 17:10
Posty: 379 (2/5)
Skąd: Austin, Texas
Auto: Jest: Mazda CX-5 2019, Toyota Camry 2019

Była: Opel Astra 5 1.4 Turbo 125KM.
Była: Mazda 3 BK Y6 2006r.

Postprzez arvath » 25 lut 2016, 14:15

Czy ten warsztat jest godny polecenia jeśli chodzi o wymianę oleju?
Ofertę mają dobrą: Dexelia 5w30 za ~30/litr do tego filtr za 29, za wymianę nie liczą dodatkowo.
Wymieniał ktoś olej w tym serwisie?
Początkujący
 
Od: 7 lis 2015, 20:51
Posty: 25 (1/0)
Auto: Mazda 3 BK. 1.6

Postprzez danrok » 1 mar 2016, 20:35

Ja robiłem w HRS na Buraczanej. Nie wiem, naprawdę jestem zrażony do Japan Tech. Ale może się nie sugeruj :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2015, 17:10
Posty: 379 (2/5)
Skąd: Austin, Texas
Auto: Jest: Mazda CX-5 2019, Toyota Camry 2019

Była: Opel Astra 5 1.4 Turbo 125KM.
Była: Mazda 3 BK Y6 2006r.

Postprzez arvath » 2 mar 2016, 10:23

HRS za wymianę oleju i filtr chciał 250 złotych. Uznałem że to lekka przesada.
Początkujący
 
Od: 7 lis 2015, 20:51
Posty: 25 (1/0)
Auto: Mazda 3 BK. 1.6

Postprzez danrok » 2 mar 2016, 16:33

razem z olejem jak rozumiem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2015, 17:10
Posty: 379 (2/5)
Skąd: Austin, Texas
Auto: Jest: Mazda CX-5 2019, Toyota Camry 2019

Była: Opel Astra 5 1.4 Turbo 125KM.
Była: Mazda 3 BK Y6 2006r.

Postprzez arvath » 2 mar 2016, 18:58

Tak, razem z olejem. Ale cena dosyć mało konkurencyjna jednak.
Początkujący
 
Od: 7 lis 2015, 20:51
Posty: 25 (1/0)
Auto: Mazda 3 BK. 1.6

Postprzez Michu_M6 » 2 mar 2016, 19:30

We Wrocławiu olej Dexelia 5W30 plus filtr i wymianę można ogarnąć za około 200 zł i to bez specjalnych poszukiwań....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2014, 20:17
Posty: 575 (8/32)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007

Postprzez arvath » 2 mar 2016, 23:00

A mógłbyś polecić jakiś warsztat? Nie chodzi mi jedynie o wymiany oleju tylko ogólnie warsztat, w którym serwisujesz swoje auto :)
Początkujący
 
Od: 7 lis 2015, 20:51
Posty: 25 (1/0)
Auto: Mazda 3 BK. 1.6

Postprzez Michu_M6 » 3 mar 2016, 07:55

Sochacki Mechanika Pojazdowa, ul. Robotnicza 72A. Trafiłem do nich bo mają możliwość sprawdzenia zbieżności niezależnego zawieszenia i tak już zostałem... Naprawiają klimy (nie tylko serwisują) z czego też już korzystałem, mają konkretne podejście, zawsze dostaniesz pisemne potwierdzenie wykonanych napraw... jak dla mnie do dziś są OK i mogę ich polecić...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2014, 20:17
Posty: 575 (8/32)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007

Postprzez Dmb_T » 14 wrz 2020, 09:59

Panowie, jak to na dziś wygląda?
Kto może polecić dobry i wiarygodny serwis dla mazdy we Wrocławiu?
Mam do ogarnięcia wymianę klocków i tarcz, wymianę oleju i sprawdzenie jakiegoś buczenia.
Oczywiście ASO odpada.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2018, 18:22
Posty: 173 (2/4)
Auto: mazda 3, 2018, 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderatorzy

Przedstawiciele Regionów, Moderatorzy Opinie i Poradniki