Znalezione wyniki (5188)

Powrót do zaawansowanego wyszukiwania

Czateria... 2018

Ponawiam pytanie, ktoś tu użytkuje MX5 zimą ? Czy faktycznie trzeba to pod koc i na kołki w zimę chować w garazu czy da się tym jeździć po osolonych drogach i faktycznie trakcja w zimie działa na tyle ze na ośnieżonej drodzę auto nie będzie chciało mnie zabić ? Mysle, ze jak dluzsza chwile pojezdzi...
przez sq2jul
wczoraj, 18:38
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5010
Wyświetlone: 75361

Czateria... 2018

Mr_Bartek napisał(a):MX-3 to takie Xiaomi samochodów.


Mozesz nie obrzydzac mnie xiaomi? ;)
przez sq2jul
wczoraj, 10:03
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5010
Wyświetlone: 75361

Telefony komórkowe

Ale jak tym telefonem zapłacić, gdy nie ma NFC? blikiem na ten przyklad ;) Zerknij na Xiaomi Redmi Note 5 – ostatnio mial premiere w PL. Wydaje mi sie, ze aparat ma lepszy od Mi A1. W oficjalnej PL dystrybucji cena za wariant 4GB RAM 64GB ROM to 1049zl, ale widzialem, ze da sie to kupic juz za ~850...
przez sq2jul
20 cze 2018, 22:04
 
Dział: Praca / Hobby
Odpowiedzi: 5885
Wyświetlone: 214641

Czateria... 2018

JohnnyB napisał(a):dlaczego masochostą ? Jazda samemu do sklepu po bułki, ewentualnie do pracy takim MX5 to masochizm ?


Na dluzsza mete tak. To jest fajne jak sie tym jezdzi raz na jakis czas. W nadmiarze mysle, ze moze obrzydnac.

A tym bardziej ja ktos tak jak Ty czy ja musi tym autem przejechac 100+km dziennie.
przez sq2jul
20 cze 2018, 21:53
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5010
Wyświetlone: 75361

Czateria... 2018

icałkiem ciekawe auto na daily chyba jedynie w przypadku jak jestes masochista ;) Dopisano 20 cze 2018 19:38: Ja się nie męczę tym autem. No ok, może codzienna jadą zaczyna mnie męczyć bo odkąd muszę tym walić krótsze i dłuższe trasy to zrobiło się mnie przyjemnie niż na początku. Znowu się potwier...
przez sq2jul
20 cze 2018, 18:37
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5010
Wyświetlone: 75361

Komputery – kupno/gry/opinie/pytania/internet

patrzac ile kosztuje taki mi box, to wszystkie ww. kombinacje to imho gra nie warta swieczki. Chyba, ze podchodzisz do tego czysto hobbystycznie :)
przez sq2jul
18 cze 2018, 10:01
 
Dział: Praca / Hobby
Odpowiedzi: 5069
Wyświetlone: 103377

Czateria... 2018

hmm jest lepszy nawet od mojego starego, ktory oficjalnie zdal ze stanu Vectre B posiadana od 2004r. jakos w tym albo zeszlym roku :P
przez sq2jul
16 cze 2018, 13:00
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5010
Wyświetlone: 75361

Mazda MX-6 GE 2.0 FS

Bimbak dajesz z foty z zeszlorocznego liftingu pensjonariusza (Niesulice ;)) <lol>
przez sq2jul
16 cze 2018, 12:54
 
Dział: 626 / MX-6 / Xedos 6
Odpowiedzi: 144
Wyświetlone: 33339

Lista przebojów forum – muzyka do samochodu

To taki ostatni top mojego spotifaja ;) vzonteKwceI Polski AC piorun DC :) 4K-Yg_K53Pw qZYf85u6fuc r32LcBqiv7I _PHJz37OBeY 6hYBpaiTVdk bvylaVLcXjY 2ALfK44rB-c MVnL9lVskSc Jakby Mrozu poplynal w ww. kierunku to bylbym jego nowym fanem. A tak, tylko "Szerokie wody" i po pijaku "Miliony ...
przez sq2jul
15 cze 2018, 23:01
 
Dział: Praca / Hobby
Odpowiedzi: 2179
Wyświetlone: 139670

Czateria... 2018

Da rade. Tylko po co? Nawet robiac to jak badz, aby bylo wydaje mi sie to nieoplacalne. Dawca czesci tez z tego slaby... Przod rozbity, a silniki do tych aut chodza za paczke gwozdzi. Z reszta to jakas bida wersja.
przez sq2jul
15 cze 2018, 16:07
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5010
Wyświetlone: 75361

Czateria... 2018

przez sq2jul
12 cze 2018, 15:00
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5010
Wyświetlone: 75361

Czateria... 2018

przez sq2jul
11 cze 2018, 22:30
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5010
Wyświetlone: 75361

Czateria... 2018

To auto nie zestarzeje sie w dobrym stylu. Za 15 lat na ulicy dzieci beda je wytykac placami z placzem krzyczac 'mamo, pacz jakie to brzydkie'.
przez sq2jul
7 cze 2018, 08:25
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5010
Wyświetlone: 75361

Czateria... 2018

Dyżur mam to siedzę w domu – kanarki się lęgną. Byle do poniedziałku ;)

Dopisano 03 cze 2018 0:55:

loockas napisał(a):btw. Pojechałbym na te kaktusiadę.


Zapisz sobie w kajeciku. Jak będziesz na emeryturze narzekać na nadmiar wolnego czasu to sadzenie kaktusa i jeżdżenie na zloty jak znalazł ;)
przez sq2jul
2 cze 2018, 23:53
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5010
Wyświetlone: 75361

Czateria... 2018

Jakby ktoś chciał zadać pytanie "Na [tiiit] mnie ten kaktus?" to chyba znalazłem organizację, która byłaby w stanie na nie odpowiedzieć –> http://www.ptmk.pl/
przez sq2jul
2 cze 2018, 20:21
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5010
Wyświetlone: 75361

Czateria... 2018

przez sq2jul
1 cze 2018, 21:33
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5010
Wyświetlone: 75361

Czateria... 2018

czyli zbiornik 'w kolo'. Na ile km wystarcza Tobie jedno tankowanie?
przez sq2jul
31 maja 2018, 21:12
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5010
Wyświetlone: 75361

Czateria... 2018

Grzyb a jak masz zamontowany zbiornik od LPG?
przez sq2jul
31 maja 2018, 15:28
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5010
Wyświetlone: 75361

Czateria... 2018

Ależ mi się ręce i stopy spociły <nie powiem>

przez sq2jul
29 maja 2018, 20:44
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5010
Wyświetlone: 75361

Czateria... 2018

A w tematach moto – ktoś wie któredy mam jechać do Wrocławia? Konkretnie do Strzelina? Bo nie wiem czy ładować się na A4 (raczej kiepskie opinie) czy trochę dalszą drogą (chyba z 40km więcej) ale przez Łódź i na E67? rly kurła w dzisiejszych czasach jeszcze się takie pytania zadaje? Odpal z rańca m...
przez sq2jul
26 maja 2018, 00:57
 
Dział: Po godzinach
Odpowiedzi: 5010
Wyświetlone: 75361