Znalezione wyniki (244)

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

Kogo widziałem / widziałam

butters oczywiscie ze ja ktozby inny
piatek kolo 10 TomK kolo konopnicy
przez Kammi
18 kwi 2010, 15:27
 
Dział: Powitania
Odpowiedzi: 18400
Wyświetlone: 996499

Kogo widziałem / widziałam

iiyama i xxx w piatek pod mc donldem na sikorkiego
przez Kammi
5 kwi 2010, 15:21
 
Dział: Powitania
Odpowiedzi: 18400
Wyświetlone: 996499

Dowcipy

– Jaka powinna być idealna kobieta? – Porządna i wstydliwa. – A dlaczego?! – Żeby się porządnie rżnąć i wstydzić się odmówić. – Jaka jest różnica między dwulatkiem a dorosłym facetem? – Dwulatka można zostawić samego z nianią. Położna wychodzi do oczekującego ojca z trójką noworodków na rękach: – Ni...
przez Kammi
22 sty 2010, 22:16
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5299
Wyświetlone: 633786

Dowcipy

Naukowcy odkryli potrawę, która zmniejsza popęd seksualny kobiet o 90%. Nazywa się "tort weselny". Z małolata mężczyznę może zrobić tylko wojsko. (I żeński akademik AM) Facet w roboczym ubraniu, ubrudzony cementem, w autosalonie: – A ile kosztuje Bentley GT? – 250 000 euro. – Cholera... A na kredyt?...
przez Kammi
21 sty 2010, 18:25
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5299
Wyświetlone: 633786

Dowcipy

*W jaki sposób mezczyzni przygotowuja sobie kapiel z babelkami? -Jedza wczesniej duzo fasolki.... *Co dla mezczyzny oznacza posilek z 7 dan? -hot-dog i szesciopak... *Co dla mezczyzny oznacza pomoc przy sprzataniu? -podniesienie nogi, zebys mogla poodkurzac... REGUŁY ustalane są przez KOBIETY. REGUŁ...
przez Kammi
19 sty 2010, 18:17
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5299
Wyświetlone: 633786

Dowcipy

Idzie wiewiórka przez las, spotkał ją niedźwiedź i mówi: – wiewiórko dajesz mi pupy bo mi się tak chce?! Wiewiórka: – nie bo jestem dziewicą Niedźwiedź: – a mam takiego znajomego jeża co Ci później zaszyje będziesz miała po problemie Wiewiórka się zgodziła, po wszystkim poszli do jeża. Jeż jej zaszy...
przez Kammi
6 sty 2010, 21:43
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5299
Wyświetlone: 633786

Dowcipy

Małego Abramka wywalili ze szkoły – żydowskiej oczywiście – za brak postępów w nauce i nieposłuszeństwo. Przenieśli do go innej szkoły – też żydowskiej. Po kilku miesiącach i z tej wyleciał z tych samych powodów. Do kolejnej – to samo. Po jakimś czasie w mieście nie zostało ani jednej żydowskiej szk...
przez Kammi
3 sty 2010, 12:57
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5299
Wyświetlone: 633786

Zgadnij co to za auto !?

chodzi o to zlote??chyba yaris
przez Kammi
30 lis 2009, 18:29
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 9677
Wyświetlone: 307880

Zgadnij co to za auto !?

mariusz_sti zgadza sie
przez Kammi
19 lis 2009, 18:14
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 9677
Wyświetlone: 307880

Zgadnij co to za auto !?

nie
przez Kammi
18 lis 2009, 20:08
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 9677
Wyświetlone: 307880

Zgadnij co to za auto !?

mariusz_sti caddy
dobra teraz wrzuce cos trudniejszego
Obrazek
przez Kammi
18 lis 2009, 19:49
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 9677
Wyświetlone: 307880

Zgadnij co to za auto !?

Obrazek
przez Kammi
18 lis 2009, 19:16
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 9677
Wyświetlone: 307880

Zgadnij co to za auto !?

mondeło dajesz
przez Kammi
18 lis 2009, 19:05
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 9677
Wyświetlone: 307880

Zgadnij co to za auto !?

andariel przepłaszam zagalopowalem sie juz poprawione
przez Kammi
18 lis 2009, 18:28
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 9677
Wyświetlone: 307880

Zgadnij co to za auto !?

sorry ze sie wetne ale cos temat ucichl
zgadujcie latwe
Obrazek
przez Kammi
18 lis 2009, 18:25
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 9677
Wyświetlone: 307880

Dowcipy

– Misiu – mówi mąż do żony – zaprosiłem kolegę na kolację. – Co? Czyś ty zwariował?! W domu jest bałagan, nie poszłam na zakupy, naczynia są brudne i nie zamierzam gotować kolacji! – Wiem. – To po co zaprosiłeś kolegę na kolację?! – Ponieważ biedaczek myśli o żeniaczce. Dwie kobiety przyszły do król...
przez Kammi
16 lis 2009, 19:58
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5299
Wyświetlone: 633786

Wymiana całych tylnych wahaczy, czy tylko tulei metalowo-gumowych ?

Panowie mam pytanie odnosnie wahaczy tylnych.Otoz tam sa w sumie 4 wahacze i chcialbym sie dowiedziec czy gumy (od kola)sa takie same czy tez rozne.bo czeka mnie wymiana i chcialbym wymienic wszystkie 8 gum
przez Kammi
15 lis 2009, 16:18
 
Dział: 626 GF / GW / Podwozie
Odpowiedzi: 146
Wyświetlone: 53000

Zgadnij co to za auto !?

golf
przez Kammi
15 lis 2009, 16:02
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 9677
Wyświetlone: 307880

Zgadnij co to za auto !?

honda accord albo renault laguna2
przez Kammi
13 lis 2009, 18:13
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 9677
Wyświetlone: 307880

Zgadnij co to za auto !?

kurcze wogole zastanawiam sie gdzie przod a gdzie tyl ale dobra strzelam ze to mazda 3
przez Kammi
12 lis 2009, 17:48
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 9677
Wyświetlone: 307880